Raszyn, dnia 10.05.2017r.

OŚGK.271.17.2017,.BL                           

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

 

1. Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw oraz tereny rekreacyjne na terenie Gminy Raszyn

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfikacja głównych wymagań:

 

Zadanie 1.

 

 Zakup huśtawki typu „bocianie gniazdo” w ramach funduszy sołeckich Osiedle Falenty, na plac zabaw przy OSP w Falentach, dz. nr ew. 14/2.

 

1. Zakres usług obejmuje  dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego typu  huśtawka „ bocianie gniazdo” – 1 szt.:

a)  Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- konstrukcja  huśtawki wykonana z rur stalowych ocynkowanych malowanych dwukrotnie proszkowo, o średnicy 80 –

- siedzisko w kształcie okręgu tzw. gniazda wykonane z lin polipropylenowych lub poliamidowych o średnicy 100- 110 cm,

- zawiesie huśtawki  z łańcucha chromowego i tulej teflonowych,

- elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej, a wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami,

- długość urządzenia min. 2,3 m, wysokość min. 2,25 m,

- max. wysokość swobodnego upadku 1,5m.

 

Zadanie 2.

 

 Zakup stolika do gry w szachy  – w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Puchały.

 

1. Zakres usług obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego stołu do gry w szachy na teren rekreacyjny przy ul. Centralnej w Puchałach, dz. ew. nr  24, Falenty – w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Puchały spełniającego następujące parametry materiałowo – konstrukcyjne: .

- konstrukcja  urządzenia wykonana z rur stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo,

- siedziska i blat– płyta HDPE,

- elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej, a wystające końcówki elementów  złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami,

- wymiary urządzenia min. szer. 170 cm, dł.  170 cm,

- wysokość całkowita: min. 75 cm,

- blat wyposażony w planszę do gry w szachy.

 

 zadanie nr 3

 Zakup stołu do gry w piłkarzyki  – w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Puchały.

 

2. Zakres usług obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego stołu do gry w piłkarzyki  na teren rekreacyjny przy ul. Centralnej w Puchałach, dz. ew. nr  24, Falenty – w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Puchały spełniającego następujące parametry materiałowo – konstrukcyjne: .

- konstrukcja stołu wykonana z  betonu, a blat z betonu szlifowanego, zaimpregnowanego lakierem,

- obrzeże boiska wykonane z listwy aluminiowej zabezpieczającej przed uderzeniami i odbiciem,

- pręty poruszające piłkarzykami wykonane ze stali nierdzewnej, odpornej na działanie warunków atmosferycznych, zakończone gumowymi uchwytami,

- figurki piłkarzy wykonane z twardego tworzywa sztucznego w dwóch kolorach,

- wysokość urządzenia min. 84 cm,

- długość min. 139 cm,          

 - urządzenie nie wymaga fundamentowania.

 

Ogólne wymagania dotyczące urządzeń zabawowych

 

1. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, tzn. żadna część lub całość nie może być wcześniej używana,

2. Wszystkie montowane urządzenia muszą być wykonane zgodne z aktualnie obowiązującymi normami  i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, potwierdzających zgodność z serią norm  PN-EN 1176,

3. Dostarczone urządzenia zabawowe muszą posiadać minimum trzyletnią gwarancję jakości, licząc od dnia odbioru,

4.Urządzenia muszą charakteryzawać się wysoką odpornością na wpływ warunków atmosferycznych ( deszcz, slońce, śnieg, itp.), odpornością na próby zniszczenia, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń osób,

5.Każde urządzenie zabawowe musi posiadać tabliczkę znamionową, która podaje informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano,

6. Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem urządzeń, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem oraz montażem tych urządzeń,

 

 

7.Urządzenia muszą być zamontowane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi,

8. Wszystkie urządzenia zabawowe należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN1176-7-2009 oraz instrukcją producenta,

9.Dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych w projektach budowlano wykonawczych zagospodarowania terenów,

10.Wykonawca winien posiadać na terenie Polski własny serwis i autoryzacje producenta urządzeń, jeśli sam ich nie wykonał,

11.Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykonania odpowiedniej nawierzchni amortyzującej upadek.

 

Zadanie 4.

 

Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach funduszy soleckich – Sołectwo Dawidy, Osiedle Raszyn II oraz Słomin.

 

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej:

    a) Urządzenie siłowni zewnętrznej – narciarz biegowy + pylon – 1 szt.

    b) Urządzenie siłowni zewnętrznej – wioślarz + pylon – 1 szt.

    c) Urządzenie siłowni zewnętrznej do ćwiczeń klatki piersiowej + pylon – 1 szt.

    d) Urządzenie siłowni zewnętrznej „ Koła Tai Chi” (duże i małe na jednym pylonie ) +

         pylon – 1 szt.

    e) Urządzenie siłowni zewnętrznej – orbitrek  - bez pylonu – 1 szt.

    f) Urządzenie siłowni zewnętrznej – pajacyk  - bez pylonu – 1 szt.

    g) Urządzenie siłowni zewnętrznej – „ Koła Tai Chi”   - duże - bez pylonu – 1 szt.

    h) Urządzenie siłowni zewnętrznej – „ Koła Tai Chi”   - małe- bez pylonu– 1szt.

 

2.Ogólne wymagania dotyczące urządzeń siłowni zewnętrznej

 

1) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, tzn. żadna część lub całość nie może być wcześniej używana,

2) Dostarczone urządzenia siłowni zewnętrznej  muszą posiadać minimum trzyletnią gwarancję jakości, licząc od dnia odbioru,

3) Urządzenia muszą charakteryzawać się wysoką odpornością na wpływ warunków atmosferycznych ( deszcz, slońce, śnieg, itp.), odpornością na próby zniszczenia, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń osób.

4) urządzenia muszą być wykonane z elementów stalowych, z rur stalowych, ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo; konstrukcja o zaokrąglonych kształtach,

- rama nośna – rury stalowe: o 90 x 3,6 mm,

- wsporniki ruchowe  -  rury stalowe: o 40- 63 x 3,6 mm,

 5) pylon – główna konstrukcja urządzenia wykonana z dwóch stalowych elementów ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo, wysokość pylonu min. 200cm od podłoża, pomiędzy konstrukcją  pylonu zamocowana jest tablica z instrukcją oraz górny i dolny moduł z otworami, służący do zamocowania urządzeń,

6) elementy swobodnie opadające wyposażone  w ograniczniki lub amortyzatory,

7) konstrukcja hamulca bezinwazyjna, uniemożliwiająca zakleszczenie palców,

8) stopnice metalowe, wykonane z blachy nierdzewnej, odporne na warunki atmosferyczne,

9) siedziska i oparcia metalowe wykonane z blachy nierdzewnej, odporne na warunki atmosferyczne,

10) uchwyty, rączki wykonane z tworzywa sztucznego lub gumowe o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i odporne na warunki atmosferyczne, wygodne do chwytania,

11) złączki, śruby, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej,

12) końcówki rur zamknięte, śruby zabezpieczone zaślepkami,

13) elementy ochronne i zabezpieczające trwałe, bez możliwości łatwego ich zdejmowania,

14) fundamenty betonowe, zbrojone, wylewane,

15) maksymalna waga użytkownika nie mniej niż 120 kg,

16) urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być zgodne z wymaganiami norm PN-EN 1176-1-2009, PN-EN 1176-7-2009 i PN-EN 957-1-2006 oraz posiadać stosowne certyfikaty wydane przez akredytowane niezależne jednostki certyfikujące,  

17) każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, kartę techniczną i instrukcję użytkowania,  które Wykonawca dostarcza wraz z ich dostawą w miejscu montażu,

   18) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych w projekcie zagospodarowania terenu oraz obowiązujących przepisów,

   19) urządzenia siłowni muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporną na warunki atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń (instrukcja obrazkowa i literowa) trwale  naniesiona sitodrukiem na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się stosowania naklejek,

20) posadowienie: zakotwienie w gruncie przez zabetonowanie,

21)  kolor urządzeń:  

 - ust. 1 pkt. a) - d)  – do uzgodnienia z Zamawiającym,

- ust.  1 pkt. e) – h) – popiel / RAL 7032.

 

 

2. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/ lub zadanie.

 

UWAGA:

1. Przykładowych zdjęć urządzeń zabawowych ( Zał. nr 1) oraz urządzeń siłowni zewnętrznej (Zał. nr 2) nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia zabawowe i urządzenia siłowni zewnętrznej zaproponowane w załącznikach do zapytania ofertowego mają charakter poglądowy. Wykonawca może zaoferować własne urządzenia zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być  o standardzie i parametrach technicznych co najmniej takich samych lub wyższych od opisanych w niniejszym zapytaniu oraz że będą one pełniły tę samą funkcję.

2. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z zadania lub części zadania(zmniejszenie ilości urządzeń siłowni zewnętrznej   w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia).

 

3.Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. Przedmiot zamówienia opisany został wg  następujących kodów kodu CPV- 37535200-9, 37410000

5.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

7.Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2017r.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik Wykonawcy). 

3) kartę katalogową  oferowanego urządzenia zabawowego oraz oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej zawierającą wizualizację proponowanych elementów urządzeń, wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.

 

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

 

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.20.2016.BL - „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw i tereny rekreacyjne na terenie Gmina Raszyn NIE OTWIERAĆ PRZED  16. 05.2017, godz.1200   w terminie do dnia 16.05.2017. r. godz. 1200

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.

.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.