Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.1.47.2015.DC

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 5a w związku z art. 5 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

Organizacja i prowadzenie zajęć promujących zdrowy tryb życia oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn”.

 

Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i prowadzenie zajęć promujących zdrowy tryb życia oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn z podziałem na zadania:

Zadanie 1

CZĘŚĆ 1

Organizowanie i prowadzenie zajęć promujących zdrowy styl życia w formie zajęć tanecznych oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i prowadzenie zajęć promujących zdrowy styl życia w formie zajęć tanecznych oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych w 23 grupach przedszkolnych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn.

Zajęcia taneczne będą prowadzone dla dzieci w wieku od lat 3 do lat 5.

CZĘŚĆ 2

Organizowanie i prowadzenie zajęć promujących zdrowy styl życia w formie zajęć ruchowo-muzycznych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn.

Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie zajęć promujących zdrowy styl życia w formie zajęć ruchowo-muzycznych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn.

Zajęcia ruchowo-muzyczne będą prowadzone dla dzieci w wieku od lat 3 do lat 5.

 

Zadanie nr 2

Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowych promujących zdrowy tryb życia w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn

Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie zajęć promujących zdrowy styl życia w formie zajęć sportowych w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn.

Zajęcia ruchowo-muzyczne będą prowadzone dla dzieci w wieku od lat 3 do lat 5.

 

Zadanie nr 3

Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowych promujących zdrowy tryb życia dla młodzieży i dorosłych mieszkańców Gminy Raszyn w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu

Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie zajęć promujących zdrowy styl życia w formie zajęć sportowych dla młodzieży i dorosłych mieszkańców Gminy Raszyn w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu na terenie Gminy Raszyn.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla każdego z zadań oddzielnie.

Przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisanych wydanych na podstawie art. 2a ustawy: nr kategorii 26 wykazu usług o charakterze niepriorytetowym: Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68).

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

92.00.00.00-1

Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych – na jedno wybrane lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

- od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2016 r. – dla zadania nr 1

- od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2016 r. – dla zadania nr 2,

- od daty podpisania umowy do 17 grudnia 2016 r. – dla zadanie nr 3.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej: 3 (trzy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, tj. polegające na organizacji zajęć tanecznych oraz ruchowo – muzycznych dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat w sposób ciągły przez co najmniej 1 rok szkolny ciągle – tj. przez min. 10 miesięcy ciągle lub styczeń – czerwiec i wrzesień – grudzień bądź odwrotnie u jednego zamawiającego (zajęcia odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu) – dotyczy zadania nr 1;

Zamawiający nie określa szczególnych wymagańdotyczy zadania nr 2;

3 (trzy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, tj. polegające na organizacji zajęć sportowych dla młodzieży i dorosłych w sposób ciągły przez co najmniej 3 miesięcy (co najmniej 1 raz w tygodniu) – dotyczy zadania nr 3;

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku .

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:

- co najmniej 2 osoby, posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć tanecznych oraz ruchowo – muzycznych i posiadające co najmniej 3- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 3 – 5 lat – dotyczy zadania nr 1;

- co najmniej 2 osoby, posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 3 – 5 latdotyczy zadania nr 2;

- co najmniej 2 osoby, posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć sportowych dla młodzieży oraz dla dorosłych – dotyczy zadania nr 3;

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku .

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.5           O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz głównych usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 6.2.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.4.1 ppkt. a)SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty wraz z wykazem doświadczenia osób, które będą brały udział w wykonaniu umowy

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy.

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku:

- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż „inne” osoby, będą musiały posiadać takie same bądź wyższe doświadczenie i wykształcenie co osoby wskazane do wykonania umowy w ofercie, których doświadczenie i wykształcenie podlegało ocenie,

- w przypadku zamiany składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,

- w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT,

- w przypadku zamiany ustawowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę,

- w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,

2.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia

Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, który:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

2) przy wykonywaniu wcześniejszych zamówień publicznych wykazali poważne braki w odniesieniu do spełnienia istotnych wymogów tj. np. niedostarczenie produktu lub niewykonanie zamówienia lub dostarczenie zamówienia ze znaczącymi wadami produktu lub świadczonej usługi, które spowodowały ich niezdatność do użytku zgodnie z przeznaczeniem, lub niewłaściwe zachowanie poddające w poważną wątpliwość wiarygodność Wykonawcy.

3) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

21-12-2015 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

* w zakresie zadania nr 1:

Kryterium nr 1 – cena – waga 60%

Kryterium nr 2 – doświadczenie osób – waga 30%

Kryterium nr 3 – okres (długość) wykonywania umowy u jednego zamawiającego – waga 10%

* w zakresie zadania nr 2:

Kryterium nr 1 – cena – waga 70%

Kryterium nr 2 – doświadczenie – waga 30%

* w zakresie zadania nr 3:

Kryterium nr 1 – cena – waga 70%

                Kryterium nr 2 – doświadczenie – waga 30%

Wadium

3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) – dotyczy zadania nr 1

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium – dotyczy zadania nr 2

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium – dotyczy zadania nr 3

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

21-12-2015 r.

Godzina otwarcia

10:40