Raszyn, dnia 2 października 2015r

Znak sprawy: OŚGK.271.26.2015.BL                                                                  .

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie – w ramach Funduszy Sołeckich – Osiedle Raszyn I ”

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych:

 

1) Huśtawka na sprężynie – kiwak stylizowany na zwierzęta „ konik” – pojedynczy.

2) Huśtawka na sprężynie – kiwak stylizowany na zwierzęta „ żółw”  – pojedynczy.

 

Dane materiałowo –konstrukcyjne

 

- Huśtawki na sprężynie  przeznaczone dla jednego dziecka, w pozycji siedzącej okrakiem.

 

Materiały:

- elementy nośne wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo lub galwanizowanej, malowane proszkowo,

- sprężyna ze stali hartowanej pomalowanej proszkowo,

- siedzisko i boki z płyty HDPE, element wielobarwny o żywej kolorystyce,

- z tworzyw sztucznych uchwyty do rąk, podpory pod nogi oraz elementy wykończające,

- wymiary urządzenia min.

- urządzenie do zakotwienia w betonie lub z gotowym prefabrykatem do wkopania w podłoże.

 

3) Piaskownica sześciokątna

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- wymiary zewnętrzny: 358 cm x 318 cm, wysokość - 34 cm od podłoża,

- konstrukcja: stal - rury cynkowane, malowane proszkowo,

- ścianki, siedziska – 6 szt. – płyta polietylenowa HDPE, całkowicie odporna na działania warunków atmosferycznych,

- śruby: wszystkie śruby i mocowania wystawione na działania warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach,

- wypełnienie: w całości z wodoodpornej sklejki lub innego sztywnego odpornego na wilgoć materiału,

- kotwienie: zagłębienie  min. 50 cm w gruncie.

 

 

2. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami    i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez uprawnione instytucje.

3. Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

UWAGA: Przykładowych zdjęć urządzeń zabawowych występujących w projekcie zagospodarowania terenu  nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń i odpowiednich wymogów materialnych.

UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówień (zmniejszenie ilości urządzeń zabawowych w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

5.Zakazuje się wykorzystywania projektów w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.

 

6.Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

7. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 37535200-9

 

8.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

9.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

10.Realizacja: od daty podpisania umowy do 27.11.2015r.

 

II. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – zał. nr 2,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

3) dokumenty dotyczące oferowanych urządzeń zabawowych, w tym m.in.:

- atesty, aprobaty, certyfikaty bezpieczeństwa itp. wszelkich materiałów, wyposażenia
i urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę,

- dokumentację fotograficzną oferowanych urządzeń zabawowych wraz z opisem technicznym.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

V. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.26.2015.BL - „Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie” w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 12.10.2015. r. godz. 1400

 

VI. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki do zapytania.