KZ.20.21.2016 Raszyn, dnia 29.12.2016 r
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm./
Zamawiający: Gmina Raszyn reprezentowana przez Wójta Gminy
Adres do korespondencji:
05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A .
tel. /0 22/ 701 -77-77/, faks /0 22/ 701-77-78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na „Ochronę mienia Urzędu Gminy Raszyn, ochronę obiektu Austerii i monitoring systemu alarmowego w USC”.
1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:
a) Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie: poniedziałek do 8,00 i od 18,00 do 8,00, wtorek od 16,00 do 8,00, środa od 16,00 do 8,00, czwartek od 16,00 do 8,00, piątek od 14,00 i całodobowo w sobotę, niedzielę i święta.
b) Ochrona mienia kompleksu budynków w Raszynie przy Alei Krakowskiej 1, określonych nazwą „Austeria” w Raszynie obręb 01, przez jednego pracownika ochrony całodobowo w dni powszednie, w soboty, niedziele i dni świąteczne.
c) Monitoring systemu alarmowego w USC w Raszynie w razie potrzeby.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1/ pkt 1.1 a), b), c) od daty zawarcia umowy do 30.06.2017r
3. Dokumenty:
3.1/ Zaproszenie do składania ofert.
3.2/ Formularz oferty - /zał. nr 1/,
3.3/ Załączniki: 2 i 3.
4. Informacje dotyczące ofert:
4.1/ Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
4.2/ Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz zgodnie z rejestrem handlowym lub wpisem do działalności gospodarczej i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4.3/ Oferta musi być zgodna z Zapytaniem ofertowym.
Propozycji rozwiązań alternatywnych lub wariantowych Zamawiający nie dopuszcza.
5. Zawartość ofert:
a) Formularz oferty na załączonym druku,
b) pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności
w dokumentach rejestracyjnych – załącznik Wykonawcy,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/ - załącznik Wykonawcy,
d) koncesja za wykonywanie usług ochrony przez Wykonawcę.
UWAGA:!!!
poświadczenie za zgodność z oryginałem składanej kserokopii musi być dokonane przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty oraz opatrzone jej pieczątką imienną i własnoręcznym podpisem.
6. Okres związania ofertą:
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Sposób obliczenia ceny oferty:
7.1/ Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza ofertowego” i podania w nim łącznej ceny brutto za:
Ochronę mienia Urzędu Gminy
7.2/ W/w ceny winny zawierać wszystkie koszty związane z usługą w tym podatek od towarów i usług VAT. Przez okres obowiązywania umowy podane ceny nie podlegają zwiększeniu.
7.3/ Ceny brutto winny być podane cyfrą i słownie i wyrażone w złotych polskich (PLN).
7.4/ Płatność będzie odbywała się zgodnie z warunkami umowy:
7.5/ Rozliczenia między zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
7.6/ Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
7.7/ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ogółem brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia.
7.8. Ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej:
Zamawiający:
Gmina Raszyn
05-090 RASZYN
ul. Szkolna 2a,
OFERTA NA:
Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn i monitoring systemu alarmowego w USC
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- Biuro obsługi Mieszkańców, pok. nr 15 (parter)
do dnia 03.01.2017r.
8. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
8.1 W sprawach dot. części formalnej należy kontaktować się z Panią Dorotą Czajkowską Inspektorem ds. Zamówień Publicznych tel. /022/ 701-78-03 codziennie od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00 – 15:00, piątek do 14,00.
8.2. W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, należy kontaktować się z Panią Alicją Gadowską – Kierownikiem Referatu Kadr i Zarządzania tel. /022/ 701-77-46 codziennie od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00 – 1:00 w piątek w godz. 9:00 – 14:00.