OŚGK.271.3.2018.BL
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579./
1.Wynajem wraz z serwisem 3 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC)
Termin realizacji zadania:
- od dnia 03 kwietnia 2018 r. do dnia 31 października 2018 r.
2. Wynajem 5 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC) okolicznościowo – przejście przez Gminę Raszyn pieszej pielgrzymki do Częstochowy
Termin realizacji zadania:
- 06 sierpnia 2018 r.
a) ustawienie kabin sanitarnych ( toalety WC) na terenie wokół Kościoła w Raszynie od godz.
7:00 do godz. 8:00
b) zabranie kabin sanitarnych ( toalety WC) od godz. 14:00 do godz. 16:00
3. Wynajem wraz z serwisem 7 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC) podczas imprez organizowanych w Gminie Raszyn, w zależności od potrzeb Zamawiającego
Termin realizacji zadania:
- od dnia 03 kwietnia 2018r. do dnia 15 grudnia 2018r.
4.ZAKRES PRAC I CZYNNOŚCI DO WYKONANIA W RAMACH USŁUG BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1) W zakresie wynajmu wraz z serwisem 3 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC) do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1.1. dostarczenie i podstawienie sprawnych, estetycznych, kabin sanitarnych (WC) oraz usunięcie ich po zakończeniu obowiązywania umowy. Przenośne kabiny sanitarne WC muszą być sprawne techniczne, estetyczne tzn. nie mogą nosić znamion znacznego użytkowania np. dziury, rdza.
1.2.obsługę – serwis 3 szt. przenośnych kabin sanitarnych z częstotliwością 3 x w tygodniu ( poniedziałek, środa, piątek) polegający na opróżnianiu i dezynfekcji kabin oraz wywozie nieczystości płynnych.
Jeżeli termin serwisu wypadnie w dniu świątecznym usługa powinna być wykonana następnego dnia roboczego.
Obsługa serwisowa obejmuje:
- całkowite opróżnianie zbiornika z nieczystości płynnych, umycie go i napełnienie preparatem dezynfekującym,
- sprzątanie kabin wewnątrz i na zewnątrz w promieniu
- zmycie i zdezynfekowanie kabin wewnątrz i na zewnątrz,
- usunięcie i utylizacje wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu,
- utrzymanie kabin i ich wyposażenia we właściwym stanie technicznym i użytkowym, aby nie zagrażały zdrowiu i życiu osób korzystających z kabin,
- wyposażenie i systematyczne uzupełnianie papieru toaletowego.
- wymianę lub naprawę kabiny w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego faktu jej uszkodzenia, uniemożliwiającego bezpieczne z niej korzystanie.
2. Wykaz miejsc podstawienia toalet:
a) dwie toalety – teren parku „Nad Raszynką” w Raszynie
b) jedna toaleta – teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Jesiennej w Raszynie
2) W zakresie wynajmu 5 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC) okolicznościowo – przejście przez Gminę Raszyn pieszej pielgrzymki do Częstochowy do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
2.1 dostarczenie i podstawienie 5 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC), w tym jedna kabina WC dla osób niepełnosprawnych.
Przenośne kabiny sanitarne WC muszą być sprawne techniczne, estetyczne tzn. nie mogą nosić znamion znacznego użytkowania np. dziury, rdza.
3) W zakresie wynajmu 7 szt. przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC) podczas imprez organizowanych w Gminie Raszyn, w zależności od potrzeb Zamawiającego do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
3.1. dostarczenie i podstawienie przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC), w tym kabiny WC dla osób niepełnosprawnych podczas imprez organizowanych w Gminie Raszyn w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość kabin i miejsce ich podstawienia określi każdorazowo Zamawiający.
Przenośne kabiny sanitarne WC muszą być sprawne techniczne, estetyczne tzn. nie mogą nosić znamion znacznego użytkowania np. dziury, rdza.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przenośnych kabin sanitarnych ( toalety WC). W przypadku zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości przenośnych kabin sanitarnych WC (lub nie wykorzystania ich w ogóle), Wykonawcy nie będzie przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego.
5. Wzór umowy stanowi zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 90200000,45 215500-2
7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, zał. nr 2
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,
3) aktualne zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych ( podstawa prawna: art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: ( tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1289 z póź. zm.).
4) aktualną umowę z oczyszczalnią ścieków na przekazywanie nieczystości płynnych.
5) aktualne atesty higieniczne i/lub certyfikaty proponowanych kabin sanitarnych.
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.