Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

1. Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Wymiana wyeksploatowanego zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekle wraz  z połączeniem z istniejącym przyłączem sanitarnym do lokalu nr 2 i nr 3 w budynku komunalnym przy ul. Olszynowej 42 w Podolszynie Nowym  

II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfikacja głównych wymagań:

1. Dostawa i montaż nowego zbiornika betonowego bezodpływowego o pojemności 12 m3 oraz jego posadowienie w miejscu starego wraz z podłączeniem do przewodu kanalizacyjnego wychodzącego z lokalu nr 2 i nr 3..

2. Miejsce wykonania robót: budynek komunalny wielorodzinny w Podolszynie Nowym przy ul. Olszynowej 42 , Gm Raszyn.

4. Zakres robót, o których mowa w ust. 1 obejmuje:

    1)  demontaż oraz utylizację istniejącego zbiornika betonowego,

    2) wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod montaż zbiornika betonowego,

    3) wywiezienie urobku,

    4) dostawa i montaż w miejscu wyeksploatowanego nowego betonowego zbiornika bezodpływowego o pojemności 12 m3 wraz z połączeniem z istniejącym dopływem z lokalu  nr 2   i nr 3.

    5) Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach.

Realizacja robót

1. W procesie wykonawczym, Wykonawca odpowiada na budowie za przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP dla całego zakresu robót ( Dz. U. Nr 47 z dnia 19.03.2003r. poz. 401),

2. Za stan chodników, pasów zieleni, jezdni sąsiednich i ulic dojazdowych do placu budowy, odpowiada Wykonawca. Obowiązany jest on do zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, oczyszczenia ulic, po których porusza się jego sprzęt, naprawy ewentualnych zniszczeń, powstałych podczas realizacji robót i transportu związanego z budową. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z dróg gminnych ma on obowiązek utrzymania ich w stanie pozwalającym na korzystanie innym użytkownikom  oraz po zakończeniu robót przywrócić nawierzchnie do stanu pierwotnego zgodnie z polskimi normami zasadami wiedzy współczesnej, wiedzy technicznej pasa drogowego,

4. Za bezpieczeństwo  ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich oddania, odpowiedzialny jest kierownik robót.

5. Podczas prac należy ograniczyć do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. W bezpośrednim sąsiedztwie drzew i krzewów  zabrania się przechowywania i uruchamiania  maszyn i urządzeń.

6. Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu na zaplecze robót. Teren zaplecza robót Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt.

7. Zamawiający nie wskazuje miejsca składowania urobku.

Ogólne wymagania dotyczące zastosowanych materiałów

1.Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy,  powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane  (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332).

3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia atestów, certyfikatów lub deklaracji zgodności na zastosowane materiały.

Do obowiązków Wykonawcy robót należy:

1. Wykonanie trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robot wg przepisów BHP.

2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wykopów w sposób uniemożliwiający zniszczenie ogrodzenia.

3. Każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub aprobatę świadczącą o jego jakości i być dopuszczony do jego wbudowania ( wg wymogów obowiązującego Prawa budowlanego) .

Gwarancja

Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 5 lat gwarancji i min. 5 lat rękojmi na przedmiot umowy t.j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego przedmiotu umowy.

5.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Przedmiot zamówienia opisany został wg  następującego kodu CPV- 45231308-8.

7.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

8.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

9.Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2017r.

10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w ciągu 1 dnia roboczego w okresie określonym w ust. 9.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.  Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, zał. nr 3

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy,

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Monika Marszałek pod nr tel. (22) 701 79 10 e-mail: mmarszalek@raszyn.pl oraz Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.48.2017.BL - „Wymiana wyeksploatowanego zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekle wraz z połączeniem z istniejącym przyłączem sanitarnym do lokalu nr 2 i nr 3 w budynku komunalnym przy ul. Olszynowej 42 w Podolszynie Nowym w terminie do dnia 06.12.2017. r. godz. 1400

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.