OŚGK.271.20.2016.BL                                                                     Raszyn, dnia 12.08.2016r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej u zbiegu             ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki , dz. nr ew. 32/20 Dawidy Bankowe. Gmina Raszyn

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfikacja głównych wymagań:

 

Zadanie 1.

 

1. Projekt i wykonanie placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki -  w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Dawidy Bankowe.

2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych:

 

     1)  karuzela tarczowa z kierownicą   - szt. 1

 

Parametry i dane techniczne karuzeli tarczowej z kierownicą:

 

- wymiary 1,50 x 1,50 x 0,70 : wymiar (m) dł. x szer.. x wys.

- maksymalna wysokość upadku 0,70  m,

- wymiary strefy bezpiecznej ( średnica)

- konstrukcja z rur stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, pomalowanych lakierem akrylowym strukturalnym,

- kolorowe siedziska i kierownica wykonane z trwałego i odpornego na warunki  

   atmosferyczne tworzywa HDPE,

- podwójny system ułożyskowania

- powierzchnia tarczy – antypoślizgowa – wykonana z ocynkowanej blachy ryflowanej,

- wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich

  końce zabezpieczone zaślepkami z tworzywa.

 

     2) Huśtawka „ bocianie gniazdo” – szt. 1

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- Huśtawka z dużym siedziskiem wykonanym z lin polipropylenowych lub polamidowych,

- Konstrukcja z rur stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, pomalowanych lakierem akrylowym strukturalnym,

- Zawiesie huśtawki  z łańcucha chromowego i tulej teflonowych,

- Średnica gniazda min. 100 cm,

- Długość urządzenia min. 3,25 m.

- Max. wysokość swobodnego upadku 1,3m

 

 

 

 

    3) Huśtawka wagowa z dwoma odbojnikami – szt. 1

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- Konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo 60,3x2,9 mm, 48,3x2,9 

   mm oraz pręta 20 mm

- Ruch wahadłowy urządzenia oparty na bezobsługowym przegubie metalowo- gumowym,

- Siedziska wykonane z płyty HDPE o grubości 19 mm,

- Urządzenie wyposażone w mechanizm wychamowujący

- Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane lakierem akrylowym  strukturalnym.

 

Zadanie 2

 

1. Wykonanie projektu placu zabaw i siłowni dla dorosłych na terenie wspólnoty wiejskiej we wsi Łady -  w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Łady.

2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego:

 

    1) Bujak koniczynka czterolistna – szt. 1

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- Bujak przeznaczony dla kilkoro dzieci , w pozycji siedzącej,

- Siedziska bez oparcia, wykonane z płyty HDPE w kształcie koniczynki czterolistnej

- Elementy nośne wykonane ze stali zabezpieczone antykorozyjnie, malowane  lakierem

   akrylowym strukturalnym.

 

Miejsce ustawienia urządzenia zabawowego - placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego                i   ul. Jutrzenki w Dawidach Bankowych .

 

Zadanie 3

 

Wykonanie projektu placu zabaw i siłowni dla dorosłych na terenie wspólnoty wiejskiej we wsi Łady -  w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Łady.

2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej:

 

1) Urządzenie - rowerek – 1 szt.

2) Urządzenie -  biegacz – 1 szt.

3) Urządzenie – do ćwiczeń klatki piersiowej – 1 szt.

 

3.Ogólne wymagania dotyczące urządzeń siłowni zewnętrznej

    1) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych,

    2) urządzenia powinny być bezpieczne, odporne na warunki atmosferyczne i odporne na

       próby zniszczenia,

   3) wszystkie elementy urządzeń podwójnie malowane proszkowo farbami przeznaczonymi 

       do użytku zewnętrznego, odpornymi na korozje , działania promieni słonecznych               

       i uszkodzenia mechaniczne,

   4) materiały z których wykonane są  elementy siłowni muszą być wykonane z rur stalowych 

       galwanizowanych,

   5) uchwyty i raczki z osłonkami z tworzywa sztucznego,

   6)oparcia, siedziska i pedały -ze stali nierdzewnej polerowanej( nie dopuszcza się tworzyw

      sztucznych),

   7) śruby zasłonięte zaślepkami z tworzywa sztucznego,

   8) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej do konstrukcji stalowej podziemnej, zatapianej       

      w lanym fundamencie betonowym (beton klasy min. B-15,) minimum 30 cm pod

      powierzchnią gruntu, zgodnie z technologią wskazaną przez producenta),

   9) urządzenia siłowni zewnętrznej pojedyncze umieszczone na jednym panelu centralnym,

      pylonie,

  10) w celu zredukowania siły zderzeń elementów swobodnie opadających należy zastosować

       ograniczniki wychylenia,

11) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych

      w projekcie zagospodarowania terenu oraz obowiązujących przepisów,

12) urządzenia siłowni muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporna na warunki

     atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń ( instrukcja

     obrazkowa i literowa) trwale  zamontowaną na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się

     stosowania naklejek,

13) każde z urządzeń musi posiadać kartę techniczną, instrukcję użytkowania i konserwacji,

      tabliczkę znamionową,

14) urządzenia muszą spełnić wymogi norm, gwarantować estetykę, wysoką jakość, trwałość    

      i niezawodność.

15)  kolor urządzeń – do uzgodnienia z Zamawiającym

 

Miejsce ustawienia urządzeń fitness- placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego                         i   ul. Jutrzenki w Dawidach Bankowych .

 

3. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości  i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, potwierdzających zgodność z serią norm  PN-EN 1176.

4. Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/ lub zadanie.

 

UWAGA: Przykładowego zdjęcia urządzenia zabawowego oraz urządzeń do siłowni zewnętrznej występujących w projekcie zagospodarowania terenu  nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń  i odpowiednich wymogów materiałowych.

UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z zadania lub części zadania(zmniejszenie ilości urządzeń zabawowych lub urządzeń siłowni zewnętrznej                  w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia).

7.Zakazuje się wykorzystywania projektu w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.

8.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

9. Przedmiot zamówienia opisany został wg  następujących kodów kodu CPV- 37535200-9, 37410000-5

10.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

11.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

12.Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2016r.

 

 

 

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik Wykonawcy). 

3) kartę katalogową  oferowanego urządzenia zabawowego oraz oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej zawierającą wizualizację proponowanych elementów urządzeń, wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15            w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.20.2016.BL - „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na działkę nr ew. 32/20 Dawidy Bankowe. Gmina Raszyn

” NIE OTWIERAĆ PRZED 19.08.2016, godz.1000   w terminie do dnia 19.08.2016. r. godz. 1000

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Załączniki: 

1. Wzór umowy

2. Formularz ofertowy - cenowy 

3. Projekt zagospodarowania terenu u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki w Dawidach Bankowych.

 

 

                                                                                                             ZATWIERDZIŁ

                                                                                                                     

                                                                                                  ……………………………..
                                                                                                  
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                 osoby zatwierdzającej postępowanie)