Raszyn, dnia 17.03.2016 r.

OŚGK. 271.12.2016.JB

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164/ 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup sadzonek na akcję sadzenia lasu przez osoby niepełnosprawne i ich przyjaciół w dniu 02.04.2016 r., na akcję społeczną „Sadzonka za baterię” organizowaną przez Szkołę Podstawową im. Ks. J. Poniatowskiego w Ładach (na przełomie maj/czerwiec 2016 r.) oraz na piknik rodzinny w Przedszkolu Nr 2 „ W Stumilowym Lesie” w Raszynie w dniu 10.06.2016 r.,  w łącznej ilości 900szt.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest sukcesywny zakup następujących krzewów:

         

1.      Dereń ( ozdobne liście, pędy) 15szt., wys. 10-15cm

2.      Tamaryszek 15szt., wys. 20-25cm

3.      Oliwnik 20szt., wys. 25-30cm

4.      Budleja davidii 10szt., wys. 25-30cm

5.      Tawuła ( różne odmiany) 20szt., wys. 25-30cm

6.      Hortensje krzewiaste ( różne kolory) 30szt., wys. 25-30cm

7.      Floksy 20szt., wys. 25-30cm

8.      Orliki 30szt., wys. 25-30cm

9.      Krwawnik 30szt., wys. 25-30cm

10.  Ciemiernik 30szt., wys. 15-20cm

11.  Ostróżka ogrodowa 30szt., wys. 25-30cm

12.  Dzwonki w ilości 30szt., wys. 25-30cm

13.  Żagwiny w ilości 30szt., wys. 25-30cm

14.  Wilczomlecz w ilości 20szt.,

15.  Liliowiec ogrodowy 20szt., wys. 25-30cm,

16.  Cyprysik groszkowy 10szt., wys. 25-30cm,

17.  Cis pospolity 10szt., wys. 15-20cm,

18.  Jałowiec łuskowaty 10szt., wys. 25-30cm

19.  Żywotnik ( różne odmiany) 40szt., wys. 20-25cm,

20.  Jałowiec chiński 10szt., wys. 25-30cm,

21.  Barwinek pospolity 20szt., wys. 25-25cm,

22.  Berberys thunbergia 10szt., wys. 20-25cm,

23.  Bluszcz pospolity 10szt., wys. 10-15cm,

24.  Bukszpan wieczniezielony 10szt., wys. 10-15cm,

25.  Irga pozioma 10szt., wys. 10-15cm,

26.  Liguster okrągłolistny 10szt., wys. 10-15cm,

27.  Trzmielina ( fortune’a ) 10szt. wys. 25-30cm,

28.  Wrzos pospolity( różne odmiany) 100szt. wys. 15-20cm,

29.  Winobluszcz trójklapowy 10szt. wys. 15-20cm,

30.  Lawenda 20szt. wys. 25-30cm,

31.  Funkia 10szt. wys. 15-20cm,

32.  Gauteria 10szt. wys. 15-20cm,

33.  Kostrzewa 10szt. wys. 15-20cm,

34.  Ostnica 10szt. wys. 15-20cm,

35.  Szarotka alpejska 10szt. wys. 15-20cm,

36.  Turzyca 10szt. wys. 15-20cm,

37.  Ciernik 25szt. poj. C2

38.  Żagwin 25szt. poj. C1,5

39.  Skalnica 25szt. poj. C1,5

40.  Prymula w różnych odmianach 125szt. poj. P12

 

 2.    Krzewy lisciaste  i iglaste :

Rośliny uprawiane w pojemnikach z przerośniętą bryłą korzeniową - wielkość pojemnika: nie mniejsza niż C1,5 ( półtora litra ).

3.    Rodzaj zakupowanych krzewów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Łączna ilość nie przekroczy ilości określonej w przedmiocie zamówienia.

4.  Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt i ryzyko bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.        Wykonawca zobowiązuje się realizować jednostkowe zamówienia każdorazowo w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania.

6.        Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiału roślinnego z bryłą korzeniową                           w pojemnikach, sadzonki powinny być zgodne z normą PN-87/R-67022 i PN - 87/R-67023 właściwe oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, klasa, wybór, wielkość, numer normy.

7.     Termin wykonania przedmiotu umowy: sukcesywnie do 30 czerwca 2016r.

8.    Kryteria oceny ofert: cena 100%

9.    Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

10.  Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

03121100 – żywe rośliny, bulwy, korzenie sadzonki i rozsady.

11. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2       Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty ( załącznik Zamawiającego).

1.3       Wypełniony i parafowany projekt umowy,

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. 022 701-79-12, fax. 22 701 77 71

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem OŚGK.271.12.2016.JB, „Zakup sadzonek na akcję sadzenia lasu przez osoby niepenosprawne i ich przyjaciół, na akcję społeczną „Sadzonka za baterię” organizowaną przez Szkołę  Podstawową im. Ks. J. Poniatowskiego w Ładach oraz na piknik rodzinny w Przedszkolu Nr 2 „ W Stumilowym Lesie”  w Raszynie w łącznej ilości 900szt.” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 23.03.2016 r. do godz. 12,00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii   w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto
za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane                       z wykonaniem zamówienia tj. „dostawa materiału - krzewów i kwiatów”

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

IX. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,

 

 

 

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                    …..………………………………………
                                                                                        (data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)