obrazekRaszyn dn.10.04.2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

(ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą równowartości 30 tys. euro do zapytania nie stosuje się trybów przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień )

 

Gmina Raszyn kierując się regułą poszukiwania Wykonawców na zasadach konkurencyjnych zawiadamia o wszczęciu procedury wyłonienia Wykonawcy dla zadania Pełnienie funkcji Inżynier Kontraktu dla zadania budowlanego realizowanego w ramach projektu  pn. Adaptacja budynku Austerii na Centrum integracji społeczno – kulturalnej”  dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Mając powyższe na względzie Gmina Raszyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przedmiotowego zamówienia.

 

I.    ZAMAWIAJACY:

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

 

II. PRZEDMIOT ZAMOWIENIA

KOD CPV – 71.52.00.00-9, usługi nadzoru budowlanego

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu w tym kompleksowego nadzoru inwestorskiego – branża budowlana, branża sanitarna, elektryczna i drogowa dla zadania budowlanego realizowanego w ramach projektu pn. „Adaptacja budynku Austerii na Centrum integracji społeczno – kulturalnej”

Przedmiotowy projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

 

Inżynier Kontraktu jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną obsługę realizacji zadania.   

W ramach przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do pełnienie przy realizacji w/w zadania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.)

 

Szczegółowe zadania i obowiązki Inżyniera Kontraktu określa opis przedmiotu zamówienia  stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego oraz istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4do niniejszego zapytania

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy od dnia jej podpisania do dnia rozliczenia kontraktu na roboty budowlanej jednak nie dużej niż 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

  

IV. WARUNKU UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

 

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia następujące warunki dotyczące:

 

a)  1. w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w sposób należyty, minimum 3 zamówienia polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych o wartości robót każdego zamówienia co najmniej 3 500 000,00 zł (trzy miliony pięćset tysięcy złotych) brutto, w tym co najmniej jedno z tych zamówień związane było z realizacją robót budowlanych prowadzonych na obiekcie kubaturowym.

 

b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:

-      Kierownikiem Zespołu Inżyniera Kontraktu (Ekspert nr 1) – minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu inwestycjami na stanowisku Kierownika Zespołu/Inżyniera Kontraktu, w tym co najmniej 2 (dwoma) kontraktami z zakresu robót prowadzonych w obiektach kubaturowych w tymw jednym obiekcie kubaturowym zabytkowym na stanowisku Kierownika Zespołu/Inżyniera Kontraktu, o wartość robót budowlanych każdej z tych inwestycji nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto.

-      Inspektor nadzoru robót sanitarnych (Ekspert nr 2)  minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych, kanalizacyjnych, z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót sanitarnych.

-      Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych (Ekspert nr 3)  minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych.

-      Inspektor Nadzoru robót elektrycznych (Ekspert nr 4) – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z co najmniej 3 letnim stażem na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót elektrycznych.

-      Inspektor Nadzoru robót drogowych (Ekspert nr 5) – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz minimum w ograniczonym zakresie uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej i w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: droga klasy: lokalna i dojazdowa oraz droga wewnętrzna, w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, w zakresie wystarczającym do nadzoru robót budowlanych (drogowych) zlecanych w ramach usługi objętej niniejszym postępowaniem albo uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 letni doświadczenie na  stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót drogowych.

-      Ekspert ds. finansowych (Ekspert nr 6)  – minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie

-      wyższe z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE oraz doświadczenie w rozliczeniu co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków UE. 

-      Specjalista ds. zamówień publicznych (Ekspert nr 7) - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu

 -      dokumentacji przetargowych i opracowała minimum 3 dokumentacje przetargowe na roboty budowlane.  

 

Dopuszcza się łączenie maksymalnie dwóch z w/w funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.

W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

a) Wykaz osób, zawierający osoby spełniające wymagania opisane w pkt. 1 b) powyżej niniejszego zapytania ofertowego sporządzony wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

b)   Wykaz wykonanych zamówień sporządzony wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt

 

Ponadto do oferty winna zostać załączona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym ( ze zm. ) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.

 

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1. Złożona oferta winna zawierać cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto wykonania prac objętych zamówieniem. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Podana w ofercie cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Zaleca się aby ofertę sporządzić w formie pisemnej na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz Ofertowego.

4. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

6. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.

7. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

8. Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z zapytaniem, w tym nie zawierającą wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw, jak również ofertę, która zawiera rażąco niską cenę, lub której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji.

9.Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.

10. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

 

 

VI. KRYTERIUM OCENY OFERT

 

 Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

C - Cena brutto - 60%

R - Okres realizacji – 40%

 

RAZEM - 100%

 

Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100, zgodnie z posiadaną wagą,

np. cena – waga 60%, maksymalna ilość punktów 60.

 

Kryterium nr 1 - Cena:

Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:

                                    wartość oferty o najniższej cenie

                C =    ---------------------------------------------------------  x       60 punktów

                                       wartość oferty badanej

 

Kryterium nr 2  - Okres realizacji

Okres realizacji rozumiany jest jako maksymalny termin przygotowania dokumentacji dla potrzeb przeprowadzenia konkursu architektoniczno – urbanistycznego liczony od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą zadania „Pełnienie funkcji Inżynier Kontraktu dla zadania budowlanego realizowanego w ramach projektu  pn. Adaptacja budynku Austerii na Centrum integracji społeczno – kulturalnej”. jednak nie dłuższy niż 60 dni. Zamawiający dokonując punktacji oferty w zakresie tego kryterium przyjmie, iż okres minimalny realny do dotrzymania wynosi 15 dni od dnia podpisania umowy.

Wykonawca nie może deklarować terminów wykraczających poza wskazane terminy graniczne: minimalny – nie krótszy niż 15 dni; maksymalny – nie dłuższy niż 60 dni, gdyż będzie to stanowiło niezgodność z treścią zapytania ofertowego i stanowić będzie przesłankę odrzucenia  oferty.

 

Ocenie zostanie poddany okres realizacji - termin przygotowania dokumentacji dla potrzeb przeprowadzenia konkursu architektoniczno – urbanistycznego, wyrażony w „dniach” a wskazany z formularzu ofertowym, którego wzór  stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania

 

Liczba punktów, jaka można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru:

 

                                    najkrótszy oferowany termin

                R =    ---------------------------------------------------------  x       40 punktów

                                       termin oferty badanej

 

Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z działania:

P = C + R

 

Gdzie:

P – punktacja oferty

C – ilość punktów, jakie otrzyma dana oferta z kryterium  „Cena” (nie więcej niż 60 pkt)

R - ilość punktów, jakie otrzyma dana oferta z kryterium  „Okres realizacji” (nie więcej niż 40 pkt)

 

  

Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w ramach dwóch kryteriów. Uzyskana ocena zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejscy po przecinku. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty o najwyższej liczbie uzyskanych punktów spośród ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę o najniższej cenie.

 

VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ofertę sporządzoną w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności należy złożyć w

 

Urzędzie Gminy Raszyn

ul. Szkolna2 a 05-090 Raszyn

 

z dopiskiem na kopercie: Pełnienie funkcji Inżynier Kontraktu dla zadania budowlanego realizowanego w ramach projektu  pn. Adaptacja budynku Austerii na Centrum integracji społeczno – kulturalnej”    dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

w terminie do dnia 18.04.2017 r. do godziny 11.30

 

VIII. OSOBY DO KONTAKTU

 

W sprawie niniejszego zamówienia osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są:

1. Elżbieta Funo email: efuno@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-02

2. Anna Wierzbicka - Abramska email: awierzbicka@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-78

 

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składnia ofert, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.

 

X. INNE:

 

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

2. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert

4. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie, udzielane przez Zamawiającego podmiotem, nie będącym podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.