Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/57/1/2005

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Wójt Gminy  Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2005-12-05

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej i deszczowej we wsi Raszyn, wzdłuż zachodniej strony al. Krakowskiej, projektów przykanalików oraz projektu odbudowy chodnika, w Gminie Raszyn” w zakresie:

- wykonania projektów budowlano-wykonawczych sieci kanałów deszczowych o łącznej długości L= 15,1 hm, kanałów sanitarnych o łącznej długości L=5,8 hm, przykanaliki O 160 w ilości ok. 16 szt., pompowni na kanałach z zasileniem energetycznym -1 kpl., przewodów tłocznych PE L=1,2 hm oraz projektu odbudowy chodników o powierzchni 2724 m2, z uwzględnieniem wykonanych wcześniej projektów kanalizacji sanitarnej, wraz ze wszystkimi koniecznymi opiniami, operatami, sprawdzeniami, pozwoleniami, inwentaryzacjami, dokumentacją geotechniczną, kompletem kosztorysów inwestorskich, przedmiarów i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i innymi uzgodnieniami wynikającymi z przepisów Prawa Budowlanego i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

UWAGA:

- Zamawiający uzyskał akceptację ze strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zamierzenia budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w pasie drogi krajowej nr 7. Przy projektowaniu lokalizacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej należy uzgodnić przebieg w GDDKiA, z uwzględnieniem opracowania pt.:„Koncepcja programowa przejścia przez Raszyn w ciągu drogi krajowej nr 7”( w posiadaniu GDDKiA ). Zamawiający zawarł porozumienie z GDDKiA o wspólnej partycypacji w kosztach budowy kanalizacji deszczowej i kosztach odbudowy chodników w rejonie inwestycji;

- Zamawiający zrefakturuje Wykonawcy koszty poniesione w celu uzyskania aktualnych map do celów projektowych na podstawie przedstawionych faktur.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

74232220-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

4 miesiące od daty wydania uprawomocnionej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Termin złożenia wniosku o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego –
- 60 dni od daty podpisania umowy.

 

Warunki uczestnictwa

 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)      wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w ostatnich 3 ( trzech ) latach, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), analogicznych do zamawianych ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie ),

b)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

·        2 osobami ( projektantem i sprawdzającym ), posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

·        2 osobami (projektantem i sprawdzającym), posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania drogowego bez ograniczeń, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby samorządu zawodowego.

4/ Udzielą min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

5/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.  Ustawy pzp,

2/  Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu

Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,

2.2/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ) analogicznych do zamawianych, z podaniem ich przedmiotu, wartości, nazwy Zamawiającego i dat wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,

2.3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i zaświadczeń.

2.4/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

2.5/ Wniesione wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

Imię i nazwisko

Marcin Ziniewicz                                       Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

 

09:00 - 15:00

 

Sposoby odbioru formularza

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena formularza

10  

 

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

 

Termin składania ofert (wniosków)

2005-12-28, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

30 dni od daty składania ofert, tj. do 26.01.2006 r.

 

Wadium

1 400 zł ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)

     Kryterium cena

 Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

     Numer lokalu

       102

 

Data otwarcia

2005-12-28

 

Godzina otwarcia

12:30