Zalecane jest aby minimalne wymiary tablicy informacyjnej wynosiły 3m (szerokości) x
2) Wykonanie tablic pamiątkowych upamiętniających finansowanie Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego,
Tablica pamiątkowa musi zawierać następujące elementy: emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo POIiŚ, logo beneficjenta i/lub podmiotu upoważnionego, hasło promocyjne POIiŚ – powyższe informacje musza zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy; informacja o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej: „Projekt (należy wstawić tytuł projektu) współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura I Środowisko”;
Tablice pamiątkowe należy wykonać z materiałów trwałych tj. odpornych na warunki atmosferyczne, co ma zapewnić czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny tablicy, co najmniej w okresie trwałości projektu tj. 5 lat od zakończenia realizacji projektu. Zalecane wymiary tablicy informacyjnej wynoszą 1m (szerokości) x 0,7 m (wysokości). Przykładowa wzory tablic w formatach AI, CDR, GIF, JPEG, PNG są dostępne na stronie internetowej www.pois.gov.pl w zakładce Zasady promocji.
Tablice winny być wykonane na stelażu do zabetonowania. Słupki i stelaże należy pomalować 2 razy Wykonawca dostarczy 6 tablic pamiątkowych. Wykonawca gwarantuje i odpowiada za jakość i trwałość tablic w okresie trwałości projektu tj. do 30.09.2020 roku.
3) Folderu informacyjno - promocyjny
Opracowanie, skład graficzny, wydruk oraz dostawa folderu informacyjno - promocyjnego w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn” w tzw. formacie ściętego A4, wymiary: 210 x 210 (12 strony) wraz z przekazaniem praw autorskich na rzecz Zamawiającego (zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zm.).
Zakres zamówienia obejmuje:
· zaprojektowanie wzoru folderu w konsultacji z Zamawiającym,
· przygotowanie folderu do druku (skład graficzny),
· dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego
W folderze winny znaleźć się zdjęcia oraz krótkie informacje tekstowe opracowane na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego w języku polskim oraz angielskim. Folder musi obligatoryjnie zawierać na okładce elementy wariantu podstawowego tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Funduszu Spójności, logo POIiŚ oraz logo Beneficjenta. Ponadto folder winien zawierać pełne dane teleadresowe Beneficjenta oraz adresy stron internetowych instytucji zaangażowanych w realizację projektu tj. Instytucji Zarządzającej – Ministerstwa Rozwoju Regionalnego www.mrr.gov.pl, Instytucji Pośredniczącej - Ministerstwa Środowiska www.mos.gov.pl, Instytucji Wdrażającej – Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ww.wfosigw.pl . – nakład 1000 egz.
4) Przygotowanie oraz dostarczenie Zamawiającemu materiałów promocyjnych,
Wykonawca zaprojektuje i wykona materiały informacyjne i promocyjne z zakresu BTL („Below The Line”), z naniesionymi znakami identyfikacji wizualnej Projektu. We wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych należy przestrzegać zasad wzorów wizualizacji, określonych w „Księdze identyfikacji wizualnej” Narodowej Strategii Spójności. Materiały te obejmują:
a) Koszulka z nadrukiem - Koszulki typu T-shirt, unisex, z krótkim rękawkiem. Materiał: bawełna 100 %; Kolor koszulek: jasny, delikatny niebieski. Rozmiary koszulek: S, M, L, dla koszulek damskich oraz M L XL dla koszulek męskich. Ilość poszczególnych rozmiarów do uzgodnienia w trakcie realizacji. Minimalna gramatura materiału: 180 g/m2. Ściągacz przy szyi wzmocniony lycrą .Szwy: podwójne szwy na ramionach, oraz boczne. Wykonawca opracuje logo, które zostanie nadrukowane na koszulkę, jak również zaproponuje kolor znakowania. Po opracowaniu logotypu Wykonawca przedstawi przynajmniej trzy propozycje miejsca znakowania. Znakowanie winno zostać wykonane metodą/ techniką sitodruku lub inna trwałą metodą zaproponowana przez Wykonawcę. Wykonując znak graficzny należy zachować współczynnik proporcji względem oryginalnego rozmiaru obrazu. – 1150 szt.
b) Torba materiałowa z rączką. Materiał: bawełna, drelich lub len; gramatura: 140 -350 g; Wymiar: około 40 x 36 x 12 cm; Kolor: wyboru dokona Zamawiający z min. 6 propozycji złożonych przez Wykonawcę Oznakowanie: nadruk jednostronny z logotypem; zewnętrzna strona, widoczne miejsce – 650 szt.
c) Kapelusz przeciwsłoneczny wykonany z delikatnej bawełny. z nadrukiem współgrający kolorystycznie z zaproponowaną koszulka – 650 szt. .
d) Parasol automatyczny z pokrowcem otwierany i składany automatycznie (3 razy składany). Każdy parasol powinien posiadać pokrowiec z uchwytem w kolorze parasolki. Materiał: korona – nylon lub poliester, wiatroodporny stelaż z aluminium i włókna szklanego; rączka: drewniana lub metalowa; Wymiary: długość po złożeniu: około 25 -35 cm (±5%), po rozłożeniu około 60 cm, średnica około 100 cm (±5%); Kolor: wyboru dokona Zamawiający z min. 6 propozycji złożonych przez Wykonawcę, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy w dwóch kolorach. Oznakowanie: nadruk jednostronny z logotypem na koronie; zewnętrzna strona. - 50 szt.
e) Kultowa gra polegająca na handlu nieruchomościami. Gra dla 2 -5 graczy w wieku od 8 lat, której akcja toczy się szybko. Zapewnia wiec szybką rozgrywkę oraz pasjonujące przetasowania gra wydana w języku polskim, winna zawierać w zestawie: plansza, karty, paczka specjalnych banknotów, 2 kostki, 6 pionków, 32 domy, 2 hotele, instrukcję. Wymiary opakowania: co najmniej 40 x 75 x 27 cm, zamieszczone logotypy projektu– 50 szt.
f) Mały zestaw do malowania w drewnianym opakowaniu. Zawiera 8 kredek, 12 farbek, 1 pędzelek, 1 temperówkę, 1 gumkę oraz ołówek. Wymiary: 15, 5X11, 5X3, 2 CM. na opakowaniu nadruk, grawer lub wypalanie logotypów. Maksymalna wielkość znakowania: 120x100.– 550 szt.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 15 grudnia 2015 r.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, ,ystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania: Pani Elżbieta Funo pod nr tel. /022/ 701-78-02 Faks: /022/ 7-1-77-78 e-mail efuno@raszyn.pl ; Pani Anna Wierzbicka-Abramska pod nr tel. /022/ 701-78-78 Faks: /022/701-778 e-mail awierzbicka@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 – 18.00; czwartek godz. 8.00 – 16.00; piątek 8.00-14.00
VI. Kryteria i sposób oceny ofert
W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagą:
Cena- waga kryterium 90%
Termin płatności wynagrodzenia wynikającego z faktury/rachunku – waga kryterium 10%
Ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych
w ofertach do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
Kryterium nr 1 – Cena
C min
P1 = x 100 pkt. x 90%
C n
gdzie:
P1 – punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „n”
Cmin – najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,
Cn – cena zaproponowana przez Wykonawcę „n”,
Kryterium nr 2 – Termin płatności (d dniach)
T n
P2 = x 100 pkt. x 10%
T max
gdzie:
P 2 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „n”,
Tmax - najdłuższy zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności (max. do 30 dni),
Tn – proponowany termin płatności przez Wykonawcę, którego oferta jest badana „n” (min. termin płatności 14 dni),
Zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów w obydwu kryteriach
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn w terminie do dnia 04.11.2015 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dla projektu pod nazwą: „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Raszyn”
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym koszt transportu do siedziby Zamawiającego).
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia.
2. Gmina Raszyn zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru, przeprowadzenia negocjacji z wybranymi wykonawcami, a także zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania z ofertą.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.