Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V z podziałem na zadania
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2aRaszyn05-090 Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska Tel.: +48 227017803E-mail: zam.publ@raszyn.pl, Faks: +48 227017801Kod NUTS: PL913 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.2) Wspólne zamówienie I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5) Główny przedmiot działalności Środowisko Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V z podziałem na zadania Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2017.DC II.1.2) Główny kod CPV 45330000 II.1.3) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – faza V z podziałem na zadania” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 i obejmujące: a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki b) Zadanie - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki Zgodnie z opisem SIWZ II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Zadanie nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 45330000, 45232410, 45231300 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Pruszkowski, Gmina Raszyn, II.2.4) Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – faza V z podziałem na zadania” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 i obejmujące: a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki b) Zadanie - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej, obejmują budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniową w następującym zakresie: 1. W ramach Zadania nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki o łącznej długości -1.920,00 mb: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna (kanał główny wraz z odgałęzieniami do granicy działki) - 1.525,50 m, w tym: • kanały z rur PVC O200 – 1.355,00 m, • kanały z rur PVC O160 – 153,50 m, • kanały z rur PVC O250 - 17,00 m, Kanalizację grawitacyjną zaprojektowano z rur o średnicach O 200, O 250 z PVC litego SN8 z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelki elastomerowe. Odcinki sieci łączące kanał główny z poszczególnymi nieruchomościami projektuje się z rur PVC O 160 o sztywności analogicznej jak kanał główny. b) kanalizacja sanitarna ciśnieniowa - 394,50 m, w tym: • kanał PE O 90 – 394,50 m, Przewody tłoczne należy wykonać z rur PN10 i PN16 c) przepompownia sieciowa w zbiorniku betonowym O 1200 - 1 szt. UWAGA: Do Wykonawcy należy również obowiązek wystąpienie o zajęcie pasa drogowego na okres robót, dokonanie stosownych opłat, pełna obsługa geodezyjna zarówno na etapie wytyczania geodezyjnego, jak również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40, Cena - Waga: 60 II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/09/2017 Koniec: 31/08/2018 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych - Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gosp II.2.14) Informacje dodatkowe 1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium - dla zadania nr 1 - 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Zadanie nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV: 45330000, 45232410, 45231300, II.2.3) Miejsce świadczenia usług, Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Pruszkowski, Gmina Raszyn, II.2.4) Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn – faza V z podziałem na zadania” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 i obejmujące: a) Zadanie - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki b) Zadanie - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janki Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej, obejmują budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniową w następującym zakresie: W ramach Zadania nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy o łącznej długości - 6.243,50 mb: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna (kanał główny wraz z odgałęzieniami do granicy działki) - 5.661,50 m, w tym: • kanały z rur PVC O200 – 4.805,50 m, • kanały z rur PVC O160 – 848,00 m, • kanały z rur PVC O200 - 8,00 m, Kanalizację grawitacyjną zaprojektowano z rur o średnicach O 200, O 250 z PVC litego SN8 z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelki elastomerowe. Odcinki sieci łączące kanał główny z poszczególnymi nieruchomościami projektuje się z rur PVC O 160 o sztywności analogicznej jak kanał główny. b) kanalizacja sanitarna ciśnieniowa - 582,00 m, w tym: • kanał PE O 90 – 582,00 m, Przewody tłoczne należy wykonać z rur PN10 i PN16 c) przepompownia sieciowa w zbiorniku betonowym O 1200 - 3 szt. UWAGA: Do Wykonawcy należy również obowiązek wystąpienie o zajęcie pasa drogowego na okres robót, dokonanie stosownych opłat, pełna obsługa geodezyjna zarówno na etapie wytyczania geodezyjnego, jak również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40, Cena - Waga: 60 II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/09/2017 Koniec: 31/08/2018 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach - Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gosp II.2.14) Informacje dodatkowe 1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium - dla zadania nr 2 - 180.000 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zloty); 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; d) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22Ustawy; e) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3.2)SIWZ. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest przedstawić dokumenty wskazane w pkt. VII.3.2) SIWZ. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. wykażą, odpowiedni dla każdego z zadań że: Zadanie nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.900.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych), b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (jeden milion złotych) Zadanie nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 6.500.000,00 zł (słownie: sześć milionów pięćset tysięcy złotych), b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 4.100.000 zł (cztery miliony sto tysięcy złotych) W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNO ZADANIE: WYMAGANIE DOTYCZĄCE SUMY UBEZPIECZENIA – WYSTARCZY, ŻE WYKONAWCA SPEŁNI WARUNEKDOTYCZĄCY ZADANIA NR 2 ORAZ POSIADA ŚRODKI FINANSOWE LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄSTANOWIĄCĄ SUMĘ WARTOŚCI OKREŚLONYCH W ZAKRESIE ZADANIA NR 1 ORAZ ZADANIA NR 2. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: d). Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. V.1.2) lit. a) SIWZ (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt. V.1.2) lit. a) SIWZ). e). Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości określonej przez Zamawiającego w pkt. V.1.2) lit. b) SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt. V.1.2) lit. b) SIWZ). III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2zamówienia polegające na: a1) dla zadania nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki - 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) brutto każda a2) dla zadania nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy- 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) brutto każda W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNO Z ZADAŃ WYKONAWCA MOŻE DLAWYKAZANIA SPEŁNIANIA WYŻEJ WYMIENIONYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUWSKAZAĆ TO SAMO ZAMÓWIENIE. b) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: b1) dla zadania nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Laszczki - stanowisko – kierownik budowy: co najmniej 1 osoba (jedna), posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik budowy musi wykazać co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót przy czym w tym okresie pełnił funkcje przy realizacji co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto. - stanowisko - kierownik robót drogowych: co najmniej 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót musi wykazać co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych przy czym w tym okresie pełnił funkcje przy realizacji co najmniej 1 (jednej)roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty drogowe o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. - stanowisko - kierownik robót elektrycznych: co najmniej 1 (jedna) osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. Kierownik robót musi wykazać co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy robotach drogowych przy czym w tym okresie pełnił funkcje przy realizacji co najmniej 1(jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w ramach której wykonano roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. b2) dla zadania nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy - stanowisko – kierownik budowy: co najmniej 1 osoba (jedna), posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Do oferty należy złożyć: 3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a). Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. V.1.1) lit. a) SIWZ) – wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. b). Dowodów określających, czy roboty budowlane opisane w pkt. V.1.1) lit. a) SIWZ zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, w przypadku usług o charakterze ciągłym lub okresowym są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. c). Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. V.1.1) lit. b) SIWZ) – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2 Warunki realizacji umowy: Zgodnie z zapisami SIWZ oraz Istotnych warunków umowy stanowiących załącznik do SIWZ. III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 02/08/2017 Czas lokalny: 10:30 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą, Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert) IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 02/08/2017 Czas lokalny: 10:40 Miejsce: siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, Sala Konferencyjna - pokój 102 Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2015 r., poz. 2164 ze. zm.) w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 40% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do objętych zamówieniem podstawowym. Zamówienia na powyższe roboty będą polegały na wykonaniu podobnych robót jak w zamówieniu podstawowym tj. wykonaniu dodatkowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej określonego w rozdziale III SIWZ. Sposób realizacji robót odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia zawartych w § 12 ust. 2 istotnych postanowienia umowy - załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących przypadkach: a) przedłużającej się procedury przetargowej, b) klęsk żywiołowych c) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy; e) zmiany kierownika budowy/robot, inspektora nadzoru, f) wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust.5 ustawy prawo budowlane, jako nieistotne bądź istotne odstępstwo od projektu, jeśli zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, g) zmiany dotyczące materiału lub urządzenia, które aktualnie nie są dostępne na rynku w szczególności w wyniku zmian dokonywanych w produkcji na przestrzeni okresu, jaki upłynął od czasu sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarów do czasu realizacji robót objętych przedmiotem umowy, h) ujawnienia wad w projektach budowlanych lub wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach, które mają wpływ na realizacje przedmiotu umowy, w tym zakres rzeczowy lub termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia; i) konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, lub technologii lub zmianie cech elementu, z zastrzeżeniem, że zmiany nie spowodują rozszerzenia zakresu zamówienia wynikającego z projektu budowlanego, j) konieczności zaniechania wykonywania części robót, k) niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych np. silnych opadów trwających nieprzerwanie 20 dni, uniemożliwiających prowadzenie robót, co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy l) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, ł) kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, m) opóźnienia w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, mimo dołożenia wszelkich starań ze strony Wykonawcy w zakresie uzyskania w/w dokumentów, n) działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mogących mieć wpływ na zakres rzeczowy lub sposób wykonania lub terminy lub wysokość wynagrodzenia, o) działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, p) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności formalno – prawne w czasie wykonywania prac, r) zmiana wysokości podatku VAT, zg. z SIWZ VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/06/2017 Dokumentacja projektowa (do pobrania):
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2017-06-22 14:10:36 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2017-06-22 14:12:28 |
Ostatnia zmiana: | 2017-09-13 11:36:26 |
Ilość wyświetleń: | 2871 |