Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
I. Zamawiający: GMINA RASZYN
Adres do korespondencji:
ul. Szkolna 2a 05 090 Raszyn.
tel. 22 701 77 70 , faks 22 701 77 71.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy oświetlenia dróg : bocznej od ul. Złotej (na dz. 83/42, 83/13, 83/14, 83/16, 83/17 ) w Podolszynie Nowym, ul. Rubinowej we wsi Rybie, ul. Kwiatów Polnych, Niezapominajki, Salomonowskiej, Witosa,
i Tęczowej w Dawidach Bankowych.”
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Łączna długość projektowanych tras kb wynosi 17,2 hm.
Zamawiający oczekuje oddzielnych opracowań projektów oświetlenia dla:
- w ul. bocznej od ul. Złotej,
- w ul Rubinowej
-w ul. Kwiatów Polnych*,
- w ul. Niezapominajki*,
- w ul. Salomonowskiej*,
- w ul. Witosa*,
- w ul. Tęczowej*.
Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty częściowej za zaangażowanie prac projektowych na koniec 2015r. (tylko dla ulic z obszaru Dawid Bankowych *).
Termin wykonania zadania - do 10.12.2016r.
Projekty muszą być wykonane na podstawie :
1) Przepisów ustawy Prawo Budowlane ( Dz.U z 2013r. poz 1409 z późniejszymi zmianami.)
2) Rozporządzenia Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. ( Dz. U. 2012 Nr.0 poz 462)
3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.( Dz. U. Nr 202 poz. 2072)
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno –użytkowego.
4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389)
w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno użytkowym.
dokumentacja objęta projektem budowlano wykonawczym winna zawierać:
a) części opisowe i rysunkowe po 4 egz. w wersji papierowej
b) specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót po 2 egz. w wersji papierowej
c) kosztorys inwestorski po 2 egz. w wersji papierowej ( zbiorcze opracowanie zawierające kosztorysy budowy
oświetlenia każdej ulicy)
d) przedmiary po 2 egz. w wersji papierowej dla każdej z ulic.
Dokumentacja wymieniona w pkt a), b), d) winna być przekazana zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD ( opis płyty powinien być trwały i zawierać tytuł projektu i dane jego autora.). Wersja elektroniczna musi dokładnie odpowiadać wersji papierowej na co projektant złoży stosowne oświadczenie.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszystkich wymaganych prawem
uzgodnień, opinii, decyzji, wypisów, zatwierdzeń, zgłoszeń, decyzji o braku sprzeciwu i klauzuli ostateczności decyzji dla pozwoleniu na budowę ( o ile są prawnie wymagane ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
i niezbędnych do zrealizowania projektów.
Zamawiający udzieli niezbędnych upoważnień do występowania w jego imieniu w zakresie
niezbędnym do wykonania projektów.
Zamawiający sugeruje zaprojektowanie oświetlenia linią kablową z oprawami w technologii LED na słupach ocynkowanych. Zasilenie nowych linii oświetleniowych należy przewidzieć z istniejących napowietrznych linii oświetleniowych. Gmina poda nr-y ewidencyjne umów z dystrybutorem na podstawie których pobiera energię dla zasilenia w/w oświetlenia( wymagane będzie przeliczenie warunków ochrony przeciwporażeniowej i zmiany obciążeń punktów zasilania).
2. Warunki udziału
a). Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania
ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy min 2 (dwóch)zamówień odpowiadających
zakresowi przedmiotu zapytania tj. polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych dotyczących budowy
( przebudowy, rozbudowy) oświetlenia ulicznego o wartości zamówienia co najmniej 30 000zł. każde ( wraz z
załączeniem dowodów - poświadczeń ).
b). Wykonawca winien wykazać , że dysponuje min 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności „instalacje” w zakrsie sieci elektroenergetyczne.
c) przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z stosownym ubezpieczeniem działalności.
3 Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4 Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71323100-9.
5 Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. Załączonego
wzoru formularza ofertowego.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(załącznik Wykonawcy);.
3) Wypełniony załącznik nr.3 wraz z załączonymi poświadczeniami
4) Wypełniony zał. nr 4.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Witold Ruszczyński tel 602 237494
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:8.00 – 12.00
3. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, Biuro Obsługi Mieszkańców pok. 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie dokumentacji oświetlenia dróg gminnych”
w terminie do dnia 15.10.2015 , godz. 11,00.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowani.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. wzór umowy
3. załącznik nr 3.
4. załącznik nr4. ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)