Znak sprawy ZP.3341.1.2017.SS                                                                                 Raszyn, 17.01.2017r

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015r. poz. 2164/

I. Zamawiający: Świetlica Środowiskowa "Świetlik"

Adres do korespondencji: Świetlica Środowiskowa "Świetlik", ul. Spokojna 23, 05-090 Raszyn

tel. 22 720 27 66, 664 000 863, e-mail: mkaiper@raszyn.pl

                                                                                    

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: "Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć: gimnastycznych w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu" w zakresie:

Organizowanie i przeprowadzenie zajęć gimnastycznych "Zdrowy kręgosłup" dla dorosłych z Gminy Raszyn,

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań:

 Miejsce i zakres wykonywania zadania:

Świetlica Środowiskowa "Świetlik" w Rybiu przy ul. Spokojnej 23.   

  1. Terminy wykonywania zadania:
  2. Wtorki i czwartki w godzinach 1700-1900,
  3. do 21 grudnia 2017r.,
  4. z wyłączeniem okresu wakacji letnich
  5. Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 4 godzin tygodniowo.
  6. W przypadku nie zrealizowania zajęć Wykonawca nie może wyznaczyć innego terminu ich przeprowadzenia, chyba, że uzyska zgodę Kierownika.
  7. W przypadku zmian organizacyjnych w Świetlicy, Kierownik zastrzega sobie prawo zmiany terminu przeprowadzenia zajęć w inne dni i w innych godzinach.
  8. Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazaną przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć.
  9. Do prowadzenia zajęć Wykonawca może zapewnić własne pomoce i przybory  oraz wykorzystać pomoce  znajdujące się w Świetlicy.
  10. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.
  11. Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.
  12. Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Kierownikiem Świetlicy w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.
  13. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez Kierownika placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.
  14. Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do  21  grudnia  2017r.
  15. W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
  16. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

- nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

  1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 2  i nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 92.00.00.00.
  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  2. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
  4. kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,
  5. opis doświadczeń zawodowych.
  6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie na adres: Rybie, ul. Spokojna 23, 05-090 Raszyn, za pomocą faksu 22 720 27 66 lub drogą elektroniczną na adres mkaiper@raszyn.pl.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Kierownik Świetlicy Środowiskowej - Małgorzata Kaiper
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia pod nr telefonu 664 000 863 lub na adres e-mail: mkaiper@raszyn.pl.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć osobiście w pokoju nr 12 w dniach: pon. w godz. 800-1200, wt. w godz. 800-1600, śr. w godz. 800-1200, czw. w godz. 800-1600. lub przesłać pocztą  na adres placówki: 05-090 Rybie ul. Spokojna 23.

w terminie do dnia 20 stycznia 2017r. do godz.12oo

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5.  W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:

Kryterium nr 1- cena - waga 60%

Kryterium nr 2- doświadczenie - waga 40%

Kryterium nr 1: cena- ocena będzie dokonywana według wzoru:

               C min      

W1  =                   x  100 pkt. x 60 %

                C n

                cena- cena łączna brutto za realizację zamówienia w danej części

  gdzie:

W1    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę "badanego",

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę "badanego".

Kryterium nr 2: doświadczenie - ocena będzie dokonywana według wzoru

              

               D n

W2=     ------------ x100 pkt x 40 %

                D max

           

  gdzie:

W1- punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę "badanego",

 

Dn - liczba lat prowadzenia zajęć przez Wykonawcę "badanego",

Dmax - najwyższa liczba lat prowadzenia zajęć przez Wykonawców.

 

 

 

Końcowa cena oferty w danej części będzie dokonywana według wzoru:

W = W1 + W2

  gdzie:

W- suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę "badanego" w kryteriach oceny oferty

 

W1 - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę "badanego" w kryterium nr 1

 

W2 - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę "badanego" w kryterium nr 2

  1. Zamawiający unieważni postępowanie, gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki zostaną dopuszczone do ocen.
  2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na uzyskanie przez oferty takiej samej liczby punktów, zamawiający wzywa oferentów którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy.
  2. Wzór umowy 1
  3. Wzór umowy 2

ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                   .................
                                                                                                                      (data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)