Znak sprawy OSS.271.21.2017

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579/

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701-77-62, faks 22 701-77-71

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na

Zakup wraz z dostawą sprzętu przeznazonego na wyposażenie gabinetów profilaktyki zdrowotnej w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Raszyn w zw. z ustawą z dnia 15 września 2017 r. o szczególnych rozwiązanaiach zapewniających poprawę jakości i dostępności świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. poz. 1174)

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

a) Zakup wraz z dostawą sprzętu przeznazonego na wyposażenie gabinetów profilaktyki zdrowotnej w 3 szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Raszyn w zw. z ustawą z dnia 15 września 2017 r. o szczególnych rozwiązaniach zapewniających poprawę jakości i dostępności świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. poz. 1174)

 

b) wykaz wyposażenia gabinetów profilaktyki zdrowotnej w placówkach oświatowych Gminy Raszyn ujęty został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

 

c) wyroby medyczne oferowane przez Wykonawcę winny być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz posiadać wszelkie certyfikaty zgodności umożliwiające obrót ww. produktami na rynku polskim.

 

d) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładować go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wg ustalonego harmonogramu do 3 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Raszyn.

 

 

Zakres zamówienia:

 

L.p.

Nazwa i opis

Ilość

 

1.

Leżanka:

- wykonania z rury stalowej pokrytej farbą proszkową na kolor biały/szary. Leże tapicerowane gąbką i skajem w kolorze niebieskim,

- leżanka z regulowanym kątem nachylenia wezgłowia,

- możliwość poziomowania na nierównym podłożu przy pomocy wykręcanej stopki,

- kąt nachylenia wezgłowia -/+ 40 stopni

- długość co najmniej 185 cm, szer. ok. 55 cm, wys. ok. 50 cm.

- z miejscem na umieszczenie rolki prześcieradła jednorazowego

 

1

2.

 

Stolik zabiegowy:

- stolik zabiegowy do odkładania i przemieszczania na niewielkie odległości instrumentów medycznych oraz aparatury medycznej,

- wyposażony w dwie szklane półki i uchylne miski, cztery kółka jezdne, w tym dwa z blokadą

- wykonany z metalu pomalowanego proszkowo w kolorze białym,

- wysokość ok. 85 cm, dł. ok. 75 cm, szer. ok. 45 cm.

2

 

3.

Biurko z szufladami:

- z 4 szufladami zamykanymi na kluczyk

- kolor biały

1

4.

Biurko:

- biurko z miejscem na komputer stacjonarny

- kolor szary

1

5.

Parawan metalowy:

- parawan metalowy 1- częściowy na kółkach z płótnem bawełnianym w kolorze niebieskim

- układ jezdny z kółkami

- pokrętło blokujące

- wys. ok. 190 cm, szer ok. 100 cm

 

1

6.

Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi z kompletem mankietów dla dzieci i dorosłych:

- wyświetlacz cyfrowy LCD,

- pompowanie pompką elektryczną,

- wskaźnik poziomu ciśnienia krwi,

- w zestawie: ciśnieniomierz, komplet mankietów dla dzieci i dorosłych, baterie zasilające, instrukcja obsługi, etui, karta gwarancyjna, 24 miesięczna gwarancja

3

7.

Stetoskop

- internistyczno- pediatryczny – kolor granatowy/ niebieski

- przeznaczony do badania dzieci i dorosłych,

- podwójna głowica ze stali nierdzewnej z dwutonowymi membranami,             obie membrany posiadające „ciepłe” obwódki

 

1

8.

Tablice Snellena okulistyczna (cyfry – elektroniczna):

- uruchamianie pilotem

- optymalna odległość badania : 3-5 m

- źródło światła: żarówka

- zasilanie sieciowe 230 V

 

2

9.

Tablice Ishihary:

- tablice do sprawdzania widzenia barw dla dzieci i dorosłych,

- min. 14 tablic w twardej oprawie,

1

10.

Tablice- siatki centylowe wzrostu i masy ciała oraz inne pomoce do wykonywania testów przesiewowych i interpretacji ich wyników

- dwustronna tablica siatki centylowe do wyznaczania wartości statystycznych wzrostu i wagi dziecka

1

11.

Przenośna apteczka pierwszej pomocy

 

1

 

 

2.      Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 20  grudnia 2017 r.

3.      Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w okresie: 24 miesięcy, licząc od dnia jego bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego

4.      Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, ma obowiązek udzielić wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności w zakresie oferowanej ceny.

5.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

6.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 33190000-8

7.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

8.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Anna Wudarczyk-Inspektor, Jolanta Osowiecka- Sekretarz Gminy.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon.8-18, wt.-czw.8-16, pt. 8-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail oswiata@raszyn.pl

w terminie do dnia 14.12.2017 r.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie /udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Kwota brutto podana w ofercie, na którą zostanie zawarta umowa, będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy i nie będzie podlegała zmianom.

5.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

6.      Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany przez Zamawiającego według kryterium „cena 100%”.

7.      Do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wybrana najtańsza oferta spełniająca wymogi określone w zapytaniu ofertowym.

8.      Zamawiający unieważni postępowanie, gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki, zostaną dopuszczone do ocen.

2.      Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

3.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

4.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

5.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

6.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

7.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

8.      Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania w każdej chwili do dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności.