Raszyn, dnia 25.05.2017r.

OŚGK.271.17.2017..BL

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nie przekraczającej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm./

 

1.      Przedmiot zamówienia:

 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw oraz tereny rekreacyjne na Gmina Raszyn.

 

2. Wartość szacunkowa zamówienia

Zadanie 1.

Zakup huśtawki typu „bocianie gniazdo” w ramach funduszy sołeckich Osiedle Falenty, na plac zabaw przy OSP w Falentach, dz. nr ew. 14/2.

              - wartość netto               3 113,82  PLN                              EURO        745,84

              - wartość brutto             3 830,00  PLN                   EURO        917,39

VAT 23%

W budżecie gminy w ramach funduszu sołeckiego -Osiedle Falenty przeznaczono na realizację zadania kwotę :

              - wartość netto               3 252,03  PLN                              EURO        778,95

              - wartość brutto             4 000,00  PLN                   EURO        958,11

VAT 23%

Dnia 24.05.2017r. na Sesji Rady Gminy Raszyn kwota na sfinansowanie zamówienia została zwiększona o 1 400,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100).

 

Zadanie 2.

 Zakup stolika do gry w szachy  – w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Puchały.

              - wartość netto               1 951,22  PLN                             EURO        467,37

              - wartość brutto              2 400,00  PLN                  EURO        574,86

VAT 23%

Dnia 24.05.2017r. na Sesji Rady Gminy Raszyn kwota na sfinansowanie zamówienia została zwiększona o 60,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100).

 

Zadanie 3.

Zakup stołu do gry w piłkarzyki  – w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Puchały.

              - wartość netto               4 073,98  PLN                             EURO          975,83

              - wartość brutto             5 011,00  PLN                  EURO       1 200,27

VAT 23%

Dnia 24.05.2017r. na Sesji Rady Gminy Raszyn kwota na sfinansowanie zamówienia została zwiększona o 1 489,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt dziewięć złotych 00/100).

 

Zadanie 4.

Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach funduszy sołeckich – Sołectwo Dawidy, Osiedle Raszyn II oraz Słomin.

 

              - wartość netto               16 157,20  PLN                          EURO       3 870,08

              - wartość brutto             19 873,36  PLN                           EURO      4 760,20

VAT 23%

 

w tym:

1) Częściowe wyposażenie placu zabaw - w ramach Funduszy sołeckich – Sołectwo Dawidy.

Szacunkowa wartość zamówienia sporządzona w oparciu o poprzednie zamówienie:

 

              - wartość netto          5 758,40  PLN                               EURO    1 379,29

              - wartość brutto        7 082,83  PLN                     EURO   1 696,53

VAT 23%

 

2) Zakup 3 szt. urządzeń do siłowni zewnętrznej w parku „Nad Raszynką” – w ramach funduszy sołeckich Osiedle Raszyn II.

 

              - wartość netto               6 569,90  PLN                          EURO       1 573,67

              - wartość brutto             8 080,98  PLN                EURO       1 935,61

VAT 23%

3) Zakup sprzętu do ćwiczeń na powietrzu typu orbitrek 2 szt. – w ramach funduszy sołeckich - Sołectwo Słomin.

              - wartość netto               3 828,90  PLN                           EURO           917,12

              - wartość brutto             4 709,55  PLN                EURO        1 128,06

VAT 23%

W budżecie gminy w ramach funduszu sołeckiego -  Sołectwo Słomin przeznaczono na realizację zadania kwotę:

              - wartość netto               4 878,05  PLN                             EURO       1 168,42

              - wartość brutto             6 000,00  PLN                 EURO        1 437,16

VAT 23%

 

 

3. Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

 

Zapytanie ofertowe zostało umieszczone w dniu 10.05.2017 r. na stronie internetowej Urzędu Gminy Raszyn www.bip.raszyn.pl w zakładce zamówienia publiczne - przetargi – zapytanie ofertowe poniżej 30 000 euro. Termin składania ofert upłynął dnia 16.05. 2017 r. godz.12: 00

 

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.05.2017r. do godz. 12:00 wpłynęły za pośrednictwem poczty oraz złożone osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Raszyn następujące oferty:

 

 

Zadanie 1.

 

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji zamówienia

UWAGI

1.

GARDEN TOYS Magdalena Chudzyńska, 05-155 Leoncin, Teofile

5 400,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

2.

Muller Sp. z o.o., Al. Młodych 40, 55-220 Jelcz-Laskowice

7 414,48

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

3.

WERAN Sp. z o.o.,         ul. Nowodworska 12/9, 54-433 Wrocław

6 150,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 2.

 

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji zamówienia

UWAGI

1.

GARDEN TOYS Magdalena Chudzyńska, 05-155 Leoncin, Teofile 1F

3 400,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

2.

Fit Park Sp. z o.o.- Sp.k. ul Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń

2 460,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

3.

Muller Sp. z o.o., Al. Młodych 40, 55-220 Jelcz-Laskowice

7 161,34

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

4.

„WERAN Sp. z o.o.,         ul. Nowodworska 12/9, 54-433 Wrocław

3 690,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

 

 

 

Zadanie 3.

 

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji zamówienia

UWAGI

1.

GARDEN TOYS Magdalena Chudzyńska, 05-155 Leoncin, Teofile 1F

6 500,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

2.

Muller Sp. z o.o., Al. Młodych 40, 55-220 Jelcz-Laskowice

6 945,35

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

3.

WERAN Sp. z o.o.,         ul. Nowodworska 12/9, 54-433 Wrocław

7 380,00

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 4.

 

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji zamówienia

UWAGI

1.

Fit Park Sp. z o.o.- Sp.k. ul Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń

18 419,25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

 

 

 

1. narciarz biegowy + pylon – 3 444,00 

2. wioślarz + pylon – 2 952,00

3. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej + pylon – 3 075,00

4.Koła Tai Chi duże i małe + pylon – 3 044,25

5. orbitrek – bez pylonu -  - 1 845,00 

6. pajacyk - bez pylonu  - 1 845,00

7. Koła Tai Chi (duże) bez pylonu -  1 107,00

8. Koła Tai Chi( małe) bez pylonu – 1 107,00

2.

Muller Sp. z o.o., Al. Młodych 40, 55-220 Jelcz-Laskowice

33 992,79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

od  dnia podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

 

 

 

 

 

1. narciarz biegowy + pylon – 4 678,24 

2. wioślarz + pylon  - 5 014,12

3. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej + pylon – 5 014,12

4.Koła Tai Chi duże i małe + pylon – 4 423,15

5. orbitrek – bez pylonu -  - 5 431,67 

6. pajacyk - bez pylonu  - 3 889,09

7. Koła Tai Chi (duże) bez pylonu -  2 771,20

8. Koła Tai Chi (małe) bez pylonu – 2 771,20

 

3.

WERAN Sp. z o.o.,         ul. Nowodworska 12/9, 54-433 Wrocław

28 905,00

 

 

 

 

 

 

 

 

podpisania umowy 

 do 30.06.2017r.

 

 

1. narciarz biegowy + pylon -  3 690,00

2. wioślarz + pylon  - 3 567,00

3. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej + pylon – 3 690,00

4.Koła Tai Chi duże i małe + pylon – 4 674,00

5. orbitrek – bez pylonu -  -   3 567,00

6. pajacyk - bez pylonu  - 3 321,00

7. Koła Tai Chi (duże) bez pylonu – 3 198,00

8. Koła Tai Chi (małe) bez pylonu – 3 198,00

W załączeniu przesłane pocztą i złożone osobiście w Kancelarii urzędu oferty.

 

5. Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

 

Zadanie 1.

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy GARDEN TOYS Magdalena Chudzyńska, 05-155 Leoncin,

wartość brutto za zadanie 1  wynosi  -  5 400,00 zł

Termin realizacji - do dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017r.

Inne istotne elementy oferty - najkorzystniejsza cenowo, spełnia parametry określone przez Zamawiającego.

Zadanie 2.

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy Fit Park Sp.        z o.o.- Sp.k. ul Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń

wartość brutto za zadanie 1  wynosi  -  2 460,00 zł

Termin realizacji - do dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017r.

Inne istotne elementy oferty - najkorzystniejsza cenowo, spełnia parametry określone przez Zamawiającego.

 

Zadanie 3.

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy GARDEN TOYS Magdalena Chudzyńska, 05-155 Leoncin,

wartość brutto za zadanie 1  wynosi  -  6 500,00 zł

Termin realizacji - do dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017r.

Inne istotne elementy oferty - najkorzystniejsza cenowo, spełnia parametry określone przez Zamawiającego.

 

Zadanie 4.

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy Fit Park Sp.       z o.o.- Sp.k. ul. Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń

wartość brutto za zadanie 1  wynosi  -  18 419,25 zł

Termin realizacji - do dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017r.

Inne istotne elementy oferty - najkorzystniejsza cenowo, spełnia parametry określone przez Zamawiającego.