Raszyn, dnia 27.03.2017r.

OŚGK.271.15.2017.JB(2)

Zapytanie ofertowe

 

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych  /tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późń. zm./ 

 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zad. 1 - Zakup drzew i krzewów w 2017 r.

Zad. 2 - Zakup sadzonek w ilości 250szt. na Piknik rodzinny w Przedszkolu nr 2 „W Stumilowym Lesie” w dniu 26 maja 2017r.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest sukcesywny zakup następujących drzew i krzewów:

w zakresie  Zadania 1:

          Drzewa:

    1. klon ( Acer Cleveland w ilości 15 szt.,wys. min 250cm
    2. klon (Acer Globosum) w ilości 15szt., Pa 200
    3. klon kulisty w ilości 10szt.,wys. min 250cm
    4. klon o czerwonych liściach (Acer rubrum Red Sunset)  w ilości 8 szt., wys.min 250cm
    5. klon o czerwonych liściach (Acer Royal Red)  w ilości 7 szt.,wys. min. 250cm
    6. Brzoza płacząca ( Betula Youngii) w ilości 10 szt., wys.min 250cm
    7. Brzoza płacząca ( Betula jacguemontii) w ilości 10 szt., wys. min. 300cm
    8. Głóg (Crataegus Paul Scarlet)  w ilości 10szt., wys.  min 250cm
    9. Jabłoń ( Malus w odmianach) w ilości 10szt., wys. min. 200cm
    10. Lipa – (Tilia w odmianach)  w ilości 20 szt., wys. min. 250cm
    11. Jarząb w ilości 30 szt., wys. min. 250cm

         Krzewy:

1. krzewuszka  100szt., wys. min 30cm

2. irga              100szt., wys. min 30cm

3. pęcherznica   50szt., wys. min 30cm

4.  berberys       50szt., wys. min 30cm

5. tuja szmaragd 50szt., wys. min100cm

w zakresie Zadania 2:

                   1.1 Dereń ( ozdobne liście, pędy) 10szt., wys. min 25cm

         1.2 Tamaryszek 10szt., wys. min 25cm

         1.3 Oliwnik 10szt., wys. min 25cm

      1.4 Budleja davidii 10szt., wys. min 25cm

      1.5 Tawuła ( różne odmiany) 10szt., wys. min 25cm

      1.6 Hortensje krzewiaste ( różne kolory) 10szt., wys. min  30cm

      1.7 Floksy 10szt., wys. min 30cm

      1.8 Orliki 10szt., wys. min 30cm

      1.9 Krwawnik 10szt., wys. min 30cm

    1.10 Ciemiernik 10szt., wys. min 25cm

    1.11 Żagwiny w ilości 10szt., wys. min  30cm

    1.12 Liliowiec ogrodowy 10szt., wys. min 30cm,

    1.13 Cyprysik groszkowy 10szt., wys. min 25cm,

    1.14 Cis pospolity 10szt., wys. min 25cm,

    1.15 Jałowiec łuskowaty 10szt., wys. min 25cm,

    1.16 Żywotnik ( różne odmiany) 10szt., wys. min 25cm,

    1.17 Jałowiec chiński 10szt., wys. min 30cm,

    1.18 Barwinek pospolity 10szt., wys. min 30cm,

    1.19 Berberys thunbergia 10szt., wys. min  25cm,

    1.20 Bluszcz pospolity 10szt., wys. min 25cm,

    1.21Bukszpan wiecznie zielony 10szt., wys. min 30cm,

    1.22 Irga pozioma 10szt., wys. min 25cm,

    1.23 Liguster okrągłolistny 10szt., wys. min 30cm,

    1.24 Trzmielina ( fortune’a ) 10szt. wys. min  30cm,

    1.25 Lawenda 10szt. wys. min 30cm,

 

2.   Drzewa liściaste ( szkółkowane min 2 x ) forma pienna Pa 180, obwód na wysokości 100 cm, 14-16 cm, z wykształtowaną koroną i przewodnikiem.

Forma sprzedaży drzew : bryła korzeniowa zabezpieczona jutą szkółkarską  i siatką metalową lub kontener, względnie  pojemnik szkółkarski z tkaniny polipropylenowej.

Krzewy liściaste: rośliny uprawiane w pojemnikach z przerośniętą bryłą korzeniową - wielkość pojemnika: nie mniejsza niż C2 ( dwa litry  ), wysokość rośliny w pojemniku nie mniejsza niż 25cm .

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia drzew i krzewów: chorych, przesuszonych, uszkodzonych mechanicznie, z gołym systemem korzeniowym lub z nie przerośniętą bryłą korzeniową .

3.  Faktyczne ilości oraz rodzaj zakupywanych drzew i krzewów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Łączna ilość nie przekroczy ilości określonej w przedmiocie zamówienia.

4.  Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt i ryzyko bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.        Wykonawca zobowiązuje się realizować jednostkowe zamówienia każdorazowo w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania.

6.        Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiału roślinnego z bryłą korzeniową w pojemnikach, sadzonki powinny być zgodne z normą PN-87/R-67022 i PN - 87/R-67023 właściwe oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, klasa, wybór, wielkość, numer normy.

7.   Termin wykonania przedmiotu umowy: zad. 1 sukcesywnie do 30 listopada 2017r. lub do wyczerpania środków  przeznaczonych na ten cel, zad. 2 do 26 maja 2017r.

8. Zamawiający dopuszczasz składanie ofert na jedno wybrane lub oba zadania.

9.    Kryteria oceny ofert: cena 100%

10.    Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

11.  Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

03121100 – żywe rośliny, bulwy, korzenie sadzonki i rozsady.

12. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

1.3        Wypełniony i parafowany wzór umowy,

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. 022 701-79-12, fax. 22 7017771

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem OŚGK.271.15.2017.JB Zad. 1. „ Zakup drzew i krzewów w 2017roku ” Zad. 2Zakup sadzonek w ilości 250 szt. na Piknik rodzinny w Przedszkolu nr 2 „W Stumilowym Lesie” w dniu 26 maja 2017r.” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 05.04.2017 r. do godz. 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii   w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „dostawa materiału – drzew i krzewów”.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.