OŚGK.271.18.2016.BL                                                                     

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

"Dostawę i montaż urządzeń sportowych  do Street  Workout oraz urządzenia zabawowego w ramach modernizacji placu zabaw przy OSP w Falentach, dz. nr ew. 14/2, Falenty, Gmina Raszyn"

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfikacja głównych wymagań:

 

Zadanie 1.

Dostawa wraz z montażem urządzeń sportowych do Street Workout

 

Urządzenia sportowe do Street Workout powinny składać się z minimum 8 elementów do ćwiczeń, w tym:

 

a) drabinki pionowej - 1 szt.

b) drabinki poziomej - 1 szt.

c) poręczy równoległych wysokich - 1 szt.

d) drążków do podciągania ( różna wysokość) - 3 szt.

e) ławki skośnej - 1 szt.

f) kółek gimnastycznych - (para)

Parametry techniczne urządzeń:

1. Słupy pionowe: wymiar poprzeczny przekroju słupa musi być większy lub równy 100 mm, grubość ścianki słupa nie może być mniejsza  niż. 3,0 mm,

2.Drążki: średnica  min. 33,7 mm, grubość ścianki min. 3,1 mm,

3.Poręcze równoległe: przekrój min. 48 mm., grubość ścianki min. 3,0 mm.

4.Każda rura oraz profil stalowy muszą być galwanizowane oraz pomalowane proszkowo, na kolor żółty ( słupy), na kolor grafitowy ( drążki, szczeble).

5.Wszystkie słupy i rury zaślepione w sposób uniemożliwiający dostęp wilgoci do ich wnętrza.

6.Wszystkie łączenia rur muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi.

7. Dopuszcza się łączenie poszczególnych modułów przy użyciu czopów rurowych oraz śrub o średnicy nie mniejszej niż 10 mm.

8.Wszystkie śruby muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi.

8.Wszystkie ostre krawędzie muszą być zaokrąglone promieniem minimalnym 3 mm.

10. Konstrukcja urządzeń musi zostać przymocowana do podłoża na głębokość min 70 cm poprzez zabetonowanie słupa.

11. Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z normą bezpieczeństwa PN-EN 1176-1:2009, co pozwoli na użytkowanie urządzeń przez dzieci (montaż na terenie placu zabaw).

12. Sprzęt do Street Workout powinien być opatrzony tablicami z przykładowymi ćwiczeniami i opisem, jakie mięśnie dana aktywność mobilizuje do pracy.

 

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowego elementu do ćwiczeń.

 

Zadanie 2.

 

Dostawa wraz montażem fabrycznie nowego urządzenia zabawowego

 

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem urządzenia zabawowego:    

      a)  domek z podestem, ławeczkami i grą w kółko i krzyżyk.

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

 

a) wymiary urządzenia:

1. Szerokość    - 1,80 m

2. Długość       - 1,87 m

3. Wysokość   ~ 2,98 m

4. Głębokość fundamentowania - min. 60 cm

 

b)  materiały:

1. Kotwy - stal ocynkowana proszkowo

2. Nogi konstrukcyjne  - drewno klejone trójwarstwowo, malowane lakierobejcą na kolor zielony, zaokrąglone na krawędziach, o przekroju 90x90mm

3. Podesty - drewno impregnowane, frezowane, o grubości min. 30 mm,

4. Daszek i barierki - płyta HDPE, element wielobarwny o żywej kolorystyce

5. Kółko i krzyżyk - walce polipropylenowe

6. Zaślepki - tworzywo sztuczne

 

3. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości  i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, potwierdzających zgodność z serią norm  PN-EN 1176.

4. Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/ lub zadanie.

 

UWAGA: Przykładowego zdjęcia urządzenia zabawowego oraz urządzeń do Street Workout występujących w projekcie zagospodarowania terenu  nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń  i odpowiednich wymogów materiałowych.

UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia (zmniejszenie ilości elementów do Street Workout w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

 

7.Zakazuje się wykorzystywania projektu w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.

8.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

9. Przedmiot zamówienia opisany został wg  następujących kodów kodu CPV- 37535200-9, 37410000-5

10.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

11.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

12.Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2016r.

 

 

 

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy)

3) kartę katalogową  oferowanego urządzenia zabawowego oraz oferowanych urządzeń do Street Workoutzawierającą wizualizację proponowanych elementów urządzeń, wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15            w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.18.2016.BL - "Dostawa i montaż urządzeń sportowych  do Street  Workout oraz urządzenia zabawowego w ramach modernizacji placu zabaw przy OSP w Falentach, dz. nr ew. 14/2, Falenty, Gmina Raszyn" NIE OTWIERAĆ PRZED 24.05.2016, godz.1500   w terminie do dnia 24.05.2016. r. godz. 1500

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
    za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Załączniki: 

1. Wzór umowy

2. Formularz ofertowy - cenowy 

3. Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu przy OSP w Falentach.

 

 

                                                                                                             ZATWIERDZIŁ

                                                                                                                      

                                                                                                  .............
                                                                                                  (data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                 osoby zatwierdzającej postępowanie)