Raszyn, dnia 17.01.2017r.

OŚGK.271.2.2017.JB

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm/ 

  1. Zamawiający:Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Świadczenie usług związanych z odławianiem bezdomnych zwierząt z terenu gminy Raszyn wraz zapewnieniem opieki weterynaryjnej w 2017r.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Odławianiu podlegają zwierzęta, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka, a nie

istnieje możliwość ustalenia właściciela lub innej osoby, pod opieką której zwierzę dotąd pozostawało.

Wyłapywanie bezdomnych zwierząt odbywać się będzie na zasadach określonych w rozporządzeniu

Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków

wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116 poz. 753), zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21

sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013r. poz. 856 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do

dostarczania odłowionych zwierząt do schroniska posiadającego wpis do rejestru podmiotów prowadzących

działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy

z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.

z 2014 poz. 1539 z późn. zm.);

 

  1. Specyfika głównych wymagań
    1. Wyłapanie i transport bezdomnych zwierząt(psów) do schroniskaktóregoZamawiający wyłoni w odrębnym postepowaniu,
    2. Całodobowej dyspozycyjności z zapewnieniem opiekiweterynaryjnejpoprzez leczenie chorych zwierzątatakże dyspozycyjności z zapewnieniemopieki w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierzątbezdomnych ( pierwsza pomoc, rtg, przetrzymanie zwierzęcia na czas rekonwalescencji) z terenu gminy Raszyn;
    3. Usypianie ślepych miotów
    4. Unieszkodliwianie odpadów weterynaryjnych ( Wykonawca musi posiadać podpisaną umowę z firmą odbierającą odpady weterynaryjne.
    5. Obserwacji do 15 dni ( w przypadku zwierząt podejrzanych o choroby zakaźne) we współpracy z Powiatowym Lekarzem Weterynarii i wydanie przez niego zaświadczeń lekarsko-weterynaryjnych;
    6. Wyłapanie i transport wolnożyjących kotów z terenu Gminy Raszyn do miejsca gdzie będzie przeprowadzony zabieg sterylizacji/ kastracji oraz ponowne odwiezienie zwierzęcia do miejsca ich wyłapania oraz prowadzenie ewidencji ilości zabiegów i comiesięczne przekazywanie jej Zamawiającemu;
    7. Traktowanie w sposób humanitarny odłowionych bezdomnych zwierząt;
    8. Prowadzenia ewidencji zwierząt odłowionych, przekazanych do schroniska dla bezdomnych zwierzątoraz przekazanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów, zawierających informacje dotyczące ilości odłowionych oraz przewiezionych do schroniska zwierząt, w szczególności datę odłowienia i przyjęcia zwierzęcia do schroniska, miejsce z jakiego zwierzę zostało odłowione (tzw. karta informacyjna). Raport winien zawierać ponadto informację o czynnościach jakie zostały podjęte w ramach opieki weterynaryjnej nad zwierzętami dostarczonymi do schroniska oraz             o wszystkich innych czynnościach wykonanych w ramach realizacji przedmiotu umowy.
    9. Dostarczenie Zamawiającemu na bieżąco informacji do umieszczenia na stronie internetowej         ( założonej przez Urząd Gminy Raszyn ) z krótkim opisem i zdjęciem znalezionych zwierząt, które mogą być adoptowane. Informację o odłowionym zwierzęciu przeznaczonym do adopcji należy zamieścić na stronie internetowej do 3 dni od daty jego odłowienia.
  2. Faktyczną ilość określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Łączna ilość bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn (psów) nie przekroczy - 18szt, natomiast kotów - sterylizacja/kastracja - 28szt.
  3. Wynagrodzenie za przyjęcie zwierzęcia zmniejsza się do 50% jeśli właściciel odbierze je w ciągu       15 dni od dnia jego odłowienia.
  4. Wykonawca zapewnia realizację usług określonych w pkt 1 całodobowo, w dni robocze oraz wolne od pracy i świąteczne.
  5. Podjęcie czynności związanych z realizacją zamówienia od chwili zgłoszenia psa - do 2 godzin ( w szczególnych wypadkach - 1 godzina).
  6. Wykonawca ubiegający się o przedmiot zamówienia powinien mieć siedzibę w odległości nie większej niż 100km od siedziby Zamawiającego.
  7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
  8. Kryteria oceny ofert:cena 100%
  9. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  10. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

85200000-1

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
    2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
    5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    6. posiadają punkt weterynaryjny lub posiadają podpisaną umowę na świadczenie tych usług.
    7. niekaralność za przestępstwa i wykroczenia przeciwko zwierzętom.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    • Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty (do przedstawienia przed podpisaniem umowy).
    • Kserokopia zezwolenia na przewóz zwierząt wydanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia         26 kwietnia 2004r.w sprawie szczegółowych, wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
    • Kserokopię umów zawartych z podmiotami świadczącymi usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Wykonawcy oraz do spełnienia wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu    ( min. obsługa weterynaryjna, odbiór odpadów, wyłapywanie zwierząt) - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    • Wypełniony i parafowany projekt umowy.
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. (22) 701-79-12
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
    8.00 - 15.00 oraz w piątek 8.00 - 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem "OŚGK.271.2.2017.JB "Świadczenie usług związanych z odławianiem bezdomnych zwierząt z terenu gminy Raszyn wraz zapewnieniem opieki weterynaryjnej w 2017r."należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 23.01.2017r. do godz. 14.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane                    z wykonaniem zamówienia tj. "Świadczenie usług związanych z odławianiem bezdomnych zwierząt z terenu gminy Raszyn wraz zapewnieniem opieki weterynaryjnej w 2017r."

  1. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  4. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Projekt umowy,
  2. Formularz cenowo-ofertowy,

 

 

 

                                                                                                                ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   ..................
     (data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)