Organizowanie i przeprowadzenie zajęć gimnastycznych "Zdrowy kręgosłup" dla dorosłych z Gminy Raszyn.
Znak sprawy ZP.3341.1.2017.SS Raszyn, 17.01.2017r
pieczęć komórki organizacyjnej
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015r. poz. 2164/
I. Zamawiający: Świetlica Środowiskowa "Świetlik"
Adres do korespondencji: Świetlica Środowiskowa "Świetlik", ul. Spokojna 23, 05-090 Raszyn
tel. 22 720 27 66, 664 000 863, e-mail: mkaiper@raszyn.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: "Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć: gimnastycznych w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu" w zakresie:
Organizowanie i przeprowadzenie zajęć gimnastycznych "Zdrowy kręgosłup" dla dorosłych z Gminy Raszyn,
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań:
Miejsce i zakres wykonywania zadania:
Świetlica Środowiskowa "Świetlik" w Rybiu przy ul. Spokojnej 23.
- Terminy wykonywania zadania:
- Wtorki i czwartki w godzinach 1700-1900,
- do 21 grudnia 2017r.,
- z wyłączeniem okresu wakacji letnich
- Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 4 godzin tygodniowo.
- W przypadku nie zrealizowania zajęć Wykonawca nie może wyznaczyć innego terminu ich przeprowadzenia, chyba, że uzyska zgodę Kierownika.
- W przypadku zmian organizacyjnych w Świetlicy, Kierownik zastrzega sobie prawo zmiany terminu przeprowadzenia zajęć w inne dni i w innych godzinach.
- Zajęcia będą prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazaną przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć.
- Do prowadzenia zajęć Wykonawca może zapewnić własne pomoce i przybory oraz wykorzystać pomoce znajdujące się w Świetlicy.
- Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.
- Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.
- Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Kierownikiem Świetlicy w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.
- Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez Kierownika placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.
- Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 21 grudnia 2017r.
- W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:
- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,
- nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
- Wzór umowy stanowią załączniki nr 2 i nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 92.00.00.00.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
- kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,
- opis doświadczeń zawodowych.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie na adres: Rybie, ul. Spokojna 23, 05-090 Raszyn, za pomocą faksu 22 720 27 66 lub drogą elektroniczną na adres mkaiper@raszyn.pl.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Kierownik Świetlicy Środowiskowej - Małgorzata Kaiper
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia pod nr telefonu 664 000 863 lub na adres e-mail: mkaiper@raszyn.pl.
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć osobiście w pokoju nr 12 w dniach: pon. w godz. 800-1200, wt. w godz. 800-1600, śr. w godz. 800-1200, czw. w godz. 800-1600. lub przesłać pocztą na adres placówki: 05-090 Rybie ul. Spokojna 23.
w terminie do dnia 20 stycznia 2017r. do godz.12oo
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:
Kryterium nr 1- cena - waga 60%
Kryterium nr 2- doświadczenie - waga 40%
Kryterium nr 1: cena- ocena będzie dokonywana według wzoru:
C min
W1 = x 100 pkt. x 60 %
C n
cena- cena łączna brutto za realizację zamówienia w danej części
gdzie: |
W1 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę "badanego", |
|
Cmin - najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców, |
|
Cn - cena zaproponowana przez Wykonawcę "badanego". |
Kryterium nr 2: doświadczenie - ocena będzie dokonywana według wzoru
D n
W2= ------------ x100 pkt x 40 %
D max
gdzie: |
W1- punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę "badanego", |
|
Dn - liczba lat prowadzenia zajęć przez Wykonawcę "badanego", Dmax - najwyższa liczba lat prowadzenia zajęć przez Wykonawców. |
|
|
Końcowa cena oferty w danej części będzie dokonywana według wzoru:
W = W1 + W2
gdzie: |
W- suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę "badanego" w kryteriach oceny oferty |
|
W1 - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę "badanego" w kryterium nr 1 |
|
W2 - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę "badanego" w kryterium nr 2 |
- Zamawiający unieważni postępowanie, gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
VIII. Informacje o formalnościach
- Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki zostaną dopuszczone do ocen.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na uzyskanie przez oferty takiej samej liczby punktów, zamawiający wzywa oferentów którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy.
- Wzór umowy 1
- Wzór umowy 2
ZATWIERDZIŁ:
.................
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
p.2 zał. nr 1-formularz ofertowo-cenowy (41kB) | ||
p.2 Zał. nr 3-umowa wykonania usługi (19kB) | ||
p2 Zał. nr 2-umowa zlecenie (20.9kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Śpiewak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Śpiewak |
Data wprowadzenia: | 2017-01-17 12:20:44 |
Opublikował: | Maria Śpiewak |
Data publikacji: | 2017-01-17 12:24:31 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 12:31:01 |
Ilość wyświetleń: | 409 |