Lokalizacja schroniska w promieniu/odległości do
7. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:
a) ustawą z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 r. poz. 856 z późń. zm.),
b) ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2014, poz. 1539),
c) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. nr 158 poz. 1657),
d) ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2013 r. poz. 1399 z późń. zm.),
e) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1988r. w sprawie zasad p warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. 1998r., Nr 116 poz. 753).
8. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31 grudnia 2016r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
9. Kryteria oceny ofert: cena 100%
10. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
11. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:
852000-1
12. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w tym:
a) zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, lub podpisaną umowę ze schroniskiem dla zwierząt,
b) pozwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii na wyłapywanie i przewożenie zwierząt,
2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz wykonali przynamniej dwa zmówienia o podobnym charakterze.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1.1 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty (do przedstawienia przed podpisaniem umowy).
1.3 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu specjalistycznych urządzeń i środków przeznaczonych do chwytania oraz transportowania bezdomnych zwierząt, w tym urządzeń i środków przy pomocy których zwierzęta będą wyłapywane nie stwarzając zagrożenia dla ich życia i zdrowia.
1.4 Przedstawienie referencji potwierdzających wykonanie przynajmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze.
1.5 Kserokopię aktualnej umowy Wykonawcy ze schroniskiem dla bezdomnych zwierząt, obejmującą współpracę w 2015 r. oraz na 2016 r. w zakresie dostarczania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom przekazywanych przez Wykonawcę, w tym kserokopię decyzji właściwego powiatowego lekarza weterynarii o nadaniu podmiotowi numeru identyfikacyjnego w zakresie prowadzenia schronisk dla zwierząt lub kserokopię zezwolenia Wykonawcy na prowadzenie schroniska zgodnie z art. 7 ust 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
1.6 Kserokopię decyzji Powiatowego Inspektora Weterynarii w zakresie zarobkowego transportu zwierząt lub transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej, stwarzającej spełnienie określonych wymagań weterynaryjnych.
1.7 Wypełniony i parafowany projekt umowy,
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub droga elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. (22) 701-79-12
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem OŚGK.271.3.2016.JB „Odławianie, bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn, transport oraz sprawowanie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2016r.” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn ( kancelaria, pok .nr 15, parter) w terminie do dnia 02.02.2016 do godz. 12,00 (liczy się data wpływu do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Projekt umowy,
2. Formularz cenowo-ofertowy.
ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………………..
(data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)