obrazek

Raszyn, dnia  10 kwietnia 2018 r.

ZP.271.1.10.2018.DC (7)

 

 

Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza V”.

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. (t.j. Dz.U z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania.

Pytanie nr 1

OPZ p. 4 oraz § 7 ust. 5 umowy. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.

„Inżynier zobowiązuje się w okresie realizacji Umowy do zatrudnienia na podstawie umowy o prace
w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm), inspektorów nadzoru inwestorskiego
posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń:

1)       w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych – 1 inspektor

2)       specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych – 1 inspektor

3)       specjalności drogowej – 1 inspektor

Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na żądanie Zamawiającego oraz w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 5 dni przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych powyżej”

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający wykreśla zawarty w pkt. 4 Opisu Przedmiotu zamówienia - „Wymagany personel Inżyniera”, zapis odnoszący się do zatrudnienia na podstawie umowy o prace inspektorów nadzoru inwestorskiego.

Jednocześnie Zamawiający rezygnuje z zapisów § 7 ust. 5 i 11, jak również § 17 ust. 6, odnoszących się do umów o prace zawartych w istotnych postanowieniach umowy.

 

 UWAGA:

Zamawiający informuje, że powyższe pytanie wraz z odpowiedzią jest integralną częścią SIWZ i będzie wiążące przy składaniu ofert.

 

W związku z wprowadzonymi zmianami, Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert na:

 Termin składania ofert: do 17-04-2018 r. godz. 10:30

Termin otwarcia ofert: 17-04-2018 r. godz. 10:40

 

 

 

obrazek

 

Raszyn, dnia  23 marca 2018 r.

 

 ZP.271.1.10.2018.DC ( 3 ) 

Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej  w Gminie Raszyn – faza V”.

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. (t.j. Dz.U z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania.

 

Pytanie nr 1

W rozdziale V.1.b) SIWZ Zamawiający wymaga, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aby osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na stanowisku: Specjalista nr 1 – Inżynier Rezydent posiadała m.in. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno-kanalizacyjnych.

Wnioskujemy o zmianę powyższych zapisów SIWZ oraz dopuszczenie możliwości przedstawienia osób posiadających wykształcenie wyższe techniczne lub posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej lub mostowej lub sanitarnej lub elektrycznej i elektroenergetycznej lub telekomunikacyjnej.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający podtrzymuje zapis w rozdziale V.1.b) SIWZ, dotyczący wymagań odnośnie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymagań dotyczących Specjalisty nr 1 – Inżyniera Rezydenta.

  

UWAGA:

Zamawiający informuje, że powyższe pytanie wraz z odpowiedzią jest integralną częścią SIWZ i będzie wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

 

 

obrazek

 

 

02/03/2018    S43    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Raszyn: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

2018/S 043-094013

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, Raszyn 05-090 Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801
Kod NUTS: PL913

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V

Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2018.DC

II.1.2)Główny kod CPV 71310000

II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi

II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie polegające budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn. Infrastruktura zrealizowana zostanie w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz dokumentację wykonawcza opracowaną w ramach usługi Inżynier Kontraktu dla zadania nr 3 Budowa sieci kan. san.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach - To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:  Polska, województwo mazowieckie, Powiat pruszkowski, Gmina Raszyn.

II.2.4)Opis zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie polegające budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn. Infrastruktura zrealizowana zostanie w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu zamawiającego oraz dokumentację wykonawcza opracowaną w ramach usługi Inżynier Kontraktu dla zadania nr 3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr A do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 01/05/2018,       Koniec: 30/11/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.03.00-00-0057/16-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwz.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;

d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy;

e) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności

Uwaga!

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3.2 SIWZ.

Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest przedstawić dokumenty wskazane w pkt. VII.3.2) SIWZ.

Uwaga!

Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w JEDZ odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów wskazanych w pkt. VII. 3.1. oraz 3.2. lit. d) i e) powyżej Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, w JEDZ.

W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania.

Uwaga!

3.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

a) pkt VII.3.2 lit. a) oraz 3.2 lit. b) powyżej - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy;

b) pkt VII.3.2 lit. c) powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,

W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że:

a) Wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 400 000 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wartość wykonanych usług musi wynosić 400 000 PLN), których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji kontraktów w zakresie gospodarki wodno - ściekowej a polegającej w szczególności na zarządzaniu kontraktami na roboty budowlane i wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz koordynowaniu czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane,

b) Dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Specjalista nr 1 - Inżynier rezydent - 1 (jedna) osoba: - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno - kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym; posiadająca wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kontraktami na roboty budowlane, w tym 3 letnie doświadczenie zawodowe przy zarządzaniu pracami związanymi z realizacją inwestycji w zakresie oczyszczalni ścieków lub sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej w ramach Projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych zarówno krajowych jak i Unii Europejskiej o wartości całkowitej minimum 5 000 000 PLN brutto jako Inżynier Rezydent / Kierownik Zespołu / Koordynator.

Specjalista nr 2 - Inspektor nadzoru - 1 (jedna) osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane, w tym obejmujące doświadczenie w nadzorowaniu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych (w ramach odrębnych umów) dotyczących gospodarki wodnej lub ściekowej lub wodociągowej o wartości całkowitej umowy minimum 5 000 000 PLN brutto każda.

Specjalista nr 3 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych - 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane, w tym doświadczenie obejmujące nadzorowanie co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i ...

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Specjalista nr 1 - Inżynier rezydent - 1 osoba: - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno - kanalizacyjnych, .....; posiadająca wykształcenie wyższe i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kontraktami na roboty budowlane, w tym 3 letnie doświadczenie zawodowe przy zarządzaniu pracami związanymi z realizacją inwestycji w zakresie oczyszczalni ścieków lub sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych w ramach Projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych zarówno krajowych jak i Unii Europejskiej o wartości całkowitej minimum 5 000 000 zł brutto jako Inżynier Rezydent / Kierownik Zespołu / Koordynator.

Specjalista nr 2 - Inspektor nadzoru - 1 (jedna) osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zg. z wymogami określonym w pkt 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 3 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych - 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ... – zg. z wymogami określonym w pkt 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 4: - Inspektorem nadzoru robót drogowych - 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - zg. z wymogami określonym w pkt 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 5: Specjalistą ds. rozliczeń Projektów inwestycyjnych - 1 (jedna) osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe polegające na rozliczaniu Projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, - zg. z wymogami określonym w pkt 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 6: Specjalista ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowych i opracowała minimum 3 dokumentacje przetargowe na roboty budowlane lub usługi - zg. z wymogami określonym w pkt 5.1.b) SIWZ,.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy: Umowa będzie realizowana zg. z załącznikiem do materiałów przetargowych - Istotne postanowienia umowy oraz zgodnie z SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 11/04/2018,    Czas lokalny: 10:30

 

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 11/04/2018,       Czas lokalny: 10:40

 

Miejsce: Siedziba Zamawiającego.

Raszyn, ul. Szkolna 2a - sala konferencyjna urzędu.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w:

2.1. pieniądzu;

2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-

Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3. gwarancjach bankowych;

2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2

Ustawy z dn. 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).

Na ofertę składaną przez wykonawców, składają się oświadczenia i dokumenty.

1. Wraz z Formularzem oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE.

b) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) i do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeśli umocowanie do podpisania dokumentów i oświadczeń nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (chyba, że Zamawiający może informacje w przedmiotowym zakresie uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz.352), a wykonawca wskazał to w JEDZ.

c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

d) Dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt. VIII.

e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 a) SIWZ powyżej (JEDZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.

g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) ust. 1 Ustawy, dotyczące tych podmiotów, w formie JEDZ.

h) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wypełnić w tym zakresie JEDZ wskazując części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza, Warszawa, Polska

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza, Warszawa, Polska

VI.4.3)Składanie odwołań

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza, Warszawa, Polska

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

28/02/2018

 

 

 

obrazek

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)             Nazwa i adresy
Urząd Gminy Raszyn
ul. Szkolna 2a, Raszyn 05-090

Polska

Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

Tel.:  +48 227017803

E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Faks:  +48 227017801

Kod NUTS: PL913

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.2)               Wspólne zamówienie

I.3)              Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)                Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)             Główny przedmiot działalności Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)               Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)         Nazwa:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V
Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2018.DC

II.1.2) Główny kod CPV 71310000

II.1.3)    Rodzaj zamówienia Usługi

II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie polegające budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn. Infrastruktura zrealizowana zostanie w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz dokumentację wykonawcza opracowaną w ramach usługi Inżynier Kontraktu dla zadania nr 3 Budowa sieci kan. san

II.1.5)            Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)           Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)            Opis

II.2.1)         Nazwa:

II.2.2)           Dodatkowy kod lub kody CPV

II.2.3)        Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Polska, województwo mazowieckie, Powiat pruszkowski, Gmina Raszyn

II.2.4)          Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn - faza V” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie polegające budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn. Infrastruktura zrealizowana zostanie w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz dokumentację wykonawcza opracowaną w ramach usługi Inżynier Kontraktu dla zadania nr 3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Janki ul. Poniatowskiego i Godebskiego.

2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA znajduje się w załączniku nr A do SIWZ.

II.2.5)           Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)           Szacunkowa wartość

II.2.7)        Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 01/05/2018

Koniec: 30/11/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)         Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12)          Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)          Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.03.00-00-0057/16-00

II.2.14)        Informacje dodatkowe

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

2014-2020; Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach; Typ projektów 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodnościekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Celem Projektu jest przedsięwzięcie ….

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału

III.1.1)      Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a)              Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b)              Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c)              Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;

d)              Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy;

e)              Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności Uwaga!

W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3.2 SIWZ.

Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest przedstawić dokumenty wskazane w pkt. VII.3.2) SIWZ.

Uwaga!

Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w JEDZ odpowiada zakresowi informacji, których

Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów wskazanych w pkt. VII. 3.1. oraz 3.2. lit. d) i e) powyżej Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, w JEDZ.

W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania.

Uwaga!

3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

a) pkt VII.3.2 lit. a) oraz 3.2 lit. b) powyżej – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy; b) pkt VII.3.2 lit. c) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.1.2)          Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)      Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że:

a)     wykonali, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wartość wykonanych usług musi wynosić 400 000 zł), których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji kontraktów w zakresie gospodarki wodno – ściekowej a polegającej w szczególności na zarządzaniu kontraktami na roboty budowlane i wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz koordynowaniu czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane,

b)     dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Specjalista nr 1 – Inżynier rezydent - 1 (jedna) osoba: - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym; posiadająca wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kontraktami na roboty budowlane , w tym 3 letnie doświadczenie zawodowe przy zarządzaniu pracami związanymi z realizacją inwestycji w zakresie oczyszczalni ścieków lub sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej w ramach Projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych zarówno krajowych jak i Unii Europejskiej o wartości całkowitej minimum 5 000 000 zł brutto jako Inżynier Rezydent / Kierownik Zespołu / Koordynator.

Specjalista nr 2 - Inspektor nadzoru – 1 (jedna) osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym obejmujące doświadczenie w nadzorowaniu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych (w ramach odrębnych umów) dotyczących gospodarki wodnej lub ściekowej lub wodociągowej o wartości całkowitej umowy minimum 5 000 000 zł brutto każda

Specjalista nr 3 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym doświadczenie obejmujące nadzorowanie co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i ...

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Specjalista nr 1 – Inżynier rezydent - 1 osoba: - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych, …..; posiadająca wykształcenie wyższe i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kontraktami na roboty budowlane , w tym 3 letnie doświadczenie zawodowe przy zarządzaniu pracami związanymi z realizacją inwestycji w zakresie oczyszczalni ścieków lub sieci kan. lub wod.w ramach Projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych zarówno krajowych jak i Unii Europejskiej o wartości całkowitej minimum 5 000 000 zł brutto jako Inżynier Rezydent / Kierownik Zespołu / Koordynator.

Specjalista nr 2 - Inspektor nadzoru – 1 (jedna) osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – zg. z wymogami określonym w pk. 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 3 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych … – zg. z wymogami określonym w pk. 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 4: - Inspektorem nadzoru robót drogowych – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – zg. z wymogami określonym w pk. 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 5: Specjalistą ds. rozliczeń Projektów inwestycyjnych – 1 (jedna) osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe polegające na rozliczaniu Projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, – zg. z wymogami określonym w pk. 5.1.b) SIWZ,

Specjalista nr 6: Specjalista ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowych i opracowała minimum 3 dokumentacje przetargowe na roboty budowlane lub usługi – zg. z wymogami określonym w pk.

5.1.b) SIWZ,.

III.1.5)           Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)             Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)   Informacje dotyczące określonego zawodu III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Umowa będzie realizowana zg. z załącznikiem do materiałów przetargowych - Istotne postanowienia umowy oraz zgodnie z SIWZ.

III.2.3)              Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)          Opis

IV.1.1)        Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)              Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)              Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)          Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)      Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)            Informacje administracyjne

IV.2.1)              Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)             Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 11/04/2018  Czas lokalny: 10:30

IV.2.3)       Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)      Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski

IV.2.6)      Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)       Warunki otwarcia ofert

Data:  11/04/2018 Czas lokalny: 10:40 Miejsce: siedziba Zamawiającego Raszyn, ul. Szkolna 2a - sala konferencyjna urzędu

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)          Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się:  nie

VI.2)          Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)            Informacje dodatkowe:

1.     Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 12 000 PLN(słownie: dwanaście tysięcy złotych).

2.     Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w:

2.1.  pieniądzu;

2.2.  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3.  gwarancjach bankowych;

2.4.  gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5.  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.

1158 ze zm.).

Na ofertę składaną przez Wykonawców, składają się:

Oświadczenia i dokumenty

1. Wraz z Formularzem oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a)     Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca niepodlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE.

b)     Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie)i do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeśli umocowanie do podpisania dokumentów i oświadczeń nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (chyba, że Zamawiający może informacje w przedmiotowym zakresie uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz.352), a Wykonawca wskazał to w JEDZ.

c)     Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

d)     Dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt. VIII.

e)     Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

f)     W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 a) SIWZ powyżej (JEDZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.

g)     Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) ust. 1 Ustawy, dotyczące tych podmiotów, w formie JEDZ.

h)     Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wypełnić w tym zakresie JEDZ wskazując części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

VI.4)            Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska

VI.4.3) Składanie odwołań

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska

VI.5)              Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

28/02/2018