Raszyn, dnia 05.01.2017r.

 

ZP.271.1.39.2016.MŚ(4)

  Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zadanie nr 1:"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa."

Zadanie nr 2:"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach."

  

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. (t.j. Dz.U z 2015r. poz. 2164 ze zm,) Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu.

 Pytanie nr 1

Czy w przypadku konieczności przejścia siecią przez działki prywatne dokumentem wystarczającym do wydania przez inwestora oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane jest pisemna zgoda właściciela działki na budowę przedmiotowej sieci?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 1

Zamawiający będzie wymagał pisemnego oświadczenia woli oraz ustanowienia notarialnej służebności przesyłu.

 Pytanie nr 2

Czy Zamawiający stawia wymogi co do treści takiego (wg pytania 1) oświadczenia woli.

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 2

Oświadczenie woli powinno zawierać co najmniej informację o zgodzie na przeprowadzenie inwestycji (zaprojektowanie i wybudowanie) i zgodzie na ustanowienie notarialnej służebności przesyłu.

 

Pytanie nr 3

Czy Zamawiający dopuszcza lokalizację przepompowni sieciowych w istniejącej działce drogowej?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 3

Lokalizacja przepompowni sieciowych w działce drogowej będzie możliwa pod warunkiem uzyskania zgody zarządcy tej drogi.

 

Pytanie nr 4

Czy drogi, w których planowana jest lokalizacja sieci wg załączników w SIWZ stanowią własność gminy Raszyn czy osób prywatnych? Prosimy o określenie, które działki użytkowane jako drogi stanowią własność prywatną.

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 4

Działki które są objęte wstępną koncepcją (zgodnie z załącznikami graficznymi) są własnością (lub w użytkowaniu/władaniu) częściowo osób prywatnych, jednostek samorządu terytorialnego, skarbu Państwa. Działki prywatne występują na wszystkich ulicach objętych zakresem projektowania.

 

Pytanie nr 5

W drogach o jakiej kategorii zlokalizowana ma być projektowana sieć z przyłączami?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 5

Część sieci ma zostać zlokalizowana w drogach gminnych, powiatowych, krajowych.

 

Pytanie nr 6

Czy w zakresie projektowanych inwestycji znajduję się tereny chronione przyrodniczo?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 6

Wstępna koncepcja przebiegu sieci (zgodnie z załącznikami graficznymi) częściowo obejmuje formy ochrony przyrody, opisane w Ustawie o ochronie przyrody z dnia 16.04.2004 r.

 

Pytanie nr 7

Czy teren planowanej inwestycji objęty inwestycją objęty jest planem miejscowym zagospodarowania przestrzennego? Jeśli tak prosimy o podanie uchwały gminy.

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 7

Wykaz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Raszyn, jest dostępny w serwisie internetowym:

http://raszyn.pl/informator/plany-zagospodarowania

 

Pytanie nr 8

Czy projekty przyłączy mogą stanowić jedno zbiorcze opracowanie, czy Zamawiający wymaga oddzielnego opracowania projektowego dla każdego przyłącza?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 8

Projekty należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.

 

Pytanie nr 9

Jakiego dokumentu i o jakiej treści będzie żądał Zamawiający(Inwestor) od projektanta w celu wydania oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane dla projektowanych przyłączy na działkach prywatnych?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 9

Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać również informację o tym, iż koszty budowy przyłączy na działkach prywatnych ponosi właściciel działki (w przypadku przyłączy wodociągowych dotyczy to całego przyłącza).

 

Pytanie nr 10

Na jakim odcinku przewiduje się usytuowanie projektowanej inwestycji w pasie drogowym drogi, której administratorem jest GDDKiA  i wymaga uzgodnienia w zakresie kanału technologicznego?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 10

Dla zadania nr 2, przewiduje się wykorzystanie kanału technologicznego o łącznej długości ok. 177 mb.

 

Pytanie nr 11

Czy w przypadku składania oferty na oba zadania Zamawiający dopuszcza złożenia dwóch ofert (na zadanie nr 1 i zadanie nr 2) w jednej wspólnej kopercie oznaczonej wg treści poniżej:

 Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

oferta w przetargu nieograniczonym na:

Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej: Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2

 lub czy Zamawiający wymaga złożenia każdej z ofert w niezależnym opakowaniu (kopercie) oznaczonej wg punktu 9 XI SIWZ?

 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 11

W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 można ją złożyć w jednej kopercie opisanej jak wyżej.

 

Ponadto Zamawiający modyfikuje tabelę cenową dotyczącą zadania nr 1 i zadania nr 2 w zakresie odgałęzień sieci sanitarnej.

 Jest:

Cena za 1 szt. brutto

 Winno być:

 cena za 1 mb brutto

 UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe pytania i odpowiedzi stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

W załączeniu;

1) tabela cenowa zadanie nr 1 po modyfikacji z 05.01.2017

2) tabela  cenowa zadanie nr 2 po modyfikacji z 05.01.2017.

 

Raszyn, dnia 02 stycznia 2017r.

 

ZP.271.1.39.2016.MŚ(2)

  Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

Zadanie nr 1:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa,

Zadanie nr 2:

budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach."

 

         W związku z odstąpieniem Zamawiającego od wykonania dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w  zakresie zadania nr 1 dot. ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych,  na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. (t.j. Dz.U z 2015r. poz. 2164) ulegają modyfikacji następujące zapisy: 

 - Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia w punktach.

 JEST:

III. Opis przedmiotu zamówienia,

Zadanie nr 1:

"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska,  Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa."

 

Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociągowa 640 m)

 

WINNO BYĆ:

III. Opis przedmiotu zamówienia,

Zadanie nr 1:

"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska,  Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa."

 Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociągowa 640 m)

 JEST:

VI. Warunki udziału w postepowaniu.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  2.  nie podlegają wykluczeniu;

2)  spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności  technicznej lub zawodowej, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. budowy lubrozbudowy sieci kanalizacji wodociągowej/ sanitarnej o wartości, co najmniej :

a1) 100 000,00  zł (sto tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 1.

 WINNO BYĆ:

VI. Warunki udziału w postepowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

              1)  nie podlegają wykluczeniu;

2)  spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności  technicznej lub zawodowej, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia,
tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. budowy lubrozbudowy sieci kanalizacji wodociągowej/ sanitarnej o wartości, co najmniej :

a1) 100 000,00 70 000,00 zł (sto siedemdziesiąt tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 1.

 

JEST:

IX. Wymagania dotyczące wadium.

  1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości :

zadanie nr 1 -   4 000,00  zł  (słownie: cztery  tysiące złotych).

 WINNO BYĆ:

IX. Wymagania dotyczące wadium.

1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości :

zadanie nr 1 -   4 000,00 3 000,00 zł  (słownie: cztery  trzy tysiące złotych).

 

- Formularza ofertowego.

JEST:

Zadanie nr 1*:

"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa,

- kara umowna za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy __________________%_____________zgodnie z zapisami pkt. XVI SIWZ od 0,10% do 0,30%/

-   wadium w określonej wysokości :

zadanie nr 1 -  4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)*

 

WINNO BYĆ:

Zadanie nr 1*:

"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa,

- kara umowna za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy __________________%_____________/zgodnie z zapisami pkt. XVI SIWZ od 0,05% do 0,25%/

-   wadium w określonej wysokości :

zadanie nr 1 -   4 000,003000,00 PLN (słownie: cztery trzy tysiące złotych)*

 

- Oświadczeń nr 1 i 2.

JEST:

Zadanie nr 1*:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa,

 

WINNO BYĆ:

Zadanie nr 1*:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa,

 

- Szczegółowego Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. A

JEST:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 

dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia,  Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska. Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa

 

Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociagowa 640 m)

 

WINNO BYĆ:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 

dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia,  Rycerska, Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska. Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa

 

Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociągowa 640 m)

 

- Istotnych postanowień umowy - zał. C

JEST:

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy do:

Wykonania dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska,  Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa

 

WINNO BYĆ:

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy do:

Wykonania dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:

a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska,  Narożna, Radosna

b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa

 

 UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe modyfikacje stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 W załączeniu:

- SIWZ - po modyfikacji,

- Formularz ofertowy- po modyfikacji,

- oświadczenia nr 1 i 2 - po modyfikacji,

- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. A- po modyfikacji,

- istotne postanowienia umowy  zał. C- po modyfikacji,

- tabela cenowa  zał. E- po modyfikacji

 

 

Ogłoszenie nr 574 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 370425
Data: 20/12/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna  , 05090   Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa." Zadanie nr 2: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach
 

W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Narożna, Radosna b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa." Zadanie nr 2: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 1: Z.1.1 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Bratniej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 190 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 190 m, przyłącza wodociągowe do budynków 3 szt) Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociagowa 640 m) Z.1.3 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Narożnej w Jaworowej (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 360 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 22 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 20, sieć wodociągowa 360 m, przyłącza wodociągowe do budynków 2 szt) Z.1.4 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Wichrowej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 230 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 290 m) Z.1.5 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Falenckiej w Falentach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 7 m) Z.1.6 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Radosnej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 170 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 180 m, przyłącza wodociągowe do budynków 4 szt) Z.1.7 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Świerkowej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 50 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 6,5 m ) Z.1.8 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Księżycowej w Nowych Grocholicach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m) Podane ilości są orientacyjne Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 2: Z.2.1.ks Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 600 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 60 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 805) Z.2.1.w Projekt wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (sieć wodociagowa 570 m, przyłącza do budynków 8 szt) Podane ilości są orientacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr A i załączniku nr B do SIWZ.
 

W ogłoszeniu powinno być: Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 1: Z.1.1 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Bratniej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 190 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 190 m, przyłącza wodociągowe do budynków 3 szt) Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Narożnej w Jaworowej (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 360 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 22 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 20, sieć wodociągowa 360 m, przyłącza wodociągowe do budynków 2 szt) Z.1.3 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Wichrowej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 230 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 290 m) Z.1.4 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Falenckiej w Falentach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 7 m) Z.1.5 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Radosnej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 170 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 180 m, przyłącza wodociągowe do budynków 4 szt) Z.1.6 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Świerkowej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 50 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 6,5 m ) Z.1.7 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Księżycowej w Nowych Grocholicach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m) Podane ilości są orientacyjne Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 2: Z.2.1.ks Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 600 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 60 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 805) Z.2.1.w Projekt wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (sieć wodociagowa 570 m, przyłącza do budynków 8 szt) Podane ilości są orientacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr A i załączniku nr B do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: a) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. budowy lub rozbudowy sieci kanalizacji wodociągowej/ sanitarnej o wartości, co najmniej : a1) 100 000,00 zł (sto tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 1. a2) 40 000,00 (czterdzieści tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 2,
 

W ogłoszeniu powinno być: a) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. budowy lub rozbudowy sieci kanalizacji wodociągowej/ sanitarnej o wartości, co najmniej : a1) 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 1. a2) 40 000,00 (czterdzieści tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 2,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: zadanie nr 1 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Zadanie nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
W ogłoszeniu powinno być: zadanie nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Zadanie nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I - informacje dot. ofert częściowych
Punkt: Część nr 1- zadanie nr 1
W ogłoszeniu jest: Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 1: Z.1.1 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Bratniej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 190 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 190 m, przyłącza wodociągowe do budynków 3 szt) Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociagowa 640 m) Z.1.3 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Narożnej w Jaworowej (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 360 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 22 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 20, sieć wodociągowa 360 m, przyłącza wodociągowe do budynków 2 szt) Z.1.4 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Wichrowej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 230 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 290 m) Z.1.5 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Falenckiej w Falentach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 7 m) Z.1.6 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Radosnej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 170 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 180 m, przyłącza wodociągowe do budynków 4 szt) Z.1.7 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Świerkowej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 50 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 6,5 m ) Z.1.8 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Księżycowej w Nowych Grocholicach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m) Podane ilości są orientacyjne
 

W ogłoszeniu powinno być: Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 1: Z.1.1 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Bratniej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 190 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 190 m, przyłącza wodociągowe do budynków 3 szt) Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Narożnej w Jaworowej (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 360 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 22 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 20, sieć wodociągowa 360 m, przyłącza wodociągowe do budynków 2 szt) Z.1.3 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Wichrowej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 230 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 290 m) Z.1.4 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Falenckiej w Falentach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 7 m) Z.1.5 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Radosnej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 170 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 180 m, przyłącza wodociągowe do budynków 4 szt) Z.1.6 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Świerkowej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 50 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 6,5 m ) Z.1.7 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Księżycowej w Nowych Grocholicach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m) Podane ilości są orientacyjne

 

Ogłoszenie nr 370425 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

 

Raszyn: Zadanie nr 1: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa." Zadanie nr 2: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach."
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna  , 05090   Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.raszyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa." Zadanie nr 2: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach."
Numer referencyjny: ZP.271.1.39.2016.MŚ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 1: Z.1.1 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Bratniej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 190 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 190 m, przyłącza wodociągowe do budynków 3 szt) Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociagowa 640 m) Z.1.3 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Narożnej w Jaworowej (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 360 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 22 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 20, sieć wodociągowa 360 m, przyłącza wodociągowe do budynków 2 szt) Z.1.4 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Wichrowej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 230 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 290 m) Z.1.5 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Falenckiej w Falentach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 7 m) Z.1.6 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Radosnej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 170 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 180 m, przyłącza wodociągowe do budynków 4 szt) Z.1.7 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Świerkowej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 50 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 6,5 m ) Z.1.8 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Księżycowej w Nowych Grocholicach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m) Podane ilości są orientacyjne Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 2: Z.2.1.ks Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 600 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 60 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 805) Z.2.1.w Projekt wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (sieć wodociagowa 570 m, przyłącza do budynków 8 szt) Podane ilości są orientacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr A i załączniku nr B do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
> Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu podobnych prac projektowych do objętych zamówieniem podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. budowy lub rozbudowy sieci kanalizacji wodociągowej/ sanitarnej o wartości, co najmniej : a1) 100 000,00 (sto tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 1. a2) 40 000,00 (czterdzieści tysięcy złoty brutto) każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 2, b) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: b1) 2 (dwie) osoby projektanci - posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - minimalny staż w projektowaniu 3 lata - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i 2, b2) 1 (jedna) osoba projektant - posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń minimalny staż w projektowaniu 3 lata - w przypadki składania oferty na zadanie nr 1 i 2. Uwaga! . Zamawiający dopuszcza wskazania do pełnienia więcej niż jednej z w/w funkcji tej samej osoby. . W przypadku, gdy któraś z osób wskazanych przez Wykonawcę posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa, uprawniające ją do prowadzenia zgodnie z prawem działalności w zakresie tego zawodu w państwie członkowskim UE (poza Polską) uznaje się, że osoba ta może wykonywać na terytorium RP tymczasowo i okazjonalnie usługi w zakresie swojego zawodu, po dopełnieniu formalności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (tj. Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a). Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. VI.1.2 lit. a1), a2 SIWZ) b). Dowodów potwierdzających, czy usługi opisane w pkt. VI.1.2) lit. a1), a2) SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku usług o charakterze ciągłym lub okresowym są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku oświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej nie 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. VI.1.1) lit. b1), b2) SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z Formularzem oferty (Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. V SIWZ. b) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) i do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeśli umocowanie do podpisania dokumentów i oświadczeń nie wynika z innych dokumentów (chyba, że Zamawiający może informacje w przedmiotowym zakresie uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz.352). c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) Tabelę cenową odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2, e) Dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt. IX. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 3.do SIWZ). g) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 a) SIWZ powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) ust. 1 Ustawy, dotyczące tych podmiotów.. i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
zadanie nr 1 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Zadanie nr 2 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Kara umowna za zwłokę przy wykonaniu zamówienia

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych w tym technicznych w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5) przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6) zmian przepisów prawa lub norm; 7) zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, czy też pozyskanie dodatkowych środków finansowych pozwalających na szybszą jej realizację; 8) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; 10) konieczności wykonania robót budowlanych lub usług zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających; 11) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu między innymi na skutek konsultacji społecznych, wniosków rad dzielnicy, wniosków radnych lub policji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/01/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Bratnia, Rycerska, Narożna, Radosna b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratniej, Rycerska, Narożna, Wichrowa, Falencka, Radosna, Świerkowa, Księżycowa."

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 1: Z.1.1 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Bratniej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 190 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 190 m, przyłącza wodociągowe do budynków 3 szt) Z.1.2 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Rycerskiej w Dawidach Bankowych (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 627 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 67, sieć wodociagowa 640 m) Z.1.3 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Narożnej w Jaworowej (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 360 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 22 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 20, sieć wodociągowa 360 m, przyłącza wodociągowe do budynków 2 szt) Z.1.4 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Wichrowej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 230 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 290 m) Z.1.5 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Falenckiej w Falentach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 7 m) Z.1.6 Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Radosnej w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 170 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 15 m, sieć wodociagowa 180 m, przyłącza wodociągowe do budynków 4 szt) Z.1.7 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Świerkowej w Laszczkach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 50 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 6,5 m ) Z.1.8 Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Księżycowej w Nowych Grocholicach (odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m) Podane ilości są orientacyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Kara umowna za zwłokę przy wykonaniu zamówienia

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 2    Nazwa: Zadanie nr 2: "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach."

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac projektowych w zakresie zadania nr 2: Z.2.1.ks Projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny 600 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 60 m, kanał kanalizacyjny tłoczny 805) Z.2.1.w Projekt wodociągu w sięgaczu ul. Zwirowa, Sokołowska, Zdrojowa, Ku Słońcu w Wypędach (sieć wodociagowa 570 m, przyłącza do budynków 8 szt) Podane ilości są orientacyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Kara umowna za zwłokę przy wykonaniu zamówienia

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: