UWAGA

Zamawiający informuję, iż nastąpiła zmiana terminu realizacji imprezy w zakresie Zadania Nr 2- „Organizacja, realizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Janki”

Było: 26 czerwca 2016 r. (niedziela)

Jest/ zmienia się na: 25 czerwca 2016 r. (sobota).

 

 

 

Znak sprawy OSS.271.5.2016 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

/tj. Dz. U z 2015 r poz. 2164/

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn,

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701-77-62, faks 22 701-77-63

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na

„Organizację, realizację i obsługę imprez integracyjnych, plenerowych (piknik, festyn) dla mieszkańców Sołectw i Osiedli Gminy Raszyn w ramach Funduszu Sołeckiego na rok 2016"

II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfika głównych wymagań

 

Stanowi załącznik od Nr 1 do Nr 5

 

Wymagania stawiane Wykonawcy

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację jednego lub kilku wybranych zadań.
  2. Górna granica budżetu, która została określona przez Zamawiającego na realizację zadania jest wartością ostateczną i nie ulega podwyższeniu.
  3. W przypadku gdy najkorzystniejszą ofertą okaże się oferta przekraczająca przeznaczoną dla zrealizowania zadania kwotę, postępowanie zostanie unieważnione.
  4. Wykonawca powinien dołożyć wszelkich starań aby impreza miała atrakcyjną, ciekawą i przyciągającą formę.
  5. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia szczegółowego planu imprezy Koordynatorowi Zamawiającego.
  6. Ewentualne zmiany programu imprezy mogą być dokonane po uzgodnieniach między Wykonawcą a Koordynatorem Zamawiającego w terminie umożliwiającym organizację imprezy (wykaz Koordynatorów Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy).
  7. Wykonawca, nawiąże kontakt ze wskazanym Koordynatorem Zamawiającego, w celu ustalenia wszelkich szczegółów organizacyjnych.
  8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w razie potrzeby, napraw bieżących sprzętu podczas trwania imprezy.
  9. W dniu organizacji imprezy Wykonawca zobowiązuje się pozostać w pełnej dyspozycji Koordynatora Zamawiającego i wykonywać wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu imprezy.
  10. Wykonawca oświadcza, że zapewnia zaplecze techniczne posiadające niezbędne atesty i pozwolenia dotyczące proponowanych atrakcji w tym wszystkich urządzeń rekreacyjnych, sceny, oświetlenia, nagłośnienia, transportu i innych urządzeń niezbędnych do obsługi imprezy.
  11. Wykonawca zapewni obsługę uprawnionego elektryka w trakcie montażu i demontażu urządzeń oraz dyżur podczas imprezy.
  12. Wykonawca powinien legitymować się co najmniej 3-letnim doświadczeniem w organizacji imprez plenerowych.
  13. W razie konieczności Wykonawca uiści niezbędne opłaty i dokona wszelkich formalności na rzecz ZAIKS-u.
  14. W przypadku występu artysty podczas imprezy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić parametry techniczne sceny i zaplecza technicznego zgodnego z wymogami (riderami) artysty.
  15. Przy każdym urządzeniu rekreacyjnym/sportowym Wykonawca zapewni profesjonalną obsługę gwarantującą bezpieczeństwo oraz instruktaż użytkowania.
  16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualnie wymagane pozwolenie na prowadzenie swojej działalności oraz niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zadań.
  17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe w czasie realizacji przedmiotu umowy szkody i zobowiązany jest do posiadania stosownej polisy OC w tym zakresie, na kwotę nie mniejsza niż 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). W przypadku wygaśnięcia ważności polisy Wykonawca zobowiązuje się do jej przedłużenia do czasu zakończenia realizacji umowy.
  18. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkiego niezbędnego sprzętu i rekwizytów do przeprowadzenia zawodów, konkurencji sportowo-rekreacyjnych i konkursów dla uczestników imprezy.
  19. Wykonawca zapewni jednakowe, wyróżniające się stroje osób wchodzących w skład obsługi ze strony Wykonawcy, a także odpowiednią ich identyfikację.

 

1.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 79952000-2.

3.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)  Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego     wzoru formularza ofertowego,

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

3)  Wykaz minimum 2 należycie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat tożsamych z usługami stanowiącymi przedmiotu zamówienia oraz załączeniem dowodów (poświadczeń), że zostały wykonane należycie.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Anna Wudarczyk tel. 22 701-77-62, oswiata@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:  pon 8-18, wt-czw 8-

 

 VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, pok. 15 Kancelaria, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Organizacja, realizacja i obsługa imprez integracyjnych, plenerowych (piknik, festyn) dla mieszkańców Sołectw i Osiedli Gminy Raszyn w ramach Funduszu Sołeckiego na rok 2016”NIE OTWIERAĆ PRZED 16.05.2016 r. godz.10.00”.

w terminie do dnia 16.05.2016 r., godz. 10.00  

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.