Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.1.15.2016.MŚ

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164/.

Przedmiot zamówienia publicznego

Przebudowa ul. bez nazwy zlokalizowanej na działkach o nr ew. 49/12 i 50/17 we wsi Dawidy Bankowe gm. Raszyn”

 

Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ul. bez nazwy (działki nr  ew. 49/12 i 50/17) we wsi Dawidy Bankowe gm. Raszyn w zakresie:

1. Roboty drogowe: Zaprojektowano jezdnię z kostki betonowej o szerokości 5,5 m raz obustronnym chodnikiem szerokości 2 m z kostki betonowej na długości ok. 331 m.

·          nawierzchnia jedni : warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej  gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 gr. 15 cm,  podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 15 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 20 cm (mieszanka dowożona)

·          nawierzchnia chodników: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, warstwie mrozoochronnej z pospółki gr. 15 cm,

·          nawierzchnia zjazdów: (zjazdy indywidualne 4,5 m) warstwa ścieralna z kostki betonowej kolorowejgr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm, warstwie mrozoochronnej  z pospółki gr. 15 cm.

 

2. Odwodnienie:

Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych przedmiotowej ulicy zaprojektowano budowę kanału deszczowego tj:

- kanału z rur PCV o śr.  zew.  315 mm-  340,80 m

- kanału z rur PCV śr.  zew. 200 mm- 54,50 m,

- studni rewizyjnych z kręgów betonowych studni o śr. 1200 mm– 12 szt.,

- studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500– 16 szt.

 

3. Sieć wodociągowa :

Zaprojektowano rozbudowę sieci wodociągowej z rur PE HD 100 DN160X14,6 mm SDR 11PN16 na długości  34,5 m. Istniejące przyłącze wodociągowe PE D50mm zostanie włączone do projektowanego wodociągu poprzez opaskę do rur D160 z odejściem kołnierzowym (D50mm). Na odejściu zaprojektowano zasuwę kołnierzową D50 mm, a na końcu przewodu na odgałęzieniu hydrant p.poż. D80 mm wraz zasuwa odcinającą D80 mm

 

4. Sieć sanitarna

W ramach przedmiotowej inwestycji przewidziano do wykonania rozbudowę sieci sanitarnej rur PVC o śr. 200 na odcinku 46,5 m. Włączenie projektowanego odcinka kanału nastąpi  w istniejącej studni SS-1. Na zakończeniu kanału należy zamontować studnię rewizyjną SS-2 DN1200.

 

5. Sieć wodociągowa i sanitarna w zakresie wykonania fragmentów brakujących przyłączy wodociągowych i sanitarnych

Przyłącza wodociągowe:

Należy wykonać przyłącza wodociągowe na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 49/14, 49/17, 49/18, 49/23, 50/18, 50/34 (50/34 przepięcie istniejącego przyłącza) (6 szt.). Przyłącza należy wykonać z rur PE 100 SDR 11 PN 16 Dn 40mm  o łącznej długości 21,55  m. Wcinkę przyłącza do wodociągu wykonać za pomocą opaski pełnej kołnierzowej do nawiercania dla rur PE/PVC Dn 110mm, z odejściem kołnierzowym DN 50mm. Za opaską należy zamontować zasuwę domową kołnierzową DN 50mm żeliwną (6 szt.). Głębokość ułożenia przyłączy ok. h= 1,95 m.

 

Przyłącza sanitarne.

Przyłącza sanitarne na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 49/14, 49/17, 49/18, 49/23, 50/18, 50/34 (50/34 przepięcie istniejącego przyłącza) (6 szt.) Przyłącza należy wykonać z rur PVC o śr. 160 mm na długości 26,55 m.

Głębokość ułożenia przyłączy ok. h=2,05 m.

 

Uwaga:

Jeżeli w trakcie realizacji robót związanych z kanalizacją deszczową,  siecią wodociągową i sanitarną konieczne będzie odwodnienie wykopów to Wykonawca winien je uwzględnić w cenach jednostkowych wykonywanego wykopu zgodnie z pkt 9.1, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonywania i Odbioru Robót dla branży sanitarnej (odpowiednio dla sieci  wodociągowej, sanitarnej lub kanalizacji deszczowej)

Prace związane z przełączeniem przyłączy wodociągowych należy tak zaplanować aby uniknąć dłuższych przerw w dostawie wody dla mieszkańców (konieczne jednoczesne zasilenie starego i nowego wodociągu).

 

6.  Oświetlenie:

 W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektowano słupy aluminiowe, stożkowe , h= 6 m. Na słupach zaprojektowano oprawy ze źródłem  światła sodowym wysokoprężnym 70W. Oprawy zasilić przewodem YDY 3x2,5.

W celu zasilenia nowych i istniejących słupów należy ułożyć kabel YAKY4x16 o długości 196 m. Kabel pod wjazdami należy ułożyć w rurach typu DVK110 (23 m). Całą linię kablową zasilić z istniejącego słupa ŻN w ul. Miklaszewskiego poprzez rozłącznik bezpiecznikowy SZ46. W celu zapewnienia ochrony                  p. poraż. wzdłuż trasy kabli należy ułożyć bednarkę FeZn 30x4 na długości 170 m do której należy przyłączyć słupy.

Na słupach zlokalizowanych na terenie kościoła wymienić wysięgniki typ T180°  na wysięgniki typ J skierowane na teren kościoła.

Materiały z rozbiórki tj. wysięgnik dwuramienny ze słupa wirowanego i ZN-10 (2 szt.) oraz oprawy oświetlenia zewnętrzne (4 kpl.) stanowią własność Zamawiającego.

UWAGA:

Wykonawca zobowiązany jest do:

- powiadomienia Gminnej Spółki Wodnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót,

- prowadzenia w rejonie przebiegu rurociągów drenarskich ręcznie pod nadzorem osoby uprawnione tak, aby nie dopuścić do uszkodzenia sieci drenarskiej,

- dostarczenia do WZMiUW Oddział Warszawa Inspektorat Grodzisk Mazowiecki inwentaryzacji powykonawczej.

GWARANCJA

Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy gwarancji i min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy rękojmi na przedmiot umowy t.j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

  Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8,  45.23.32.21-4, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9.

 

Zamawiający NIE DOPUSZCZA składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

do 15.11.2016r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym co najmniej:

 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złoty) każda z robót tzn. zamówień obejmujących swym zakresem budowę/przebudowę nawierzchni z  kostki betonowej (placu, części drogi tj. jezdni, chodnika bądź ścieżki rowerowej) oraz wykonanie kanalizacji deszczowej/ sanitarnej/ wodociągowej i wykonanie linii oświetleniowej.

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a)       co najmniej 1 (jedną)  osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (pełniącą rolę  Kierownika budowy ),

b)       co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika  robót ),

c)        co najmniej 1 (jedną) osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (pełniącą rolę  Kierownika robót),

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.).

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.

 sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji  zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.7 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

 

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;

 

4/ Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 6.2.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

4.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

 

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)    wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej,

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) ,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy – wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców ,

e)       informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

 

Warunki zmiany umowy.

1.        Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku:

1)       wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie  art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są  zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym,

2)       konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś  elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia  objętego umową,

3)        konieczności zaniechania wykonywania części robót,

4)       niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności dotyczących zmiany terminu określonych w § 2 ust. 5 lub 6,

5)       kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami,

6)       zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy,

7)       w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w harmonogramie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki.

2.        Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych/zamiennych – w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3)– ustalona zostanie według następujących zasad:

1)       za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego obmiaru,

2)       jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych, podstawą kalkulacji będą:

- dane wyjściowe do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku,

- ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny  na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów  specjalistycznych wg faktur zakupu,

- nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej.

2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, który:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

2) przy wykonywaniu wcześniejszych zamówień publicznych wykazali poważne braki w odniesieniu do spełnienia istotnych wymogów tj. np. niedostarczenie produktu lub niewykonanie zamówienia lub dostarczenie zamówienia ze znaczącymi wadami produktu lub świadczonej usługi, które spowodowały ich niezdatność do użytku zgodnie z przeznaczeniem, lub niewłaściwe zachowanie poddające w poważną wątpliwość wiarygodność Wykonawcy.

3) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

04-05-2016 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

 Cena- waga kryterium 95 %

      Gwarancja i  rękojmia – waga kryterium 5 %

Wadium

30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

Sala Konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

04-05-2016 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

15-04-2016 r.

 Załączniki do pobrania: zalaczniki_do_pobrania.zip