Znak sprawy IR.271.40.2.2016.KŚ.......                                                              Raszyn 24.11.2016 r.

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie następujących zadań:

Zadanie I *): „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy masztu w tym projektu zagospodarowania rond na terenie Sękocina Nowego gm. Raszyn zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas montażu masztu flagowego oraz jego dostawa i montaż”.

 

 

Zadanie II *): „Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wyłączenia z ruchu rond w Sękocinie Nowym zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych
i Autostrad (uroczystość nadania nazw) oraz wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na tych rondach wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami tych projektów”.

 

Zadanie III *): „Wykonanie obsadzenia kwiatami powierzchni „małego” ronda w Sękocinie Nowym, zarządzanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad wraz
z przygotowaniem podłoża i pielęgnacją przez okres 1 m-ca i koszeniem trawy”.

 

 

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie/zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.

 

 II. Opis przedmiotu zamówienia

2.1 Zadanie I:

a.    Prace projektowe.

Należy wykonać dokumentację budowlaną i pozyskać niezbędne decyzje i pozwolenie na budowę masztu flagowego który będzie zamontowany na „dużym” rondzie.

 

b.    Roboty budowlane.

Należy dostarczyć i zamontować maszt flagowy wraz z flagą Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z uzyskanym ostatecznym Pozwoleniem na budowę.

 

*) – Odpowiednio skreślić.

c.    Termin wykonania Zadania I.

Zadanie I należy wykonać:

- w zakresie uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę: do dnia 28.02.2017 r.

- w zakresie wykonania robót budowlanych: do dnia 07.03.2017 r.

 

2.2 Zadanie II:

 

a.    Prace będą obejmowały:

Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania uroczystości nadania imienia rondom, oraz wykona i uzyska zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na potrzebę usytuowanie na rondach tablic z nazwami rond
w Sękocinie Nowym gm. Raszyn.

Przewidywany termin wprowadzania czasowej organizacji ruchu: kwiecień 2017 r.

Czas obowiązywania czasowej organizacji ruchu: jeden dzień.

 

     b. Termin wykonania Zadania II.

Zadanie II należy wykonać do dn. 28.02.2017 r.

 

 

2.3 Zadanie III:

 

a.    Prace będą obejmowały:

- zabezpieczenie terenu robót poprzez wprowadzenie czasowej organizacji ruchu (projekt wykonany w ramach Zadania I),

- dostawę kwiatów i obsadzenie części powierzchni „małego” ronda  w Sękocinie Nowym zarządzanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad,

- pielęgnację kwiatów przez okres 1 miesiąca od dnia wykonania robót

- jednokrotne koszenie trawy na rondach

- ułożenie warstwy kory drzewnej gr. 4 cm w pasie porośniętym irgą

 

     b. Termin wykonania Zadania III.

- nasadzenie kwiatów oraz ułożenie warstwy kory drzewnej  należy wykonać do dnia 29.03.2017 r.

- pielęgnację kwiatów należy prowadzić do dnia 29.04.2017 r.

- koszenie terenów zielonych należy wykonać do 29.03.2017 r

 

 

2.4 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

a.    Dotyczy Zadania I:

- Wykonawca powinien dysponować 1 (jedną) osobą – projektantem posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjo – budowlanej bez ograniczeń;

- Wykonawca powinien dysponować 1 (jedną) osobą – kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjo – budowlanej bez ograniczeń;

- Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektanta i kierownika robót
w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia.

 

2.5   Wzór umów do niniejszego zapytania ofertowego stanowią załączniki nr 1, nr 2, nr 3  odpowiednio do Zadania I, Zadania II, Zadania III.

2.6   Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

2.7   Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(załącznik Wykonawcy);.

3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami (Dot. Zadania I)

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną - adres e-mail: ratusz@raszyn.pl

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Krzysztof Świerczyński tel.: (22) 701 78 67, e-mail: kswierczynski@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:

pon.: 8.00 – 18.00

wt. – czw.: 8.00 – 16.00

pt.: 8.00 – 14.00

  

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn (kancelaria pokój nr 15), w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 

„Zadanie I: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy masztu w tym projektu zagospodarowania rond na terenie Sękocina Nowego gm. Raszyn zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas montażu masztu flagowego oraz jego dostawa i montaż” *).

 

„Zadanie II: Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wyłączenia
z ruchu rond w Sękocinie Nowym zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (uroczystość nadania nazw) oraz wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na tych rondach wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami tych projektów”
*).

 

„Zadanie III: Wykonanie obsadzenia kwiatami powierzchni „małego” ronda
w Sękocinie Nowym, zarządzanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad wraz z przygotowaniem podłoża i pielęgnacją kwiatów przez okres 1 m-ca oraz koszeniem trawy”
*).

 

„NIE OTWIERAĆ PRZED: 01.12.2016 r, godz. 10.00”

 

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia objętego odpowiednio wybranym zadaniem/zadaniami.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowaniu.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

 

*) – Odpowiednio zaadresować: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie/zadania.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Wzory umów - Załączniki nr 1, nr 2, nr 3  (odpowiednio do Zadania I, Zadania II,    Zadania III).

2.      Formularz ofertowo-cenowy - Załącznik nr 4.

3.      Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5.

4.      Oświadczenie o dysponowaniu osobami (dot. Zadania I)

 

 

 

                                                                                                           ZATWIERDZIŁ:

 

 

                                                                                                   …..………………………………..
                                                                                                                      
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)