Raszyn dn. 28.03.2017 r.

Znak sprawy IR.271.74.24.1.2012.BS

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164. z późn. zm./

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:

ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-77, faks 701-77-71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu”

Zadanie I* – branża elektryczna,

 

Zadanie II* – branża sanitarna.

 

* Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolnie wybrane zadanie/zadania.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Zakres zamówienia:

      Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora branży elektrycznej/sanitarnej podczas robót dot. ,,Budowy wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu”

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 3) oraz wzór umowy (Załącznik nr  1) określający m.in. warunki realizacji zamówienia.

2.      Terminy wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednio:

Zadanie I* – do dnia 15.07.2018 r.

Zadanie II* – do dnia 15.07.2018 r.

Przewidywany termin zakończenia przeglądów do lipca 2028 r.

3.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV 71247000-1- Usługi nadzoru budowlanego.

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

7.      Realizacja: zgodnie ze wzorem umowy załącznik nr 1.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu:

 

1.      Wykonawca spełni warunek dysponowania osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się dysponowaniem następującymi osobami:

 

ZADANIE 1:

Inspektorem nadzoru robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie w/w uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub robót bądź inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją (na jednym z w/w stanowisk) co najmniej jednego zakończonego w przeciągu ostatnich pięciu lat obiektu kubaturowego (za wyjątkiem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stałe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe) spełniającego następujące parametry:

a.       Kubatura budynku min.

b.      Wartość brutto robót branży elektrycznej min. – 1 000 000,00 zł,

c.       Wymagane instalacje w obiekcie, m.in.:

-    Elektryczne – oświetlenia i gniazd,

-    Niskoprądowe w tym: teletechniczne, teleinformatyczne wraz serwerownią, p.poż., monitoringiem i instalacją sygnalizacji włamania i napadu,

-    Instalacje nagłośnienia i multimedialne,

-    Winda o napędzie elektrycznym (nadzór nad montażem min. jednej windy o napędzie elektrycznym).

 

ZADANIE 2:

Inspektorem nadzoru robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie w/w uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub robót bądź inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją (na jednym z w/w stanowisk) co najmniej jednego zakończonego w przeciągu ostatnich pięciu lat obiektu kubaturowego (za wyjątkiem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stałe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe) spełniającego następujące parametry:

b.      Kubatura budynku min. 7 500 m3,

c.       Wartość brutto robót branży sanitarnej min. 1 000 000,00 zł,

d.      Wymagane instalacje w obiekcie m.in.:

-    Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna z rekuperacją oraz z podgrzewaniem powietrza nawiewanego, w postaci central wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych o łącznej wydajności co najmniej 10 000 m3/h,

-    Klimatyzacja o łącznej mocy agregatów chłodzących co najmniej 45 kW (mocy chłodniczej),

-    Kotłownia gazowa z kondensacyjnymi kotłami o łącznej mocy znamionowej co najmniej 150 kW, przygotowaniem c.w.u. i c.t. na potrzeby central wentylacyjnych.

 

 

Wykonawca wypełni załącznik nr 4 „Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia” włącznie z podaniem: doświadczenia zawodowego wyszczególnionych osób – zakresem wykonywanych czynności z podaniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego danych odnośnie doświadczenia Inspektorów, nazw i adresów inwestorów obiektów, okresów wykonywanych obiektów oraz podstawą dysponowania danymi osobami, a także załączy poświadczenia wydane przez Inwestorów poszczególnych obiektów.

 

W przypadku wykonywania usługi dla Zamawiającego - Gminy Raszyn Wykonawca dla potwierdzenia wykonywania tych usług nie musi dołączać  w/w poświadczenia.

 

Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

2.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia w funkcji Inspektora nadzoru branżowego osób czynnie działających/pracujących dla producentów/dystrybutorów urządzeń z poszczególnych branż itp. oraz osób, które były lub są zatrudniane (w dowolnej formie) przez Wykonawcę/Podwykonawcę robót budowlanych przedmiotowej inwestycji. Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenia osób pełniących funkcje poszczególnych Inspektorów (zgodne z załączonym wzorem – złącznik nr 6).

3.      Wykonawca winien określić zakres zamówienia który zamierza powierzyć Podwykonawcy,               a także nazwę (firmy) Podwykonawcy - załącznik nr 5.

 

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,

b)       aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/oświadczenia załącznik Wykonawcy**,

c)        kserokopię uprawnień budowlanych odpowiednio dla danego zadania/zadań oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – załączniki Wykonawcy. 

d)       Wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia wraz z ich doświadczeniem– załącznik nr 4,

e)        Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

f)        Zakres zamówienia dla powierzenia Podwykonawcom- załącznik nr 5,

             g)      Oświadczenie osób pełniących funkcje poszczególnych Inspektorów – złącznik nr 6.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz  przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1.      Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

2.      Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 02.04.2017 r.

Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienia.

Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie po upływie wskazanego terminu, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono zapytanie ofertowe.

3.      Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

4.      Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania faksem i drogą elektroniczną:

     - wniosków (zapytań) do zapytania ofertowego,

     - odpowiedzi na pytania lub zmiany zapytania ofertowego,

     - informacji o wyborze oferty/odrzuceniu/wykluczeniu,

     - wyjaśnień składanych przez Wykonawcę bądź innych dokumentów, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu osobiście bądź prześle pocztą oryginały przesłanych faksem lub drogą elektroniczną w/w dokumentów.

5.      W przypadku przekazywania informacji lub dokumentów zawierających oświadczenia i wnioski za pomocą faksu lub drogi elektronicznej, każda ze stron na żądanie przekazującego informacje lub dokumenty – jest obowiązana do niezwłocznego potwierdzenia drugiej stronie faktu ich otrzymania.

6.       W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres, adres poczty elektronicznej lub numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem. Strony obowiązane są informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresów.

7.      Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: raszynug@raszyn.pl

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.    Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Bolesław Sanecki, nr tel. (22) 701-78-76, 514-039-501  e-mail: bsanecki@raszyn.pl.

2.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: poniedziałek- piątek w godz. 9-15.

 

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową należy złożyć do dnia 06.04.2017 r. do godziny 10:00 - w siedzibie Zamawiającego: 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem (odpowiednio):

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa wielofunkcyjnej Hali Sportowej przy GOS w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu”

Zadanie I* – branża elektryczna,

 

Zadanie II* – branża sanitarna.

 

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem  06.04.2017 r. godz. 10:00

 

2.      Wykonawca może wprowadzić „ZMIANY" lub „WYCOFAĆ" złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu „ZMIAN" lub „WYCOFANIU" przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak w pkt. 1 oraz dodatkowo podpisane „ZMIANA" lub „WYCOFANIE".

3.      Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

4.      Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 1 zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego wybranym/wybranymi zadaniem/zadaniami.

2.      Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę nie prowadzącą działalności gospodarczej.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą  w złotych polskich.

6.      Ocena ofert będzie odbywać się odrębnie dla każdego z zadań.

7.      Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną - dotyczy każdego z zadań.

 

VIII. Ocena Ofert

1.      Oferty oceniane będą w 2 etapach.

·         I etap – ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu,

·         II etap – ocena merytoryczna według kryterium określonego poniżej.

2.      W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:

·         Cena – waga kryterium 100 %,

3.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.

4.       Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

5.      Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

6.      Zamawiający wzywa do uzupełnienia w wyznaczonym terminie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów i załączników lub wadliwie je uzupełnili.

7.      Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

8.      Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie omyłek:

·         W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem treści punktu 2), dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

·         Zamawiający poprawi w ofercie:

O   oczywiste omyłki pisarskie,

O  oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

O  inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

·         Jeśli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa powyżej, oferta zostanie odrzucona.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)    jej treść nie odpowiada zapytaniu ofertowemu,

2)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

3)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

4)      zawiera błędy w obliczeniu ceny,

5)      Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty,

6)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

4.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5.      Umowa zostanie zawarta zgodnie z określoną w formularzu ofertowym kwotą brutto za wykonanie zamówienia przy obowiązujących w chwili podpisywania umowy wysokościach podatku od towaru i usług VAT.

6.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

7.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 ** Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę nie prowadzącą działalności gospodarczej, Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest złożyć oświadczenie

 

Pliki do pobrania dot. budowy Hali Sportowej: