OŚGK.271.16.2018.JK(13)

 

Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:

 

1. Czy Zamawiający jest w posiadaniu decyzji zatwierdzającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych oraz dokumentacji hydrogeologicznych dotyczących ww. ujęć? Jeśli tak to których? Czy zostaną one udostępnione?

Odpowiedź: W posiadaniu Eksploatatora jest uproszczona dokumentacja hydrogeologiczna ustalająca zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych - dot. WODY SĘKOCIN NOWY, DAWIDY BANKOWE, PUCHAŁY, RASZYN. Dokument zostanie udostępniony.

 

2. Czy ww. ujęcia mają aktualne badania wody surowej?
Odpowiedź: Zamawiający nie posiada aktualnych badań wody surowej.

 

3. Czy ww. ujęcia posiadają stacje uzdatniania wody?

Odpowiedź: RASZYN ul. Unii Europejskiej - TAK,

PUCHAŁY, DAWIDY BANKOWE, SĘKOCIN NOWY – NIE.

4. Czy Zamawiający jest w posiadaniu archiwalnego operatu wodnoprawnego? Jeśli tak to czy zostanie udostępniony?

Odpowiedź: Eksploatator sieci wodociągowej posiada kopię dokumentu. Dokument zostanie udostępniony.

 

5. Czy ma to być jeden operat dla wszystkich 4-ch ujęć, czy 4 operaty dla każdego ujęcia oddzielnie?

Odpowiedź: Należy sporządzić jeden operat. W jednej decyzji mają być zawarte wszystkie 4 ujęcia.

 

6. Czy Wykonawca otrzyma wszystkie dane dotyczące: poboru wody, jakości wody surowej z poszczególnych studni, zasięgu wodociągów, wytycznych do wzrostu potrzeb wodnych na okres następnych 20 lat, wszystkich zmian na terenie SUW w stosunku do istniejącego operatu wodnoprawnego itp.

Odpowiedź: Wykonawca otrzyma wszystkie informacje jakie są w posiadaniu eksploatatora przedmiotowych ujęć wody, czyli:  dane nt. poboru wody, zasięgu wodociągów, wytycznych  do wzrostu potrzeb, wszystkich zmian na terenie SUW.

 

 

7.  Czy zakres operatu i pozwolenia wodnoprawnego obejmuje również zrzut wód popłucznych? jeśli tak, to czy Wykonawca otrzyma analizy wód popłucznych oraz wód odbiornika?

Odpowiedź: Zakres nie obejmuje zagospodarowania wód popłucznych.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż termin składania ofert zostaje zmieniony:

jest: do dnia 13.04.2018 r. do godz. 12.00

zmienia się na: do dnia 16.04.2018 r. do godz. 15.00

 

OŚGK.271.16.2018.JK(6)

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. 2017 r., poz. 1579, z późn. zm./

I. Zamawiający: GMINA RASZYN
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z 4-ch ujęć w m. Raszyn, Dawidy Bankowe, Puchały i Sękocin Nowy - Słomin - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 382/08 z dnia 21.10.2008 r.

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań;
1) Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji następujący przedmiot umowy: Wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z 4-ch ujęć w m. Raszyn, Dawidy Bankowe, Puchały i Sękocin Nowy - Słomin - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 382/08 z dnia 21.10.2008 r.
2) Decyzja o której mowa w ust. 1 ma być kontynuacją decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 382/08 z dnia 21.10.2008 r.
3) Przedmiot umowy obejmuje wykonanie operatu wodnoprawnego i niezbędnej dokumentacji wraz  z  uzgodnieniami,  opracowaniami  niezbędnymi  do uzyskania decyzji o której mowa w ust. 1 w zakresie o który mowa w ust. 2.
4) Usługę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca winien wykonać zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (Dz. U. 2017 r. poz.1566 ze zm.).
5) Wykonawca zamówienia własnym kosztem i staraniem uzyska wszelkie niezbędne do wykonania  przedmiotu  zamówienia  informacje  i  konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia wymagane przez właściwy organ administracji publicznej.
2. Kryteria oceny ofert: cena 100%
3. Termin wykonania zadania do dnia 4.10.2018 r.
Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71319000-7
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego- zał. nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,
3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2,
4) projekt umowy – zał. nr 3.
5) referencje potwierdzające właściwe wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem co najmniej 3-ch pozwoleń wodnoprawnych na pobór wód podziemnych w okresie 3-ch ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Jarosław Kozłowski tel. nr (22) 701 79 05.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: pn. 8.00-17.30, wt. - czw. 8.00-15.30, pt. 8.00-13.30.

VI. Miejsce składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, pok. 15,  05-090 Raszyn w terminie do dnia 13.04.2018 r. do godz. 12.00.   Liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.
2. Wykonawca winien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.16.2018.JK pozwolenie wodnoprawne nie otwierać przed dniem 13.04.2018 r. do godz. 12.00.”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1
2. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2
3. Projekt umowy – zał. nr 3.
4. Decyzja Starosty Pruszkowskiego nr 382/08.