Raszyn, dnia 17.01.2017r.

OŚGK.271.1.2017.JB

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm/ 

  1. Zamawiający:Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Świadczenie usług polegających na sprawowaniu opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt  odłowionych z terenu Gminy Raszyn w 2017r.

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Raszyn, które obejmuje:

1. w zakresie psów:

1) przyjmowanie odłowionych z terenu gminy Raszyn bezdomnych zwierząt od Wykonawcy którego gmina wyłoni w odrębnym postępowaniu,

2) całodobowe sprawowanie opieki na bezdomnymi zwierzętami odłowionymi z terenu Gminy Raszyn w schronisku, spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 11.03.2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U z 2014r, poz. 1539),

 3) wykonanie niezbędnych zabiegów higienicznych i lekarskich po przywiezieniu zwierzęcia do schroniska  w tym:

a) obowiązkowe: zabieg sterylizacji/kastracji, odrobaczenie, odkleszczanie

-   szczepienia obowiązkowe - wścieklizna,

4) podskórne wszczepienie mikrochipu, wprowadzenie numeru mikrochipu do ogólnokrajowej bazy danych, dotyczącej czipowania zwierząt,

5) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania dla zwierząt nowych właścicieli oraz przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym do zapewnienia im należytej opieki w tym:

     a)  sprawdzenie wiarygodności osób adoptujących zwierzę,

     b) zawieranie umów z osobami adoptującymi (1egz. Zawartej umowy adopcyjnej należy dostarczyć Zamawiającemu),

     c) informowanie Gminy o miejscach przekazania zwierząt i nowych właścicielach na podstawie bazy danych mikrochipów, jak też bazy danych adopcji wyłapanych psów

    d) prowadzeniu ewidencji przyjętych przez Wykonawcę zwierząt z terenu Gminy Raszyn oraz przekazanie Zamawiającemu informacji miesięcznych i na żądanie Zamawiającego.

     Miesięczne zestawienie powinno zawierać w szczególności informacje dotyczące:

- ilości odłowionych przewiezionych do schroniska zwierząt wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia,

 -  ilości zwierząt oddanych do adopcji i poddanych eutanazji.

6) objęcie zwierząt opieką polegającą na zapewnieniu pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, zapewnieniu odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody,

7) utrzymanie czystości i porządku w boksach i wybiegach schroniska,

8) prowadzenie zabiegów sanitarnych i dezynfekujących,

9) leczenie przyjętych bezdomnych chorych zwierząt rokujących nadzieję na wyzdrowienie,

10) zapewnienie odpowiedniego wyżywienia oraz warunków bytowych odpowiednich do potrzeb biologicznych,

11 ) prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt w okresie kwarantanny, tj. w ciągu 14 dni,

12) obligatoryjna sterylizacja albo kastracja zwierząt przebywających w schronisku, w ciągu 14 dni , po zakończeniu okresu kwarantanny,

13) zapewnienie całodobowego dozoru weterynaryjnego,

14)  usypianie ślepych miotów zwierząt bezdomnych oraz eutanazja zwierząt nie rokujących nadziei na wyleczenie.

2.  Wyłapywane zwierzęta będą dostarczane do schroniska na podstawie zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy Raszyn pod numerem telefonu wskazanym przez  Wykonawcę w ciągu 8 godz. od daty zgłoszenia.

3. Zakładane ilości zwierząt to: 18 psów ( kompleksowa usługa o której mowa w  przedmiocie zamówienia).

  1. Faktyczną ilość określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną.
  2. Wynagrodzenie za przyjęcie zwierzęcia zmniejsza się do 50% jeśli właściciel odbierze je w ciągu 15dni od dnia przyjęcia do schroniska.
  3. Wykonawca zapewnia realizację usług określonych w pkt 1 całodobowo, w dni robocze oraz wolne od pracy i świąteczne.
  4. Lokalizacja schroniska w promieniu/odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, licząc najkrótszą drogą publiczną.
  5. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:

a) ustawą  z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 r. poz. 856 z późń. zm.),

b) ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2014, poz. 1539),

c) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. nr 158 poz. 1657),

d) ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z   2016 r. poz. 250 z późń. zm.),

e) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. 1998r., Nr 116 poz. 753).

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
    1. Kryteria oceny ofert:cena 100%
    2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

85200000-1

  1.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
  3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w tym:
    1. zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt  zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz wykonali przynamniej dwa zmówienia o podobnym charakterze,

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    • Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
    • Przedstawienie referencji potwierdzających wykonanie przynajmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze.
    • Kserokopię decyzji właściwego powiatowego lekarza weterynarii o nadaniu podmiotowi numeru identyfikacyjnego w zakresie prowadzenia schronisk dla zwierząt.
    •  Kserokopię zezwolenia Wykonawcy na prowadzenie schroniska zgodnie z art. 7 ust 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
    • Wypełniony i parafowany projekt umowy.
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub droga elektroniczną.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. (22) 701-79-12
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
    8.00 - 15.00 oraz w piątek 8.00 - 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem OŚGK.271.1.2017.JB "Świadczenie usług polegających na sprawowaniu opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Raszyn w 2017r." należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn,  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn ( kancelaria, pok .nr 15, parter) w terminie do dnia 23.01.2017r. do godz. 14.00 (liczy się data wpływu do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
    brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Projekt umowy,
  2. Formularz cenowo-ofertowy.

                                                                                                                                    ZATWIERDZIŁ:

                                                       

 

                                                                     ....................
                                                         (data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)