Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie następujących zadań:
Zadanie I *): „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy masztu w tym projektu zagospodarowania rond na terenie Sękocina Nowego gm. Raszyn zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas montażu masztu flagowego oraz jego dostawa i montaż”.
Zadanie II *): „Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wyłączenia z ruchu rond w Sękocinie Nowym zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych
i Autostrad (uroczystość nadania nazw) oraz wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na tych rondach wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami tych projektów”.
Zadanie III *): „Wykonanie obsadzenia kwiatami powierzchni „małego” ronda w Sękocinie Nowym, zarządzanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad wraz
z przygotowaniem podłoża i pielęgnacją przez okres 1 m-ca i koszeniem trawy”.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie/zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
II. Opis przedmiotu zamówienia
2.1 Zadanie I:
a. Prace projektowe.
Należy wykonać dokumentację budowlaną i pozyskać niezbędne decyzje i pozwolenie na budowę masztu flagowego który będzie zamontowany na „dużym” rondzie.
b. Roboty budowlane.
Należy dostarczyć i zamontować maszt flagowy wraz z flagą Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z uzyskanym ostatecznym Pozwoleniem na budowę.
*) – Odpowiednio skreślić.
c. Termin wykonania Zadania I.
Zadanie I należy wykonać:
- w zakresie uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę: do dnia 28.02.2017 r.
- w zakresie wykonania robót budowlanych: do dnia 07.03.2017 r.
2.2 Zadanie II:
a. Prace będą obejmowały:
Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania uroczystości nadania imienia rondom, oraz wykona i uzyska zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na potrzebę usytuowanie na rondach tablic z nazwami rond
w Sękocinie Nowym gm. Raszyn.
Przewidywany termin wprowadzania czasowej organizacji ruchu: kwiecień 2017 r.
Czas obowiązywania czasowej organizacji ruchu: jeden dzień.
b. Termin wykonania Zadania II.
Zadanie II należy wykonać do dn. 28.02.2017 r.
2.3 Zadanie III:
a. Prace będą obejmowały:
- zabezpieczenie terenu robót poprzez wprowadzenie czasowej organizacji ruchu (projekt wykonany w ramach Zadania I),
- dostawę kwiatów i obsadzenie części powierzchni „małego” ronda w Sękocinie Nowym zarządzanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad,
- pielęgnację kwiatów przez okres 1 miesiąca od dnia wykonania robót
- jednokrotne koszenie trawy na rondach
- ułożenie warstwy kory drzewnej gr. 4 cm w pasie porośniętym irgą
b. Termin wykonania Zadania III.
- nasadzenie kwiatów oraz ułożenie warstwy kory drzewnej należy wykonać do dnia 29.03.2017 r.
- pielęgnację kwiatów należy prowadzić do dnia 29.04.2017 r.
- koszenie terenów zielonych należy wykonać do 29.03.2017 r
2.4 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a. Dotyczy Zadania I:
- Wykonawca powinien dysponować 1 (jedną) osobą – projektantem posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjo – budowlanej bez ograniczeń;
- Wykonawca powinien dysponować 1 (jedną) osobą – kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjo – budowlanej bez ograniczeń;
- Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektanta i kierownika robót
w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia.
2.5 Wzór umów do niniejszego zapytania ofertowego stanowią załączniki nr 1, nr 2, nr 3 odpowiednio do Zadania I, Zadania II, Zadania III.
2.6 Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
2.7 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami (Dot. Zadania I)
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną - adres e-mail: ratusz@raszyn.pl
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Krzysztof Świerczyński tel.: (22) 701 78 67, e-mail: kswierczynski@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:
pon.: 8.00 – 18.00
wt. – czw.: 8.00 – 16.00
pt.: 8.00 – 14.00
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn (kancelaria pokój nr 15), w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zadanie I: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy masztu w tym projektu zagospodarowania rond na terenie Sękocina Nowego gm. Raszyn zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas montażu masztu flagowego oraz jego dostawa i montaż” *).
„Zadanie II: Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wyłączenia
z ruchu rond w Sękocinie Nowym zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (uroczystość nadania nazw) oraz wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na tych rondach wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami tych projektów” *).
„Zadanie III: Wykonanie obsadzenia kwiatami powierzchni „małego” ronda
w Sękocinie Nowym, zarządzanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad wraz z przygotowaniem podłoża i pielęgnacją kwiatów przez okres 1 m-ca oraz koszeniem trawy” *).
„NIE OTWIERAĆ PRZED: 01.12.2016 r, godz. 10.00”
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia objętego odpowiednio wybranym zadaniem/zadaniami.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowaniu.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
*) – Odpowiednio zaadresować: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie/zadania.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Wzory umów - Załączniki nr 1, nr 2, nr 3 (odpowiednio do Zadania I, Zadania II, Zadania III).
2. Formularz ofertowo-cenowy - Załącznik nr 4.
3. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5.
4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami (dot. Zadania I)
ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)