Raszyn, dnia 9 listopada 2016 r.

 KZ.271.21.2016.DO 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

I. Zamawiający.

  Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

  Adres do korespondencji:

  Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

  tel. (022) 701 79 15, faks (022) 701 77 78

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na jedno wybrane lub oba zadania w zakresie:

Zadanie nr 1

W ramach zadania nr 1 należy: dostarczyć elementy małej architektury w zakresie:

10 sztuk ławek parkowych z rur giętych i desek lakierowanych lub olejowanych
o szerokości siedziska min. 32 cm i długości siedziska min. 180 cm oraz wysokości oparcia min. 15 cm.

4 sztuki metalowego kosza na śmieci o pojemności 75 litrów w wersji ocynkowanej
z daszkiem mocowanego na stałe do podłoża.

II. Opis przedmiotu zamówienia.

 

10 sztuk ławek parkowych z rur giętych do wkopania o następujących parametrach:

  • Konstrukcja ławki wykonana z rury o średnicy przekroju min. 60 x2,9mm, kątownika profilowanego z blachy gr. minimum 5mm,
  • Siedzisko ławki wykonane z olejowanego lub lakierowanego drewna wysoce odpornego na czynniki atmosferyczne,
  • Wszystkie elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjnie, opcjonalnie malowane farbą akrylową, strukturalną,
  • Ławka jest elementem małej architektury do stosowania na wolnym powietrzu,
  • W skład kompletu wchodzą prefabrykaty fundamentowe ułatwiające montaż w gruncie,
  • Dwuletnia gwarancja na produkt

 

4 sztuki metalowego kosza na śmieci o pojemności 75 litrów w wersji ocynkowanej o następujących parametrach:

  • Konstrukcja urządzenia wykonana jest z rury stalowej fi minimum 48,0 mm.
  • Daszek kosza z blachy gr. Minimum 3 mm, na stałe połączony z konstrukcją.
  • Kosz parkowy wyposażony w zamek zwalniający/blokujący wyjęcia wiadra w celu opróżnienia.
  • Całość konstrukcji kosza zabezpieczona antykorozyjnie.
  • W komplecie prefabrykaty fundamentowe do montażu w gruncie.
  • Dwuletnia gwarancja na produkt

§ Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na 20 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą.

 

Zadanie nr 2

W ramach zadania nr 2 należy: dostarczyć elementy małej architektury w zakresie:

3 sztuk ławek parkowych z rur giętych i desek lakierowanych lub olejowanych
o szerokości siedziska min. 32 cm i długości siedziska min. 180 cm oraz wysokości oparcia min. 15 cm.

2 sztuk metalowego kosza na śmieci o pojemności 75 litrów w wersji ocynkowanej z daszkiem mocowanego na stałe do podłoża.

II. Opis przedmiotu zamówienia.

 

3sztuki ławek parkowych z rur giętych do wkopania o następujących parametrach:

  • Konstrukcja ławki wykonana z rury o średnicy przekroju min. 60 x2,9mm, kątownika profilowanego z blachy gr. minimum 5mm,
  • Siedzisko ławki wykonane z olejowanego lub lakierowanego drewna wysoce odpornego na czynniki atmosferyczne,
  • Wszystkie elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjnie, opcjonalnie malowane farbą akrylową, strukturalną,
  • Ławka jest elementem małej architektury do stosowania na wolnym powietrzu,
  • W skład kompletu wchodzą prefabrykaty fundamentowe ułatwiające montaż w gruncie,
  • Dwuletnia gwarancja na produkt

 

2 sztuki metalowego kosza na śmieci o pojemności 75 litrów w wersji ocynkowanej o następujących parametrach:

  • Konstrukcja urządzenia wykonana jest z rury stalowej fi minimum 48,0 mm.
  • Daszek kosza z blachy gr. Minimum 3 mm, na stałe połączony z konstrukcją.
  • Kosz parkowy wyposażony w zamek zwalniający/blokujący wyjęcia wiadra w celu opróżnienia.
  • Całość konstrukcji kosza zabezpieczona antykorozyjnie.
  • W komplecie prefabrykaty fundamentowe do montażu w gruncie.
  • Dwuletnia gwarancja na produkt

§ Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na 20 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą.

 

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części zamówienia odpowiednio dla każdego z zadań, w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację każdego z zadań stanowiących przedmiot zamówienia.

 

 

III. Szczegółowe wymagania od oferentów.

 

     1) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.

     2) Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego - ekonomicznego do wykonania zamówienia.

 

IV. Kryterium oceny ofert.

     1) Cena 100 %.

     2) Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

     3) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

 

V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.1 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

VI. Opis sposobu obliczania ceny.

1.    Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.    Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.    Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.    Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VII. Miejsce składania ofert.

Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa elementów małej architektury w ramach zadania pt. Projekt i wykonanie placu zabaw u zbiegu ulic Miklaszewskiego i Jutrzenki” z dopiskiem, na które zadanie lub zadania składana jest oferta w siedzibie Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a, Biuro Obsługi Mieszkańca – pokój nr 15 w terminie do dnia 15.11.2016 r. do godz. 12.00.

 

VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są: Pan Dariusz Osiadacz oraz pod nr tel. 502 685 499