KZ.13.2017.BO                                                                                Raszyn, dnia  08.06.2017 r

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:  Gmina Raszyn reprezentowana przez Wójta Gminy

Adres do korespondencji:

05-090 Raszyn,   ul. Szkolna 2A .

tel. /0 22/ 701 -77-77/, faks /0 22/ 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na „Ochronę mienia Urzędu Gminy Raszyn, kompleksu Austerii  i monitoring systemu alarmowego w USC”.

 

 

 

1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:

 

a)      Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie: poniedziałek do 8,00 i od 18,00 do 8,00,  wtorek od 16,00 do 8,00, środa od 16,00 do 8,00, czwartek od 16,00 do 8,00, piątek od 14,00 i całodobowo w sobotę, niedzielę i święta.

b)      Ochrona mienia kompleksu budynków w Raszynie przy Alei Krakowskiej 1, określonych nazwą „Austeria” w Raszynie  obręb 01, przez jednego pracownika ochrony całodobowo w dni powszednie, w soboty, niedziele i dni świąteczne.

c)       Monitoring systemu alarmowego w USC w Raszynie w razie potrzeby.

 

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

2.1/    pkt 1.1 a ), b), c)  od  01.07.2017r.  do .31.12.2017r

 

 

3.   Dokumenty:

3.1/ Zaproszenie do składania ofert.

3.2/ Formularz oferty - /zał. nr 1/,

3.3/ Załączniki: 2 i 3.

 

4.  Informacje dotyczące ofert:

4.1/ Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

4.2/ Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz zgodnie z rejestrem handlowym lub wpisem do działalności gospodarczej i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

4.3/ Oferta musi być zgodna z Zapytaniem ofertowym.

Propozycji rozwiązań alternatywnych lub wariantowych Zamawiający nie dopuszcza.

 

5. Zawartość ofert:

      a)     Formularz oferty na załączonym druku - /zał . nr 1/,

      b)    pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności
w dokumentach rejestracyjnych - /zał . nr 2 /– załącznik Wykonawcy,

      c)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż
6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/
,
a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/ - /zał . nr 3/ - załącznik Wykonawcy,

       d)   koncesja za wykonywanie usług ochrony  przez Wykonawcę.

 

 

UWAGA:!!!

- poświadczenie za zgodność z oryginałem składanej kserokopii musi być dokonane przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty oraz opatrzone jej pieczątką imienną i własnoręcznym podpisem.

 

6. Okres związania ofertą:

       Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. Sposób obliczenia ceny oferty:

   

7.1/ Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza  ofertowego” i podania  w nim łącznej ceny brutto za:

Ochronę mienia Urzędu Gminy

7.2/ W/w ceny winny zawierać wszystkie koszty związane z usługą w tym podatek od towarów i usług VAT. Przez okres obowiązywania umowy podane ceny nie podlegają zwiększeniu.

7.3/ Ceny brutto winny być podane cyfrą i słownie i wyrażone
w złotych polskich (PLN).

7.4/ Płatność będzie odbywała się zgodnie z warunkami umowy:

7.5/ Rozliczenia między zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

7.6/ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ogółem brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia.

 

7.7.  Ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej:

Zamawiający:

Gmina Raszyn

05-090 RASZYN

ul. Szkolna 2a,

OFERTA NA:

Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn i monitoring systemu alarmowego w USC

 

należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- Biuro obsługi Mieszkańców, pok. nr 15 (parter)

do dnia  20.06.2017r.

8. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

 

8.1 W sprawach dot. części formalnej należy kontaktować się z Panią  Dorotą Czajkowską Inspektorem ds. Zamówień Publicznych tel. /022/ 701-78-03 codziennie od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00 – 15:00, piątek do 14,00.

8.2.  W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, należy kontaktować się z Panią Alicją Gadowską – Kierownikiem Referatu Kadr  i Zarządzania tel. /022/ 701-77-46 codziennie od poniedziałku do  czwartku w godz. 9:00 – 15:00 w piątek w godz. 9:00 – 14:00.

                                           

 Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Wzór umowy