Raszyn, 30 listopada 2016r.

 

 Dotyczy zapytania ofertowego na: dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego, tj.pompy pożarniczej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach, Gmina Raszyn.

 Jednocześnie informuję o sprostowaniu omyłki pisarskiej w zapytaniu ofertowym w pkt. I zapytania ofertowego:

 Jest:

Specyfikacja:

  • Typ pompy - jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 400 l/min przy ciśnieniu 4 bar.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 2 100 l/min przy ciśnieniu 10 bar.
  • Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy.

 Powinno być/ zmienia się na:

Specyfikacja:

  • Typ pompy - jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 400 l/min przy ciśnieniu 10 bar.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 2 100 l/min przy ciśnieniu 4 bar.
  • Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy.

 

 UWAGA:

Zamawiający informuje, że powyższe zmiany stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 Raszyn dn. 29.11.2016 r.

RP.271.16.2016.ŁO(2)

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.)

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn

tel. /022/701-78-78 , faks /22/701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego, tj. pompy pożarniczej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach, Gmina Raszyn. Niniejsze zamówienie objęte jest umową o dofinansowanie, zawartą przez Gminę Raszyn z Województwem Mazowieckim w dniu 13.06.2016 r.

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest pompa pożarnicza

Specyfikacja:

  • Typ pompy - jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 400 l/min przy ciśnieniu 4 bar.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar.
  • Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 2 100 l/min przy ciśnieniu 10 bar.
  • Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy.
  • Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  • Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Termin dostawy - 7 dni od daty podpisania umowy.
  • Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

III. Opis kryteriów wyboru:

Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami przy wyborze oferty:

  1. Cena - 95 pkt.
  2. Okres gwarancji - 5 pkt.
    • Kryterium cena:

            C = cena najniższa / cena ofertowa x 95

  • Kryterium okres gwarancji:

            1 rok - 0 pkt.

            2 lata - 2,5 pkt.

            3 lata - 5 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów

IV. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

  1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
    • Pani Elżbieta Funo pod nr tel. /022/ 701-78-02, e-mail efuno@raszyn.pl
    • Pan Łukasz Orzana pod nr tel. /022/ 701-78-78, e-mail lorzana@raszyn.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 - 18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00 - 16.00, piątek godz. 8.00 - 14.00

VIII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 05.12.2016 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail: ratusz@raszyn.pl lub lorzana@raszyn.pl

IX. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

X. Informacje o formalnościach

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
  3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

                                                                                                                       ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                   .................
                                                                                                                      (data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)

Załączniki:

  1. Formularz cenowo-ofertowy
  2. Wzór umowy