Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej i deszczowej we wsi Raszyn, wzdłuż zachodniej strony al. Krakowskiej, projektów przykanalików oraz projektu odbudowy chodnika, w Gminie Raszyn.
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/57/1/2005 Dane zamawiającego Nazwa Wójt Gminy Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Data ogłoszenia 2005-12-05 Przedmiot zamówienia publicznego „Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej i deszczowej we wsi Raszyn, wzdłuż zachodniej strony al. Krakowskiej, projektów przykanalików oraz projektu odbudowy chodnika, w Gminie Raszyn” w zakresie: - wykonania projektów budowlano-wykonawczych sieci kanałów deszczowych o łącznej długości L= 15,1 hm, kanałów sanitarnych o łącznej długości L=5,8 hm, przykanaliki O 160 w ilości ok. 16 szt., pompowni na kanałach z zasileniem energetycznym -1 kpl., przewodów tłocznych PE L=1,2 hm oraz projektu odbudowy chodników o powierzchni 2724 m2, z uwzględnieniem wykonanych wcześniej projektów kanalizacji sanitarnej, wraz ze wszystkimi koniecznymi opiniami, operatami, sprawdzeniami, pozwoleniami, inwentaryzacjami, dokumentacją geotechniczną, kompletem kosztorysów inwestorskich, przedmiarów i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i innymi uzgodnieniami wynikającymi z przepisów Prawa Budowlanego i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: - Zamawiający uzyskał akceptację ze strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zamierzenia budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w pasie drogi krajowej nr 7. Przy projektowaniu lokalizacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej należy uzgodnić przebieg w GDDKiA, z uwzględnieniem opracowania pt.:„Koncepcja programowa przejścia przez Raszyn w ciągu drogi krajowej nr 7”( w posiadaniu GDDKiA ). Zamawiający zawarł porozumienie z GDDKiA o wspólnej partycypacji w kosztach budowy kanalizacji deszczowej i kosztach odbudowy chodników w rejonie inwestycji; - Zamawiający zrefakturuje Wykonawcy koszty poniesione w celu uzyskania aktualnych map do celów projektowych na podstawie przedstawionych faktur. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 74232220-2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany 4 miesiące od daty wydania uprawomocnionej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Termin złożenia wniosku o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego – Warunki uczestnictwa W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w ostatnich 3 ( trzech ) latach, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), analogicznych do zamawianych ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie ), b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.: · 2 osobami ( projektantem i sprawdzającym ), posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, · 2 osobami (projektantem i sprawdzającym), posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania drogowego bez ograniczeń, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby samorządu zawodowego. 4/ Udzielą min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji. 5/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. Ustawy pzp, 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, 2.2/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ) analogicznych do zamawianych, z podaniem ich przedmiotu, wartości, nazwy Zamawiającego i dat wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, 2.3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kopiami odpowiednich uprawnień i zaświadczeń. 2.4/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o udzieleniu min. 24 - miesięcznej gwarancji z tytułu wad przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak, niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji. 2.5/ Wniesione wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Dane pracownika upoważnionego do kontaktów Imię i nazwisko Marcin Ziniewicz Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu 09:00 - 15:00 Sposoby odbioru formularza W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena formularza 10 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert (wniosków) 2005-12-28, godz. 12:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 26.01.2006 r. Wadium 1 400 zł ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 2005-12-28 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
- 60 dni od daty podpisania umowy.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Monika Golc |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Monika Golc |
Data wprowadzenia: | 2005-12-05 16:21:14 |
Opublikował: | Monika Golc |
Data publikacji: | 2005-12-05 16:23:51 |
Ostatnia zmiana: | 2005-12-05 16:23:51 |
Ilość wyświetleń: | 3200 |