Raszyn, dnia 15.06.2016 r.

KZ. 271.16.2016.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2015 r. poz. 2164)

 

 

  1. Zamawiający:Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  "Remont dachu  w budynku komunalnym przy Al. Krakowskiej 57"

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfika głównych wymagań.

 

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z przygotowaniem do ocieplenia ścian oraz remontem kominów i wymianą obróbek blacharskich w budynku  mieszkalnym  przy Al. Krakowskiej 57                w Raszynie polegający na:.

  1. Montażu zastaw zabezpieczających na dachu - 28,60 mb
  2. Rozbiórce opierzenia, pasów nadrynnowych, wiatrówek, wyder kominowych z blachy - obróbek blacharskich - 36 m2
  3. Rozbiórce pokrycia dachowego z papy ( około 6 warstw) - 170 m2
  4. Demontażu rynien z blachy - 2x14,30 m
  5. Demontażu rur spustowych - 12 mb
  6. Wymianie deskowania 50% na deski impregnowane wgłębnie.
  7. Wzmocnieniu krokwi poprzez nabicie jednostronne desek o gr. 32mm i dł. 300 cm - 14 szt
  8. Wymianie desek wiatrowych i opierzeń bocznych - 52,40 mb
  9. Oczyszczeniu dokładnym starego deskowania z pozostałości gwoździ i zagruntowanie gruntem SBS SiplastPrimier - 170 m2
  10. Pokryciu dachu papą termozgrzewalną podkładową w pełni modyfikowaną SBS gr. min 4,6 mm ( siła rozciągająca wzdłuż/poprzek 1100/800, giętkość - 25 stopnia C)
  11. Montażu obróbek blacharskich pasa nadrynnowego, opierzeń bocznych, wiatrówek i obróbek wyłazu  z blachy ocynkowanej. - 36,0 m2
  12. Montażu rynien o śr 150 mm z blachy ocynkowanej z montażem sztucerów - 28,6 mb
  13. Pokryciu dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia modyfikowaną SBS gr. min. 5,2mm  ( siła rozciągająca wzdłóż/poprzek 800/1000, giętkość - 20 stopnia C) - 170,0 m2
  14. Wyklejeniu ścian kominowych (wyder) (papa wierzchniego krycia o parametrach powyższych) - 7,3 m2
  15. Wymianie wyłazu na dach - 1 szt.
  16. Montażu rur spustowych  - 12,0 mb
  17. Oczyszczeniu powierzchni dachu ze demontowanych elementów oraz ich wywiezienie i utylizacja papy.
  18. Montażu rusztowania przyściennego do transportu pionowego materiałów i komunikacji pionowej.

         Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 30 lipca 2016 roku.

Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie  z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

  1. Kryteria oceny ofert:cena 100%
    1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

         nr kategorii słownika 45000000-7 - Roboty budowlane

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
    2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    • Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Wykonawcy. 

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
    8.00 - 15.00 oraz w piątek 8.00 - 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem "KZ.271.16.2016.DO - Remont dachu Al. Krakowska 57"należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego:Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 22.06.2016 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
    brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane               z wykonaniem zamówienia tj. "Remont dachu  Al. Krakowska 57".
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Wzór umowy,
  2. Formularz cenowo-ofertowy,

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   ..................
                                                                                                 (data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)