obrazek

Raszyn dn. 22.08.2016 r.

RP.271.14.2016.ŁO(2)

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.)

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn

tel. /022/701-78-78, faks /22/701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Przygotowanie opracowania graficznego oraz druku materiałów informacyjno - promocyjnych dotyczącychprojektu pn. "Program Rewitalizacji Obszaru Al. Krakowskiej w Raszynie - Integracja Społeczna i Terytorialna"

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych wraz z opracowaniem graficznym, drukiem:

  • plakaty szt. 80,
  • ulotki szt. 3500,
  • baner szt. 1

 

PLAKATY

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie jednostronnych plakatów w ramach projektu pn. "Program Rewitalizacji Obszaru Al. Krakowskiej w Raszynie - Integracja Społeczna i Terytorialna", w formacie A3 wraz z przekazaniem praw autorskich na rzecz Zamawiającego (zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zm.).

Zakres zamówienia obejmuje:

  • zaprojektowanie wzoru plakatu w konsultacji z Zamawiającym,
  • przygotowanie do druku (skład graficzny) oraz wydruk (ilość 80 szt., format A3, kolorowy papier kredowy o gramaturze ok. 170g/m2)

 

  • dostawa do siedziby Zamawiającego.

Plakat powinien zawierać informacje opracowane na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego. Elementy wizualizacji: logo Fundusze Europejskie Pomoc Techniczna wraz z odwołaniem słownym, Flaga Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym, odwołanie słowne do Funduszu Spójności, Logo Gminy Raszyn, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu projektu, logo "Mazowsze serce Polski". Ponadto folder winien zawierać pełne dane teleadresowe Beneficjenta.

Wykonanie materiałów musi być zgodne z opublikowanymi w czerwcu 2016 r. przez Ministerstwo Rozwoju "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji".

ULOTKI

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie oraz wydruk kolorowych ulotek dla projektu pn. "Program Rewitalizacji Obszaru Al. Krakowskiej w Raszynie - Integracja Społeczna i Terytorialna" w nakładzie 3500 egz., na kolorowym papierze kredowym o gramaturze ok. 170g/m2 w formacie A4, wraz z przekazaniem praw autorskich na rzecz Zamawiającego (zgodnie z Ustawą o prawie autorskim).

Zakres zamówienia obejmuje:

  • zaprojektowanie wzoru ulotki w konsultacji z Zamawiającym,
  • przygotowanie do druku (skład graficzny) oraz wydruk (ilość 3500 szt., format A4, kolorowy papier kredowy o gramaturze ok. 170g/m2),

 

  • dostawa do siedziby Zamawiającego.

W ulotce znajdą się informacje przekazane przez Zamawiającego.

Elementy wizualizacji: logo Fundusze Europejskie Pomoc Techniczna wraz z odwołaniem słownym, Flaga Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym, odwołanie słowne do Funduszu Spójności, Logo Gminy Raszyn, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu projektu, logo "Mazowsze serce Polski". Ponadto ulotka powinna zawierać pełne dane teleadresowe Beneficjenta.

Wykonanie materiałów musi być zgodne z opublikowanymi w czerwcu 2016 r. przez Ministerstwo Rozwoju "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji".

 

BANER

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu graficznego oraz wykonanie baneru dla projektu pn. "Program Rewitalizacji Obszaru Al. Krakowskiej w Raszynie - Integracja Społeczna i Terytorialna", przeznaczonej do wyeksponowania na banerze zlokalizowanym przy Al. Karkowskiej na terenie Gminy Raszynwraz z przekazaniem praw autorskich na rzecz Zamawiającego (zgodnie z Ustawą o prawie autorskim).

Zakres zamówienia obejmuje:

  • zaprojektowanie wzoru banera w konsultacji  z Zamawiającym,
  • wykonanie (wymiary 3m x 1,2m, wykonany z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych, druk jednostronny kolorowy o gramaturze ok. 500g/m2),
  • dostawa do siedziby Zamawiającego.

Na banerze winny znaleźć się informacje opracowane na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego.

Elementy wizualizacji: logo Fundusze Europejskie Pomoc Techniczna wraz z odwołaniem słownym, Flaga Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym, odwołanie słowne do Funduszu Spójności, Logo Gminy Raszyn, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu projektu, logo "Mazowsze serce Polski".Ponadto ulotka powinna zawierać pełne dane teleadresowe Beneficjenta.

Wykonanie materiałów musi być zgodne z opublikowanymi w czerwcu 2016 r. przez Ministerstwo Rozwoju "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji".

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Termin dostawy - 14 dni od daty podpisania umowy.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

  1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:

Pan Łukasz Orzana pod nr tel. /022/ 701-78-78 Faks: /022/701-77-78 e-mail lorzana@raszyn.pl

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 - 18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00 - 16.00, piątek godz. 8.00 - 14.00

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn w terminie do dnia 26.08.2016 r., lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lorzana@raszyn.pl

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielenia zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wybory, przeprowadzenia negocjacji z wybranymi wykonawcami, a także zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

 

                                                                                                                ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   .................
                                                                                                           (data, podpis i pieczęć
                                                                                                           osoby zatwierdzającej postępowanie)

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz cenowo-ofertowy
  2. Wzór umowy