Znak sprawy: OŚGK.271.7.2016.BL                                                                  

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Dostawę i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Raszyn ”

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfikacja głównych wymagań na:

 

Zadanie 1.

1. Częściowe doposażenie placu zabaw - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych przy ul. Górnej w Dawidach dz. ew. nr 91, -  w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Dawidy.

2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych:

       1)  karuzela tarczowa z kierownicą   - szt. 1

 

Parametry i dane techniczne karuzeli tarczowej z kierownicą:

 

- wymiary 1,50 x 1,50 x 0,70 : wymiar (m) dł. x szer.. x wys.

- maksymalna wysokość upadku 0,70  m,

- wymiary strefy bezpiecznej ( średnica)

- konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo,

- kolorowe siedziska i kierownica wykonane z trwałego i odpornego na warunki  

   atmosferyczne tworzywa HDPE,

- podwójny system ułożyskowania

- powierzchnia tarczy – antypoślizgowa – wykonana z ocynkowanej blachy ryflowanej,

- wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich

  końce zabezpieczone zaślepkami z tworzywa.

 

2)      Zestaw zabawowy - szt. 1

 

Elementy składowe zestawu:

- 4 x słup nośny

- 2 x podest trójkątny

- 1 x daszek

- 1x panel z motywem

- 1x zjeżdżalnia prawoskrętna – wys. ok. 0,85 m

- 1 x zjeżdżalnia tubowa – wys. ok.1,0 m

- 1 x panel startowy zjeżdżalni prawoskrętnej

- 1 x drabinka wejściowa

- 1 x uchwyt wejściowy

Parametry i dane techniczne zestawu zabawowego:

- wymiary zestawu: 5,40 x 2,25 x 4,60  Wymiary zestawu (m) dł. x szer. x wys.

- maksymalna wysokość upadku 1,0 m

- powierzchnia strefy bezpieczeństwa 34 m2 

- konstrukcja modułowa skręcana – połączenia śrubowe,

- słupy nośne oraz poręcze wejściowe wykonane ze stali ocynkowanej, dwukrotnie  

  malowanej proszkowo,

- podesty wykonane z blachy stalowej o grubości 2 mm, perforowane, pokryte warstwą tworzywa gumowego,

- zjeżdżalnie, daszki i panele boczne wykonane z tworzywa LLDPE o minimalnej grubości 8 mm,

- obejmy mocujące, łączniki paneli bocznych oraz nakładki zaślepiające słupy nośne wykonane ze stopu aluminium,

- nakrętki i wystające śruby zakryte zaślepkami z tworzywa.

 

Zadanie 2.

1. Doposażenie placu zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie, dz. ew. nr. 660/691 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych  -  w ramach Funduszy Sołeckich – Osiedle Raszyn I.

 2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego:

 

1)      zestaw sprawnościowo- zabawowy – szt.1

 

Elementy składowe zestawu:

- 6 x rama podpierająca

- 1 x przeplotnia wspinaczkowa

- 1 x zjeżdżalnia

- 1x mostek linowy

- 1x stopnie wejściowe

- 1 x wiszące talerzyki

- 1 x stojak obrotowy

- 1 x tor sprawnościowy

Parametry i dane techniczne zestawu sprawnościowo – zabawowego:

- wymiary zestawu: 6,77 x 6,45 x 3,20  Wymiary zestawu (m) dł. x szer. x wys.

- maksymalna wysokość upadku 1,50 m

- konstrukcja modułowa skręcana – połączenia śrubowe,

- słupy nośne wykonane ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo, pozostałe

   elementy metalowe wykonane z rur stalowych,

- elementy plastikowe wykonane z tworzywa LLDPE,

- liny -  lina wielozwita, lina rdzeniowa polipropylenowa, splotki zewnętrzne z drutów stalowych, pokryte teflonem i oplotem polipropylenowym, łączone ze sobą za pomocą okrągłych aluminiowych łączników,

- obejmy mocujące, łączniki paneli bocznych oraz nakładki zaślepiające słupy nośne wykonane ze stopu aluminium,

- nakrętki i wystające śruby zakryte zaślepkami z tworzywa.

 

2. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, zgodne z aktualnie obowiązującymi normami  i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez uprawnione instytucje.

3 Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

5. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/ lub zadanie.

 

UWAGA: Przykładowych zdjęć urządzeń zabawowych oraz urządzeń fitness występujących                    w projektach zagospodarowania terenu  nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń  i odpowiednich wymogów materialnych.

UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówień (zmniejszenie ilości urządzeń zabawowych w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

6.Zakazuje się wykorzystywania projektów w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.

 

7.Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

8. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 37535200-9

 

9.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

10.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

11.Realizacja: od daty podpisania umowy do 22.04.2016 r.

 

II. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – zał. nr 2,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

4) dokumenty dotyczące oferowanych urządzeń , w tym m.in.:

- atesty, aprobaty, certyfikaty bezpieczeństwa itp. wszelkich materiałów, wyposażenia
i urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę,

- dokumentację fotograficzną oferowanych urządzeń zabawowych wraz z parametrami        i danymi  technicznymi.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się                            z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

V. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.7.2016.BL - „Dostawę i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Raszyn”                  w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 07.03.2016 r. godz. 1400

 

VI. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

 

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.