Raszyn,16.01.2017r

Znak sprawy PU.270.1.2017      

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 720 12 55 w. 22, 797 00 99 62, e-mail: pelnomocnik@raszyn.pl

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

przeprowadzenie zajęć sportowych promujących zdrowy tryb życia w publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.      Specyfika głównych wymagań:

1.1. Miejsca i zakres wykonywania zadania:

-        Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą” w Raszynie w tym w 4 grupach przy ul. Pruszkowskiej 21 C i w 2 grupach przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie - 4 godz. tygodniowo,

-        Przedszkole w Falentach , ul. Opackiego 44, Falenty  w 3 grupach - 2 godz. tygodniowo,

-        Bajkowe  Przedszkole w  Dawidach, ul. Warszawska 210,  Dawidy  w  3 grupach - 2 godz. tygodniowo,

-        Przedszkole w Sękocinie, ul. Sękocińska 20, Sękocin Stary, w 2 grupach - 2 godz. tygodniowo,

-        Przedszkole „W Stumilowym Lesie” w  tym w 5 grupach przy ul. Lotniczej 43A w Raszynie, w 2 grupach przy ul. Spokojnej 23 w Rybiu, oraz w 2 grupach przy ul. Szkolnej 2 w Raszynie - 6 godz. tygodniowo.

-        W miesiącach lipiec i sierpień  zajęcia będą odbywały się w dyżurujących przedszkolach, we wszystkich grupach - 5 godz. tygodniowo

      1.2. Terminy wykonywania zadania.

-        Wykonawca ustali z Dyrektorem placówki terminy  w których prowadzone będą zajęcia.

-        Zajęcia będą prowadzone w ustalone dni tygodnia pomiędzy godz. 9oo a 16 oo.

-        W przypadku nie zrealizowania zajęć Dyrektor placówki, po uzgodnieniu z Wykonawcą może wyznaczyć inny termin ich przeprowadzenia.

-        Wykonawca będzie prowadził zajęcia sportowe w czasie określonym w ofercie, nie mniej ni z 30 min. dla każdej z grup.

2.      Zajęcia będą prowadzone dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat.

3.      Ilość dzieci w grupach będzie nie większa niż 25.

4.      Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazana przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć z dziećmi tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem sportowym oraz minimum 5  letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat oraz umiejętność pracy z dziećmi przedszkolnymi.

5.      Do prowadzenia zajęć Wykonawca zapewni własne pomoce i przybory  oraz wykorzysta pomoce  znajdujące się w przedszkolach.

6.      Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.

7.      Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.

8.      Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Dyrektorem placówki w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.

9.      Zamawiający upoważnia Dyrektorów placówek do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy oraz obserwacji prowadzenia zajęć.

10.  Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez dyrektora placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.

11.  Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 roku.

12.  W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

13.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

-        mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

-        nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

14.  Ze względu na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom i zobowiązany jest do samodzielnego wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

15.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

16.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.

17.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

18.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

-        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

-        aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),

-        kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień - Beata Adamiak

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon.  w  godz. 8oo-18oo, wt. - czw. w  godz. 8oo-16oo oraz pt. godz. 8oo-14oo

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Raszyn w terminie do dnia 23 stycznia 2017r., do godz.14oo

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:

Kryterium nr 1 – cena – waga 80%

Kryterium nr 2 – doświadczenie – waga 20%

Kryterium nr 1: cena - ocena będzie dokonywana według wzoru:

               C min      

                C n

                cena – cena łączna brutto za realizację zamówienia w danej części

  gdzie:

W1    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę „badanego”.

Kryterium nr 2: doświadczenie – ocena będzie dokonywana według wzoru

               D n

W2=     ------------ x100 pkt x 20 %

                D max

  gdzie:

W2– punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Dn – liczba lat prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat,  przez osobę wskazaną w wykazie osób załączonym do oferty – określona przez Wykonawcę „badanego” w wykazie osób (maksymalnie 10 lat)

 

Dmax – największa liczba lat prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci w wieku do od 3 do 15  lat  przez osobę wskazaną w wykazie osób załączonym do oferty, wśród przedstawionych przez Wykonawców (maksymalnie 10 lat)

Końcowa cena oferty w danej części będzie dokonywana według wzoru:

W = W1 + W2

  gdzie:

W – suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryteriach oceny oferty

 

W1 – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryterium nr 1

 

W2 – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryterium nr 2

6.      Zamawiający unieważni postępowanie, gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.