Raszyn, dnia 2018-01-29

 

OŚGK.271.6.2018.JK(8)

 

 

 

Dotyczy: postępowania ws. wykonania niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienia w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 317/08 z dnia 28.08.2008 r. zmienionej decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 143/2012 z dnia 23.04.2012 r.

 

 

Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany zapytania ofertowego z dnia 25.01.2018 r. znak: OŚGK.271.6.2018.JK(7) w następujący sposób:

 

I.

Punkt III.1.3. o treści: „wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia w zakresie hydrogeologii – zał. nr 2”, zastępuje się słowami: „wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2”.

 

II.

Dodaje się punkt III.1.5. o treści: „referencje potwierdzające właściwe wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem co najmniej 3-ch pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie ścieków w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.”

 

 

 

Raszyn, dnia 2018-01-25

 

OŚGK.271.6.2018.JK(7)

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych /Dz.U. 2017 r., poz. 1579/

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 317/08 z dnia 28.08.2008 r. zmienionej decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 143/2012 z dnia 23.04.2012 r.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań;

1) Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji następujący przedmiot umowy: wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 317/08 z dnia 28.08.2008 r. zmienionej decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 143/2012 z dnia 23.04.2012 r.

2) Decyzja o której mowa w ust. 1 ma być kontynuacją decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 317/08 z dnia 28.08.2008 r. zmienionej decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 143/2012 z dnia 23.04.2012 r.

3) Przedmiot umowy obejmuje wykonanie operatu wodnoprawnego i niezbędnej dokumentacji wraz  z  uzgodnieniami,  opracowaniami  niezbędnymi  do uzyskania decyzji o której mowa w ust. 1 w zakresie o który mowa w ust. 2.

4) Usługę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca winien wykonać zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (Dz. U. 2017 r. poz.1566 ze zm.).

5) Wykonawca zamówienia własnym kosztem i staraniem uzyska wszelkie niezbędne do wykonania  przedmiotu  zamówienia  informacje  i  materiały  tj.  m.in.:  mapy sytuacyjno-wysokościowe,  mapy  hydrologiczne,  mapy  ewidencyjne,  decyzje  itp., konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia wymagane przez właściwy organ administracji publicznej.

2. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku
z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.

3.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

4.      Termin wykonania zadania do dnia 20.07.2018 r.

Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71319000-7

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego- zał. nr 1,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,

3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia w zakresie hydrogeologii – zał. nr 2,

4) projekt umowy – zał. nr 3.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Jarosław Kozłowski tel. nr (22) 701 79 05.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: pn. 8.00-17.30, wt. - czw. 8.00-15.30, pt. 8.00-13.30.

 

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, pok. 15,  05-090 Raszyn w terminie do dnia 7.02.2018 r. do godz. 12.00.  Liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.

2.      Wykonawca winien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.6.2018.JK Wykonanie opinii w zakresie naruszenia stanu wody nie otwierać przed dniem 7.02.2018 r. do godz. 12.00.”.

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1

2.      Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2

3.      Projekt umowy – zał. nr 3.

4.      Decyzja Starosty Pruszkowskiego nr 317/08.

5.      Decyzja Starosty Pruszkowskiego nr 143/2012.