W odpowiedzi na otrzymane drogą elektroniczną pytania do ogłoszonego zapytania ofertowego dotyczącego:

„Robót konserwacyjno – remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn”

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie nr 1.

Odnośnie punktu 9. w Formularzu cenowym zadanie nr 1 – na czym będzie polegać czyszczenie systemu retencyjno – rozsączającego? jaki to jest rodzaj / typ skrzyń? Jaka jest wielkość tego systemu?

Odpowiedź:

System retencyjno – rozsączający wody deszczowe wykonany jest ze skrzynek z PP typu Wavin Q-Bic. Każda skrzynka posiada wyprofilowany kanał inspekcyjny o średnicy większej niż 500 mm. Skrzynki w module ułożone są w taki sposób, aby była możliwość prowadzenia Inspekcji całego dna modułu. Specyfika budowy skrzynek typu Wavin Q-Bic pozwala na inspekcję kanałów za pomocą kamer CCTV z ruchomymi głowicami oraz wprowadzenie urządzeń czyszczących (dysze do hydrodynamicznego czyszczenia wodą, np. WUKO). Dostęp do kanałów inspekcyjnych nad systemem ze skrzynek uzyskać można za pomocą studzienki inspekcyjnej o średnicy w świetle 600 mm. Moduł rozsączający owinięty jest geowłókniną z PP, otoczony zasypką piaskową oraz obsypką i podsypką żwirową. Połączenie modułów z układem odprowadzającym wodę deszczową odbywa się za pomocą przyłącza O315, do otworu w skrzynce rozsączającej. Całkowita pojemność systemu wynosi ok. 30,0 m3

Pytanie nr 2.

Odnośnie punktu 10. w Formularzu cenowym zadanie nr 1 – jaka jest wielkość przepompowni (głębokość, średnica)? Jaki jest ich typ?

Odpowiedź:

Głębokość przepompowni wynosi ok. 4,0 – 5,0 m a średnica ok. 1,2 – 1,4 m. Korpus przepompowni stanowi monolityczna studnia betonowa zbudowana z prefabrykowanych elementów betonowych. Wewnątrz zbiornika znajduje się układ dwóch pomp zatapialnych. Rurociąg doprowadzający wody opadowe o średnicy 300 – 600 mm. Pompownie wyposażone w elementy automatycznego sterowania oraz osprzęt hydrauliczno – mechaniczny.

 

 

Znak sprawy: IR.271.3.1.2018.MC

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579/

 

I.               Zamawiający:  

Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 71

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie przedmiotu zamówienia:

„Robót konserwacyjno – remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn”

 

Na pełen zakres zamówienia składają się dwa zadania stanowiące łącznie przedmiot zamówienia.

Zadanie nr 1.

Mechaniczna i hydrokinetyczna konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej i separatorów wraz z wykonaniem inspekcji TV / monitoringu wizyjnego wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i separatorów na terenie gminy Raszyn, będącej własnością Gminy Raszyn.

Zadanie nr 2.

Remont kanalizacji deszczowej oraz przepustów pod drogami stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym, przy czym objęte utrzymaniem są również sieci kanalizacyjne (kolektory i kanały) odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego, a zlokalizowane na terenie prywatnym.

UWAGA!!!

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

II.            Opis przedmiotu zamówienia:

1.              Specyfika głównych wymagań oraz zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4) oraz formularzach cenowych dla zadania nr 1 (zał. A oraz  zał. nr 7) i zadania nr 2 (zał. B).

2.              Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.              Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV 45453000 – 7

– roboty remontowe i renowacyjne.

4.              Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.              Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.              Realizacja: zgodnie z umową, opisem przedmiotu zamówienia i formularzami cenowymi

7.              Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 15.12.2018 r.

8.              Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa łączna cena wykonania dwóch zadań stanowiących łącznie przedmiot zamówienia.

III.         Posiadane doświadczenie Wykonawcy :

1.              w ramach zadania nr 1:

wykonawca powinien wykazać się wykonaniem min. 1 usługi w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na utrzymaniu sieci kanalizacyjnej, czyszczeniu kanałów wraz z inspekcją telewizyjną (monitoringiem) kanalizacji deszczowej oraz czyszczeniu separatorów.

2.              w ramach zadania nr 2:

wykonawca powinien wykazać się wykonaniem min. 1 roboty budowlanej w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającemu na remontach kanalizacji deszczowej .

3.              odnośnie nadzoru nad pracami / robotami :

wykonawca powinien zapewnić kierowanie robotami przez min. 1 osobę  posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych.

4.              odnośnie zatrudnienia podwykonawców :

w przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest złożyć wypełniony odpowiednio Załącznik Nr 6.

 

IV.         Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.              Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1) wraz z formularzami cenowymi: dla zadania nr 1 (zał. A oraz zał. nr 7) i zadania nr 2 (zał. B).

2)        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

3)        Wykaz usług / robót budowlanych (załącznik nr 3 oraz 3’)

4)        Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu (załącznik  nr 5)

5)        Zakres zamówienia dla powierzenia podwykonawcom (załącznik nr 6)

6)        Wykaz separatorów do Zadania nr 1 (załącznik nr 7)

2.              Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

V.            Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

 

Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.              Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:  Michał Cebula (mcebula@raszyn.pl), (22) 701 – 78 – 67

2.              Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18; wt. - czw. 8-16; pt. 8-14

 

VI.         Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w terminie do dnia 02.02.2018 r. do godz. 12.00

w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2a, 05 – 090 Raszyn (kancelaria pok. nr 15) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Wykonanie robót konserwacyjno – remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn”

NIE OTWIERAĆ PRZED 02.02.2018 r. godz. 12.00

 

VII.      Opis sposobu obliczania ceny

1.              Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 oraz łączną cenę brutto za wykonanie dwóch zadań czyli całego przedmiotu zamówienia.

2.              Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.              Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.              Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII.    Informacje o formalnościach

1.              Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania (strona internetowa Urzędu Gminy Raszyn: bip.raszyn.pl)

2.              Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.              Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.              Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.              Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

1.       Formularz ofertowo – cenowy – zał. Nr 1 wraz z formularzami cenowymi dla zadania nr 1 (zał. A oraz zał. Nr 7) i zadania nr 2 (zał. B)

2.       Wzór umowy – zał. Nr 2

3.       Wykaz usług / robót budowlanych – zał. Nr 3 i zał. Nr 3’

4.       Opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 4

5.       Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu – zał. Nr 5

6.       Zakres zamówienia dla powierzenia podwykonawcom – zał.  Nr 6