OŚGK.271.15.2015.JK                                                                 Raszyn, dnia 20 sierpnia 2015 r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z  2013 r. poz. 907, z późn. zm./

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie prawomocnej/ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia wód Raszyn-Rybie obowiązującego od dnia 1.01.2016 r.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań;

1) Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji przedmiot umowy polegający na  wystąpieniu w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie na maksymalny okres czasu określony w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. 2015 r., poz. 469) i uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia wód Raszyn-Rybie obowiązującego od dnia 1.01.2016 r.

2) Decyzja o której mowa w ust. 1 ma być kontynuacją decyzji nr 223/05 Starosty Pruszkowskiego z dnia 25.07.2005 r., znak: WŚ.6223/44/05 i określać te same parametry objęte aktualnym pozwoleniem w zakresie ilości poboru wody z ujęcia wód Raszyn-Rybie.

3) Przedmiot umowy obejmuje wykonanie operatu wodnoprawnego i niezbędnej dokumentacji hydrogeologicznej  wraz  z  uzgodnieniami,  opracowaniami  niezbędnymi  do uzyskania decyzji o której mowa w ust. 1 w zakresie o który mowa w ust. 2.

4) Wykonawca zamówienia własnym kosztem i staraniem uzyska wszelkie niezbędne do wykonania  przedmiotu  zamówienia  informacje  i  materiały  tj.  m.in.:  mapy sytuacyjno-wysokościowe,  mapy  hydrologiczne,  mapy  ewidencyjne,  decyzje  itp., konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia wymagane przez właściwy organ administracji publicznej.

2.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

3.      Termin wykonania zadań do dnia 15.12.2015 r.

4.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 79131000-1.

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego- zał. nr 1,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy

3) projekt umowy – zał. nr 2,

4) referencje potwierdzające właściwe wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem                     co najmniej 3-ch pozwoleń wodnoprawnych na pobór wód podziemnych z ujęć użytkowanych na potrzeby wodociągów publicznych w okresie 3-ch ostatnich lat.

 

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

2. Odpowiedzi na zapytania będą umieszczane przez Zamawiającego na BIP Urzędu Gminy Raszyn.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Jarosław Kozłowski tel. nr (22) 701 79 05.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8.00-.18.00, wt. - czw. 8.00-16.00, pt. 8.00-14.00.

 

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, pok. 15,  05-090 Raszyn w terminie do dnia 3.09.2015 r. do godz. 12.00.  Liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.

2.      Wykonawca winien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.15.2015.JK uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia wód Raszyn-Rybie nie otwierać przed dniem 3.09.2015 r. do godz. 12.00.”.

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1

2.      Projekt umowy – zał. nr 2.

3.      Decyzja nr 223/05 Starosty Pruszkowskiego - zał. nr 3.

                                                                                                                 ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                              

                                                                                           
                                                                                                                                          (data, podpis i pieczęć  osoby zatwierdzającej postępowanie)