Raszyn, dnia  29.03. 2016r. 

Znak sprawy: OŚGK.271.13.2016.BL         

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

 

Wykonanie projektów zagospodarowania terenów w sołectwach: Dawidy Bankowe, Puchały oraz Słomin na terenie Gminy Raszyn

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfikacja głównych wymagań na:

 

Zadanie 1.

Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego placu zabaw  u zbiegu ul. Szlacheckiej i ul. Oleńki w Dawidach, nr ewidencyjny działki 32/20 - w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Dawidy Bankowe.

 

1. Przedmiotem opracowania jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę placu zabaw z elementami siłowni zewnętrznej u zbiegu ul. Szlacheckiej i ul. Oleńki w Dawidach, nr ewidencyjny działki 32/20.

 

2. Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1) projektu koncepcji rozmieszczenia zaproponowanych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej ( przed wykonaniem projektu,  do uzgodnienia  z Zamawiającym)                            - 2 egz.

2)  projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową       - 4 egz.

3)  projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu     urządzeń                                                                    - 4 egz.

4)   kosztorysu inwestorskiego                                         - 2 egz.

5)  przedmiaru robót                                                       - 2 egz.

6)  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót     - 2 egz.

7) wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego   - 1 egz.

 

3. Uzyskanie zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy  prawo budowlane.

4. Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej           w tym aktualne mapy do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

 

Zadanie 2.

 Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego placu zabaw  u zbiegu ul. Miklaszewskiego      i ul. Jutrzenki   w Dawidach, nr ewidencyjny działki 49/1 - w ramach Funduszy Sołeckich- Sołectwo Dawidy Bankowe.

 

1. Przedmiotem opracowania jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę placu zabaw z elementami siłowni zewnętrznej u zbiegu ul. Miklaszewskiego  i ul. Jutrzenki   w Dawidach, nr ewidencyjny działki 49/1.

 

2. Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1) projektu koncepcji rozmieszczenia zaproponowanych przez Zamawiającego urządzeń   zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej ( przed wykonaniem projektu,  do uzgodnienia  z Zamawiającym)          - 2 egz.

2)  projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową       - 4 egz.

3)  projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu     urządzeń                  - 4 egz.

4)   kosztorysu inwestorskiego  - 2 egz.

5)  przedmiaru robót         - 2 egz.

6)  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót          - 2 egz.

7) wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego    - 1 egz.

 

3. Uzyskanie zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy  prawo budowlane.

4. Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej           w tym aktualne mapy do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

 

Zadanie 3.

1. Projekt doposażenia terenu rekreacyjnego w urządzenia do ćwiczeń na powietrzu przy ul. Centralnej w Puchałach, nr ewidencyjny działki 24 - w ramach Funduszy Sołeckich- Sołectwo Puchały.

2. Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1) projektu koncepcji rozmieszczenia zaproponowanych przez Zamawiającego urządzeń   siłowni zewnętrznej ( przed wykonaniem projektu, do uzgodnienia  z Zamawiającym) - 2 egz.

2)  projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową  wraz z naniesieniem istniejących urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej oraz obiektów małej architektury    - 4 egz.

3)  projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu     urządzeń            - 4 egz.

4)   kosztorysu inwestorskiego        - 2 egz.

5)  przedmiaru robót                       - 2 egz.

6)  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót     - 2 egz.

7) wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego       - 1 egz.

 

3. Uzyskanie zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy  prawo budowlane.

4. Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej           w tym aktualne mapy do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

 

Zadania 4.

1.Projekt doposażenia terenu rekreacyjnego w Sękocinie Lesie przy ul. Wierzbowej,                        nr ewidencyjny działki 17/1 - w ramach Funduszy Sołeckich- Sołectwo Słomin.

 

  2. Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1) projektu koncepcji rozmieszczenia zaproponowanych przez Zamawiającego urządzeń      siłowni zewnętrznej ( przed wykonaniem projektu,  do uzgodnienia  z Zamawiającym)  - 2 egz.

2)  projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową wraz z naniesieniem istniejących urządzeń zabawowych oraz obiektów małej architektury - 4 egz.                                                                                                                                                                                                                 3)  projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu     urządzeń - 4 egz.

4)   kosztorysu inwestorskiego       - 2 egz.

5)  przedmiaru robót                     - 2 egz.

6)  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót    - 2 egz.

7) wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego  - 1 egz.

 

3. Uzyskanie zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy  prawo budowlane.

4. Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej           w tym aktualne mapy do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

 

5.W/w dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie:

1)   Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r.  poz.462).

2)     Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. „w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów, prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” (Dz. U.  z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm)

3)  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 ze zm.).

Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, będącą czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 

6. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/lub zadanie.

6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

7. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 71220000-6

8. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

9. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6. Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2016r. odpowiednio dla każdego z zadań.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, zał. nr 2

 2)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem  

     zakresu ich uprawnień (załącznik nr 3)

3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

V. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.14.2016.BL - Wykonanie projektów zagospodarowania terenów w sołectwach: Dawidy Bankowe, Puchały oraz Słomin na terenie Gminy Raszyn   w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 05.04.2016 r. godz. 1400

 

VI. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

 1.  Formularz ofertowo-cenowy

 2. Wzór umowy

 3. wykaz osób zał. nr 3

 4. Mapa z terenem objętym opracowaniem Dawidy, działka nr  ew.32/20

 5. Mapa z terenem objętym opracowaniem Dawidy, działka nr  ew.49/1

2. Mapa z terenem objętym opracowaniem Puchały, część działki nr  ew. 24

3. Mapa z terenem objętym opracowaniem Sękowin Las, część działki nr  ew.17/1