Raszyn 05.09.2016

Znak sprawy: RP.271.11.2016.TŻ

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164./

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701-77-77, faks 22 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

"Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej oraz wyposażenie przepompowni ścieków w ul. Granicznej  w miejscowości Janki w gminie Raszyn"

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań:
    1) Podłączenia szafki sterowniczej przepompowni ścieków do układu pomiarowego PGE  poprzez wykonanie w wewnętrznej linii zasilającej o długości 2 m. 
    2) Wyposażenie liniowej przepompowni ścieków o wydajności Q=4 l/s:
    1. zainstalowanie dwóch pomp o mocy 1,6 kW każda pracujących naprzemiennie;
    2. zamontowanie na istniejącym pokrywie przepompowni szafki sterowniczej,
    3. zainstalowanie w szafce sterowniczej wtyku agregatu prądotwórczego 400 V,
    4.  wykonanie połączenia pomp z szafką sterowniczą;
    5.  wykonanie wewnętrznego orurowania przepompowni DN 65;
    6. wyposażenie przepompowni ( antyodorowe kominki wentylacyjne - 2 szt., wkładka denna uniemożliwiająca osadzanie się cząstek stałych,  instalacja płucząca, drabinka ze stali k.o., pomost eksploatacyjny, poręcz włazowa ze stali k.o.);
    7. hydrodynamiczny zawór płuczący, kolana stopowe sprzęgające, prowadnice pomp, łańcuch do opuszczania pomp).
    8. Wykonanie sterowania przepompowni w systemie automatycznym i ręcznym.
    9. Wykonanie systemu sygnalizacji pracy i awarii pomp.
    10. Wykonanie systemu zabezpieczenia pracy pomp.
    11. Wykonanie systemu monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków.
    12. Wykonanie sytemu zabezpieczenia szafki sterowniczej.

  Do wykonania powyższych zadań Wykonawca zastosuje materiały własne.

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 38500000-0; 45311000-0; 48960000-5; 45317100-3; 45317300-5; 45231300-8.

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego;

      2)  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu umowy:

  1. co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
  2.  co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
  3. co najmniej jedna osoba posiadająca ważne Świadectwo Kwalifikacyjne typ E (eksploatacja) w tym jeden z uprawnieniem do wykonania pomiarów elektrycznych do 1 kV.

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest P. Dorota Czajkowska lub P. Elżbieta Funo lub P. Tadeusz Żukowski
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 800 - 1800 w poniedziałki, 800 - 1600 we wtorki, środy i czwartki oraz 800 - 1400 w piątki.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : do godz. 1200 w dniu 12.09.2016 w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej oraz wyposażenie przepompowni ścieków w ul. Granicznej  w miejscowości Janki w gminie Raszyn"NIE OTWIERAĆ PRZED 12.09.2016, godz. 1200

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy
  2. Wzór umowy
  3. Przedmiar
  4. Dane techniczne przepompowni EPS
  5. Schemat przepompowni ścieków

 

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

 

                                                                                                   .................
                                                                                                                      (data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)