Raszyn, dnia 2018-04-16

OŚGK.271.20.2018.BL


Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:


1. Czy teren inwestycji znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej?
Odpowiedź: Teren inwestycji nie znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej.

2. Czy teren inwestycji znajduje się w obszarze chronionego krajobrazu?
Odpowiedź: Teren inwestycji nie znajduje się w obszarze chronionego krajobrazu.

3. Czy na terenie obowiązuje MPZP?
Odpowiedź: Na obszarze objętym zamówieniem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony uchwała Nr LIX/983/05 Rady Gminy Raszyn z dnia 27 października 2005 r.  w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych we wsi Raszyn po zachodniej stronie Alei Krakowskiej część I zmieniony uchwała nr II/14/14 Rady Gminy Raszyn z dnia 29 grudnia 2014 r.

4. Czy Zamawiający posiada mapę do celów projektowych, czy jest ona po stronie Wykonawcy?
Odpowiedź: Zgodnie z zapisami Zapytania ofertowego - Rozdział II – Wszystkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej w tym aktualną mapę do celów projektowych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym zakresie.

5. Ile urządzeń jest zlokalizowanych obecnie na placu zabaw?
Odpowiedź: Obecnie na placu zabaw zlokalizowane są następujące urządzenia:
1) urządzenia zabawowe: zestaw zabawowy” Indiana Jones”- 6 elementów, huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka podwójna, karuzela tarczowa,  huśtawka wagowa,  piaskownica sześciokątna, stół do ping ponga, bujak na sprężynie – 2 szt. , tablica – kółko-krzyżyk, zestaw zabawowy – drewniany domek z tarasem i zjeżdżalnią bujak na sprężynie – podwójny:
2) urządzenia siłowni zewnętrznej: biegacz pojedynczy, wahadło pojedyncze, wioślarz pojedynczy, wyciąg górny - podwójny,
3) ławki – 4 szt., tablica informacyjna

6. Ile urządzeń Zamawiający zamierza zamontować na planowanym placu?
Odpowiedź: Zamawiający zamierza zamontować 1 zestaw sprawnościowo – linowy.

7. Czy przez teren placu przebiegają sieci ( prąd, gaz, wod-kan., itp.)?
Odpowiedź: Przez teren placu nie przebiegają trasy sieci ( prąd, gaz, wod-kan., itp.).

 

Znak sprawy: OŚGK.271.20.2018.BL


Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm./

I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 701-77-70, faks 701-77-78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania terenów w sołectwie Osiedle Raszyn I na terenie Gminy Raszyn”

II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokonania wszelkich uzgodnień z Zamawiającym, właściwymi do tego instytucjami i organizacjami – w trakcie projektowania, a także uzyskania decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanego zatwierdzających projekt budowlany i zezwalających na wykonanie robót budowlanych i/lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w ramach zadania: Projekt wyposażenia placu zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie, nr ew. działki 690,691- w ramach funduszy sołeckich – Osiedle Raszyn I.

1. Zakres usług obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania placu zabaw z elementami siłowni zewnętrznej przy ul. Jesiennej w Raszynie, nr ew. działki 690,691, wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub decyzji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej na wykonanie robót z wymaganymi uzgodnieniami i innymi pozwoleniami, w tym:
1) inwentaryzacji stanu istniejącego i wykonanie rysunku inwentaryzującego lokalizacji urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni zewnętrznej, ogrodzenia, zieleni, nawierzchni syntetycznej bezpiecznej.
2) koncepcji – projekt zagospodarowania terenu placu zabaw, (przed wykonaniem projektu, do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz.
3) projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową na mapie do celów projektowych , który powinien zawierać i uwzględniać:
- wymianę  niektórych urządzeń zabawowych  na nowe, w przypadku demontażu wskazanie miejsca ich ponownego montażu, - 4 egz.
4) projektu technicznego wykonawczego: elementów małej architektury, nawierzchni wraz z podbudową, zieleni (rysunki, opis, przekrój przez nawierzchnię) sposobu wykonania nawierzchni bezpiecznej i montażu nowych urządzeń zabawowych -  4 egz.
5) kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.
6) przedmiaru robót - 2 egz.
7) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.
8) wersji elektronicznej w/w dokumentacji – bez kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. nośnik CD lub DVD
9) skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub decyzji właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej na wykonanie robót z wymaganymi uzgodnieniami i innymi pozwoleniami,
10) wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedłoży pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz przekazanych dokumentów oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu umowy.
11) Wszystkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej w tym aktualną mapę do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.
12) Szczegółowy rodzaj urządzeń zabawowych i urządzeń fitness będzie uzgodniony w trakcie realizacji projektu.
13) Koncepcję, o której mowa w ust. 1 pkt. 2 należy przedłożyć Zamawiającemu celem uzgodnienia/ zaakceptowania przed rozpoczęciem prac nad projektem budowlano – wykonawczym w terminie do dnia 21 maja 2018 r.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania innych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. nieprzewidzianych przez Zamawiającego, a niezbędnych do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zażądanie innych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. nieprzewidzianych przez Zamawiającego, a niezbędnych do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia nie może być podstawą zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Wykonawca na własny koszt będzie zobowiązany w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie administracyjnym. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do min. 2 pobytów na terenie projektowanego placu zabaw. Wizyta Wykonawcy na placu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego. O każdym pobycie na placu Wykonawca powiadamia Zamawiającego z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
5. W/w dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie:
a) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r.  poz.462).
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm.)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2013 poz. 1129).
6. Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia posiada lub dysponuje:
a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz będącą czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,
7. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 71220000-6
9. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
10. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
11. Realizacja:
- od dnia podpisania umowy do dnia 28 września 2018r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 2
 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu ich uprawnień - załącznik nr 3
 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14.

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.20.2018.BL - „Projekt wyposażenia placu zabaw przy ul. Jesiennej w Raszynie, nr ew. działki 690,691- w ramach funduszy sołeckich – Osiedle Raszyn I” w siedzibie Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 18.04.2018 r. godz. 14:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. Wzór umowy
3. Wykaz osób zał. nr 3
4. Mapa z terenem objętym opracowaniem, Raszyn , ul. Jesienna, dz. nr ew. 690 i 691.