Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego, tj. pompy pożarniczej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach, Gmina Raszyn.
Raszyn, 30 listopada 2016r.
Dotyczy zapytania ofertowego na: dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego, tj.pompy pożarniczej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach, Gmina Raszyn.
Jednocześnie informuję o sprostowaniu omyłki pisarskiej w zapytaniu ofertowym w pkt. I zapytania ofertowego:
Jest:
Specyfikacja:
- Typ pompy - jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 400 l/min przy ciśnieniu 4 bar.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 2 100 l/min przy ciśnieniu 10 bar.
- Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy.
Powinno być/ zmienia się na:
Specyfikacja:
- Typ pompy - jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 400 l/min przy ciśnieniu 10 bar.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 2 100 l/min przy ciśnieniu 4 bar.
- Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że powyższe zmiany stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.
Raszyn dn. 29.11.2016 r.
RP.271.16.2016.ŁO(2)
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.)
I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn
tel. /022/701-78-78 , faks /22/701-77-78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego, tj. pompy pożarniczej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach, Gmina Raszyn. Niniejsze zamówienie objęte jest umową o dofinansowanie, zawartą przez Gminę Raszyn z Województwem Mazowieckim w dniu 13.06.2016 r.
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest pompa pożarnicza
Specyfikacja:
- Typ pompy - jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 400 l/min przy ciśnieniu 4 bar.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 1 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar.
- Minimalna wydajność dla wysokości ssania 1,5 m - 2 100 l/min przy ciśnieniu 10 bar.
- Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Termin dostawy - 7 dni od daty podpisania umowy.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. Opis kryteriów wyboru:
Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami przy wyborze oferty:
- Cena - 95 pkt.
- Okres gwarancji - 5 pkt.
- Kryterium cena:
C = cena najniższa / cena ofertowa x 95
- Kryterium okres gwarancji:
1 rok - 0 pkt.
2 lata - 2,5 pkt.
3 lata - 5 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów
IV. Warunki udziału w zamówieniu:
O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
- Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
- Pani Elżbieta Funo pod nr tel. /022/ 701-78-02, e-mail efuno@raszyn.pl
- Pan Łukasz Orzana pod nr tel. /022/ 701-78-78, e-mail lorzana@raszyn.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 - 18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00 - 16.00, piątek godz. 8.00 - 14.00
VIII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 05.12.2016 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail: ratusz@raszyn.pl lub lorzana@raszyn.pl
IX. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
ZATWIERDZIŁ:
.................
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
Załączniki:
- Formularz cenowo-ofertowy
- Wzór umowy
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Śpiewak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Śpiewak |
Data wprowadzenia: | 2016-11-29 13:47:30 |
Opublikował: | Maria Śpiewak |
Data publikacji: | 2016-11-29 13:49:53 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 12:40:02 |
Ilość wyświetleń: | 840 |