Raszyn, dnia 20.09.2016r.

 

 Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: "Dostawę i montaż urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania."

 Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póżn. zm), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pytanie.

 Pytanie nr 1

Czy Zamawiający zaakceptuje deklarację zgodności wydawane przez producenta urządzeń, czy wymaga certyfikat wydany przez akredytowaną jednostkę zgodny    z polskimi  normami ze znakiem bezpieczeństwa B ?

 Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ, w której określił, jakie dokumenty mają posiadać urządzenia siłowni zewnętrznej, tj. W zakresie zadania 4,5,8,9 zaoferowane urządzenia siłowni posiadają aktualne wymagane certyfikaty zgodności z normą i uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa, wydane przez uprawnione instytucje.

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe pytanie i odpowiedź staje się integralną częścią SIWZ i będzie wiążące przy składaniu ofert.

 

                                                                                                                                    

 

 

Ogłoszenie nr 308330 - 2016 z dnia 2016-09-14 r.

Raszyn: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw na tere-nie Gminy Raszyn z podziałem na zadania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna  , 05090   Raszyn, woj. mazowieckie, państwo , tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.bip.raszyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw na tere-nie Gminy Raszyn z podziałem na zadania.
Numer referencyjny: ZP.271.PN.32.2016.MŚ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania. Zadanie nr 1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania pn. Projekt i wykonanie placu zabaw u zbiegu ul. Szlacheckiej i ul. Oleńki w Dawidach Bankowych - Fundusz Sołecki - Sołectwo Dawidy Bankowe. Zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych: 1) Huśtawka wahadłowa, podwójna - szt. 1 2) Bujak na sprężynie, np. rybka - szt. 1 3) Bujak bez oparcia, np. łabędź- szt. 1 Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego w ramach zadania pn. Projekt i wykonanie placu zabaw - Fundusz Sołecki - Sołectwo Łady. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Bujak bez oparcia rowerek- szt. 1 Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 3. Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego w ramach zadania pn. Plac za-baw na terenie parkingu w Dawidach oraz zlokalizowanie terenu pod plac zabaw - Fundusz Sołecki - Sołectwo Podolszyn Nowy.Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Bujak bez oparcia stylizowany na zwierzęta, np. koń - szt. 1 Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 4. Zakup urządzeń do ćwiczeń dla dorosłych na wolnym powietrzu - w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Puchały. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - Koła TAI CHI na słupku - 1 szt. 2) Mini rower pedały - 1 kom. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 5. Zakup sprzętu do ćwiczeń typu orbitrek - w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Słomin. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - rowerek wraz z pylonem - 1 szt. 2) Urządzenie - orbitrek wraz z pylonem - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 6. Modernizacja placu zabaw przy OSP w Falentach, dz. Nr Ew. 14/2, Falenty, Gmina Raszyn. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej na istniejących pylonach: 1) Urządzenie - rowerek - 1 szt. 2) Urządzenie - twister - 1 szt. 3) Urządzenie - wioślarz - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 7. Dostawa i montaż fabrycznie nowego zestawu zabawowego w ramach zadania pn. Projekt i wy-konanie placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki - Fundusz Sołecki - Sołectwo Dawidy Bankowe. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego zestawu zabawowego. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 8. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach zadania. pn. Dofinansowanie budowy placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym, Jaworowa , Gmina Raszyn nr ew. dz. 145- w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Jaworowa I. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - narciarz biegowy wraz z pylonem - 1 szt. 2) Urządzenie - wioślarz wraz z pylonem - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 9. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach zadania. pn. dofinansowanie budowy placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym, Jaworowa , Gmina Raszyn nr ew. dz. 145- w ra-mach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Jaworowa II. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - podciąg górny podwójny wraz z pylonem - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:37410000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/10/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykaz dokumentów lub oświadczeń innych, których złożenia wraz z ofertą wymaga Zamawiający: W zakresie zadania nr 1,2,3,6,7 zaoferowane urządzenia zabawowe posiadają aktualne certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176. W zakresie zadania nr 4,5,8,9 zaoferowane urządzenia siłowni posiadają aktualne wymagane certyfikaty zgodności z normą i uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa, wydane przez uprawnione instytucje. Aktualne karty katalogowe oferowanych urządzeń zabawowych oraz oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej zawierającą wizualizację proponowanych elementów urządzeń, wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

 

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

 

Kryteria

Znaczenie

cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

 

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/09/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania pn. Projekt i wy-konanie placu zabaw u zbiegu ul. Szlacheckiej i ul. Oleńki w Dawidach Bankowych - Fundusz Sołecki - Sołectwo Dawidy Bankowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych: 1) Huśtawka wahadłowa, podwójna - szt. 1 2) Bujak na sprężynie, np. rybka - szt. 1 3) Bujak bez oparcia, np. łabędź - szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego w ramach zadania pn. Projekt i wykonanie placu zabaw - Fundusz Sołecki - Sołectwo Łady.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Bujak bez oparcia rowerek- szt. 1 Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3    Nazwa: Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego w ramach zadania pn. Plac zabaw na terenie parkingu w Dawidach oraz zlokalizowanie terenu pod plac zabaw - Fundusz Sołecki - Sołectwo Podolszyn Nowy.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego: 1) Bujak bez oparcia stylizowany na zwierzęta, np. koń- szt. 1 Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4    Nazwa: Zakup urządzeń do ćwiczeń dla dorosłych na wolnym powietrzu - w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Puchały.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - Koła TAI CHI na słupku - 1 szt. 2) Mini rower pedały - 1 kom. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5    Nazwa: Zakup sprzętu do ćwiczeń typu orbitrek - w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Słomin.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - rowerek wraz z pylonem - 1 szt. 2) Urządzenie - orbitrek wraz z pylonem - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 6    Nazwa: Modernizacja placu zabaw przy OSP w Falentach, dz. Nr Ew. 14/2, Falenty, Gmina Raszyn.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej na istniejących pylonach: 1) Urządzenie - rowerek - 1 szt. 2) Urządzenie - twister - 1 szt. 3) Urządzenie - wioślarz - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 7    Nazwa: Dostawa i montaż fabrycznie nowego zestawu zabawowego w ramach zadania pn. Projekt i wy-konanie placu zabaw u zbiegu ul. Miklaszewskiego i ul. Jutrzenki - Fundusz Sołecki - Sołectwo Dawidy Bankowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego zestawu zabawowego. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 8    Nazwa: Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach zadania. pn. Dofinansowanie budowy placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym, Jaworowa , Gmina Raszyn nr ew. dz. 145- w ramach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Jaworowa I.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - narciarz biegowy wraz z pylonem - 1 szt. 2) Urządzenie - wioślarz wraz z pylonem - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 9    Nazwa: Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach zadania. pn. dofinansowanie budowy placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym, Jaworowa , Gmina Raszyn nr ew. dz. 145- w ra-mach Funduszy Sołeckich - Sołectwo Jaworowa II.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie - podciąg górny podwójny wraz z pylonem - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna załącznik nr A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9, 37410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Gwarancja i rękojmia

20

Okres serwisowania urządzeń

20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Dokumenty do pobrania: