Znak sprawy: OŚGK.271.13.2018.BL

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm /

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Wykonanie projektu odwodnienia terenu placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym, Jaworowa, ul. Warszawska 95, nr ew. działki 145, Gmina Raszyn

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót    budowlanych oraz dokonania wszelkich uzgodnień z Zamawiającym, właściwymi do tego instytucjami i organizacjami – w trakcie projektowania, a także uzyskania decyzji organu     administracji architektoniczno – budowlanego zatwierdzających projekt budowlany                  i zezwalających na wykonanie robót budowlanych i/lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w ramach n/w zadania:

 Wykonanie projektu odwodnienia  terenu placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym, Jaworowa, ul. Warszawska 95, nr ew. działki 145, Gmina Raszyn

 Zakres usług obejmuje wykonanie:

1) koncepcji sposobu odwodnienia terenu (przed wykonaniem projektu, do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz.

2)  projektu budowlanego odprowadzenia wód opadowych zawierający część rysunkową i opisową  na mapie do celów projektowych - 4 egz.

3)  projektu wykonawczego (rysunki, opis, schemat odwodnienia, przekrój przez nawierzchnię) sposobu wykonania odwodnienia oraz niwelacji terenu  - 4 egz.                                                                                  

4)   kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.

5)  przedmiaru robót  - 2 egz.

6)  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  - 2 egz.

7) wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego  - 1 egz.

8) badanie gruntu – w dwóch punktach

9) operatu wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych do najbliższego zbiornika wodnego ( w przypadku braku innego rozwiązania na odprowadzenie wód z terenu),

10) skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub decyzji właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej na wykonanie robót z wymaganymi uzgodnieniami i innymi pozwoleniami,

11) wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedłoży pisemne oświadczenie, iż        dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umowa, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym                  ( kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz przekazanych dokumentów oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu umowy.

2. Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej           w tym aktualną mapę do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy.

3. Koncepcję, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 należy przedłożyć Zamawiającemu celem       uzgodnienia/ zaakceptowania przed rozpoczęciem prac nad projektem budowlano – wykonawczym w terminie do dnia 06.04.2018 r.

 

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania innych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. nieprzewidzianych przez Zamawiającego, a niezbędnych do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zażądanie innych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. nieprzewidzianych przez Zamawiającego, a niezbędnych do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia nie może być podstawą zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

5. Wykonawca na własny koszt będzie zobowiązany w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie administracyjnym. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa.

6. W/w dokumentacja powinna zostać wykonana w szczególności na podstawie:

a)   Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r.  poz.462 z póź. zm.).

b)  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod   i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.  z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm.)

c)  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2013 poz. 1129).

7. Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia posiada lub  dysponuje 1 osobą o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodno- kanalizacyjnej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz będącą czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

8. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

9. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 45111240-2

10. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

11. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

12. Realizacja:

 - od dnia podpisania umowy do dnia 01 października 2018r.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.  Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

  1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, załącznik nr 2

 2)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem 

     zakresu ich uprawnień załącznik nr 3

 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

  

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy: - złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.13.2018.BL Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej odwodnienia terenu placu zabaw przy  Ognisku Wychowawczym, Jaworowa, ul. Warszawska 95, nr ew. działki 145, Gmina Raszyn w siedzibie Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15  w terminie do dnia 27.02.2018r. godz. 1500

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

 1.  Formularz ofertowo-cenowy

 2. Wzór umowy

 3. Wykaz osób zał. nr 3

 4. Mapa z terenem objętym opracowaniem plac zabaw przy  Ognisku Wychowawczym, Jaworowa, ul. Warszawska 95, nr ew. działki 145