- wymiary strefy bezpiecznej ( średnica)
- konstrukcja z rur stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, pomalowanych lakierem akrylowym strukturalnym,
- kolorowe siedziska i kierownica wykonane z trwałego i odpornego na warunki
atmosferyczne tworzywa HDPE,
- podwójny system ułożyskowania
- powierzchnia tarczy – antypoślizgowa – wykonana z ocynkowanej blachy ryflowanej,
- wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich
końce zabezpieczone zaślepkami z tworzywa.
2) Huśtawka „ bocianie gniazdo” – szt. 1
Dane materiałowo - konstrukcyjne:
- Huśtawka z dużym siedziskiem wykonanym z lin polipropylenowych lub polamidowych,
- Konstrukcja z rur stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, pomalowanych lakierem akrylowym strukturalnym,
- Zawiesie huśtawki z łańcucha chromowego i tulej teflonowych,
- Średnica gniazda min. 100 cm,
- Długość urządzenia min. 3,25 m.
- Max. wysokość swobodnego upadku 1,3m
3) Huśtawka wagowa z dwoma odbojnikami – szt. 1
Dane materiałowo - konstrukcyjne:
- Konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo 60,3x2,9 mm, 48,3x2,9
mm oraz pręta 20 mm
- Ruch wahadłowy urządzenia oparty na bezobsługowym przegubie metalowo- gumowym,
- Siedziska wykonane z płyty HDPE o grubości 19 mm,
- Urządzenie wyposażone w mechanizm wychamowujący
- Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane lakierem akrylowym strukturalnym.
Zadanie 2
1. Wykonanie projektu placu zabaw i siłowni dla dorosłych na terenie wspólnoty wiejskiej we wsi Łady - w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Łady.
2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego:
1) Bujak koniczynka czterolistna – szt. 1
Dane materiałowo - konstrukcyjne:
- Bujak przeznaczony dla kilkoro dzieci , w pozycji siedzącej,
- Siedziska bez oparcia, wykonane z płyty HDPE w kształcie koniczynki czterolistnej
- Elementy nośne wykonane ze stali zabezpieczone antykorozyjnie, malowane lakierem
akrylowym strukturalnym.
Miejsce ustawienia urządzenia zabawowego - placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki w Dawidach Bankowych .
Zadanie 3
Wykonanie projektu placu zabaw i siłowni dla dorosłych na terenie wspólnoty wiejskiej we wsi Łady - w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Łady.
2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej:
1) Urządzenie - rowerek – 1 szt.
2) Urządzenie - biegacz – 1 szt.
3) Urządzenie – do ćwiczeń klatki piersiowej – 1 szt.
3.Ogólne wymagania dotyczące urządzeń siłowni zewnętrznej
1) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych,
2) urządzenia powinny być bezpieczne, odporne na warunki atmosferyczne i odporne na
próby zniszczenia,
3) wszystkie elementy urządzeń podwójnie malowane proszkowo farbami przeznaczonymi
do użytku zewnętrznego, odpornymi na korozje , działania promieni słonecznych
i uszkodzenia mechaniczne,
4) materiały z których wykonane są elementy siłowni muszą być wykonane z rur stalowych
galwanizowanych,
5) uchwyty i raczki z osłonkami z tworzywa sztucznego,
6)oparcia, siedziska i pedały -ze stali nierdzewnej polerowanej( nie dopuszcza się tworzyw
sztucznych),
7) śruby zasłonięte zaślepkami z tworzywa sztucznego,
8) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej do konstrukcji stalowej podziemnej, zatapianej
w lanym fundamencie betonowym (beton klasy min. B-15,) minimum 30 cm pod
powierzchnią gruntu, zgodnie z technologią wskazaną przez producenta),
9) urządzenia siłowni zewnętrznej pojedyncze umieszczone na jednym panelu centralnym,
pylonie,
10) w celu zredukowania siły zderzeń elementów swobodnie opadających należy zastosować
ograniczniki wychylenia,
11) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych
w projekcie zagospodarowania terenu oraz obowiązujących przepisów,
12) urządzenia siłowni muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporna na warunki
atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń ( instrukcja
obrazkowa i literowa) trwale zamontowaną na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się
stosowania naklejek,
13) każde z urządzeń musi posiadać kartę techniczną, instrukcję użytkowania i konserwacji,
tabliczkę znamionową,
14) urządzenia muszą spełnić wymogi norm, gwarantować estetykę, wysoką jakość, trwałość
i niezawodność.
15) kolor urządzeń – do uzgodnienia z Zamawiającym
Miejsce ustawienia urządzeń fitness- placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki w Dawidach Bankowych .
3. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, potwierdzających zgodność z serią norm PN-EN 1176.
4. Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/ lub zadanie.
UWAGA: Przykładowego zdjęcia urządzenia zabawowego oraz urządzeń do siłowni zewnętrznej występujących w projekcie zagospodarowania terenu nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń i odpowiednich wymogów materiałowych.
UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z zadania lub części zadania(zmniejszenie ilości urządzeń zabawowych lub urządzeń siłowni zewnętrznej w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia).
7.Zakazuje się wykorzystywania projektu w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.
9. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów kodu CPV- 37535200-9, 37410000-5
10.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
11.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
12.Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2016r.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik Wykonawcy).
3) kartę katalogową oferowanego urządzenia zabawowego oraz oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej zawierającą wizualizację proponowanych elementów urządzeń, wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Wzór umowy
2. Formularz ofertowy - cenowy
3. Projekt zagospodarowania terenu u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki w Dawidach Bankowych.
ZATWIERDZIŁ
……………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)