"Remont dachu w budynku komunalnym przy Al. Krakowskiej 57".
Raszyn, dnia 15.06.2016 r.
KZ. 271.16.2016.DO
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2015 r. poz. 2164)
- Zamawiający:Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: "Remont dachu w budynku komunalnym przy Al. Krakowskiej 57"
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań.
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z przygotowaniem do ocieplenia ścian oraz remontem kominów i wymianą obróbek blacharskich w budynku mieszkalnym przy Al. Krakowskiej 57 w Raszynie polegający na:.
- Montażu zastaw zabezpieczających na dachu - 28,60 mb
- Rozbiórce opierzenia, pasów nadrynnowych, wiatrówek, wyder kominowych z blachy - obróbek blacharskich - 36 m2
- Rozbiórce pokrycia dachowego z papy ( około 6 warstw) - 170 m2
- Demontażu rynien z blachy - 2x14,30 m
- Demontażu rur spustowych - 12 mb
- Wymianie deskowania 50% na deski impregnowane wgłębnie.
- Wzmocnieniu krokwi poprzez nabicie jednostronne desek o gr. 32mm i dł. 300 cm - 14 szt
- Wymianie desek wiatrowych i opierzeń bocznych - 52,40 mb
- Oczyszczeniu dokładnym starego deskowania z pozostałości gwoździ i zagruntowanie gruntem SBS SiplastPrimier - 170 m2
- Pokryciu dachu papą termozgrzewalną podkładową w pełni modyfikowaną SBS gr. min 4,6 mm ( siła rozciągająca wzdłuż/poprzek 1100/800, giętkość - 25 stopnia C)
- Montażu obróbek blacharskich pasa nadrynnowego, opierzeń bocznych, wiatrówek i obróbek wyłazu z blachy ocynkowanej. - 36,0 m2
- Montażu rynien o śr 150 mm z blachy ocynkowanej z montażem sztucerów - 28,6 mb
- Pokryciu dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia modyfikowaną SBS gr. min. 5,2mm ( siła rozciągająca wzdłóż/poprzek 800/1000, giętkość - 20 stopnia C) - 170,0 m2
- Wyklejeniu ścian kominowych (wyder) (papa wierzchniego krycia o parametrach powyższych) - 7,3 m2
- Wymianie wyłazu na dach - 1 szt.
- Montażu rur spustowych - 12,0 mb
- Oczyszczeniu powierzchni dachu ze demontowanych elementów oraz ich wywiezienie i utylizacja papy.
- Montażu rusztowania przyściennego do transportu pionowego materiałów i komunikacji pionowej.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 30 lipca 2016 roku.
Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.
- Kryteria oceny ofert:cena 100%
- Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:
nr kategorii słownika 45000000-7 - Roboty budowlane
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Wykonawcy.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 - 15.00 oraz w piątek 8.00 - 13.00.
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem "KZ.271.16.2016.DO - Remont dachu Al. Krakowska 57"należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego:Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 22.06.2016 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. "Remont dachu Al. Krakowska 57". - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
VII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
- Wzór umowy,
- Formularz cenowo-ofertowy,
ZATWIERDZIŁ:
..................
(data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zal 1 formularz cenowo-ofertowy remont dachu krakowska 57 (30.5kB) | ||
UMOWA projekt remont dachu al. krakowska 57 (66kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Śpiewak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Śpiewak |
Data wprowadzenia: | 2016-06-15 12:20:26 |
Opublikował: | Maria Śpiewak |
Data publikacji: | 2016-06-15 12:22:30 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 12:43:56 |
Ilość wyświetleń: | 636 |