Znak sprawy: IR.271.3.1.2018.MC

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

/tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm./

 

I.               Zamawiający:  

Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 71

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie przedmiotu zamówienia:

 

„Remont kanalizacji deszczowej oraz przepustów pod drogami stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym, przy czym objęte utrzymaniem są również sieci kanalizacyjne (kolektory i kanały) odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego, a zlokalizowane na terenie prywatnym.”

 

UWAGA!!!

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

II.            Opis przedmiotu zamówienia:

1.              Specyfika głównych wymagań oraz zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4) oraz formularzu cenowym (załącznik B).

2.              Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.              Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV 45453000 – 7

– roboty remontowe i renowacyjne.

4.              Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.              Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.              Realizacja: zgodnie z umową, opisem przedmiotu zamówienia i formularzem cenowym

7.              Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 15.12.2018 r.

8.              Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia

 

III.         Posiadane doświadczenie Wykonawcy :

1.              w ramach zadania:

wykonawca powinien wykazać się wykonaniem min. 1 roboty budowlanej w ciągu ostatnich  5 lat odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającemu na remontach kanalizacji deszczowej .

2.              odnośnie nadzoru nad pracami / robotami :

wykonawca powinien zapewnić kierowanie robotami przez min. 1 osobę  posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych.

3.              odnośnie zatrudnienia podwykonawców :

w przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest złożyć wypełniony odpowiednio Załącznik Nr 6.

 

IV.         Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.              Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego   wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik B).

2)        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

3)        Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 3)

4)        Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu (załącznik  nr 5)

5)        Zakres zamówienia dla powierzenia podwykonawcom – jeśli dotyczy (załącznik nr 6)

2.              Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

V.            Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.              Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:  Michał Cebula (mcebula@raszyn.pl), (22) 701 – 78 – 67

2.              Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18; wt. - czw. 8-16; pt. 8-14

 

VI.         Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w terminie do dnia 29.03.2018 r. do godz. 14.00

w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2a, 05 – 090 Raszyn (kancelaria pok. nr 15) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Wykonanie robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn”

NIE OTWIERAĆ PRZED 29.03.2018 r. godz. 14.00

  

VII.      Opis sposobu obliczania ceny

1.              Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.              Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.              Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.              Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII.    Informacje o formalnościach

1.              Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania (strona internetowa Urzędu Gminy Raszyn: bip.raszyn.pl)

2.              Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.              Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.              Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.              Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

1.       Formularz ofertowo – cenowy – zał. Nr 1 wraz z formularzem cenowym (zał. B)

2.       Wzór umowy – zał. Nr 2

3.       Wykaz robót budowlanych – zał. Nr 3

4.       Opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 4

5.       Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu – zał. Nr 5

6.       Zakres zamówienia dla powierzenia podwykonawcom – zał.  Nr 6