Raszyn, dn. 2 maja 2018 r.

 

UPP.271.1.2018.MŁ

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

I. Zamawiający

Gmina Raszyn -  Referat Urbanistyki i Planowania Przestrzennego

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a

Tel. (22) 701- 78 - 52, faks: (22) 701 -78 - 61

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Wykonanie 8 operatów szacunkowych wyceny wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości, w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Raszyn, oraz 2 opinii, w przypadku gdy koszt operatu szacunkowego będzie wyższy niż wartość opłaty planistycznej.

 

II Opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3.

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV(2008r) – 70000000-1

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga , aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) kopię uprawnień rzeczoznawcy majątkowego poświadczoną za zgodność z oryginałem.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV Informacje o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Monika Łachniak  nr tel. (22) 701 78 52 faks: (22) 701 78 61, e - mail: mlachniak@raszyn.pl.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. pon.: 10.00-18.00 oraz wt. – czw.: 8.00-16.00 i pt.: 8.00-14.00.

 

VI Miejsce składania ofert

Ofertę cenową można złożyć listownie lub osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie 8 operatów szacunkowych wyceny wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości oraz 2 opinii. NIE OTWIERAĆ PRZED 13.00” w terminie do dnia 18 maja 2018 r.  (do godz. 13.00)

 

VII Opis sposobu obliczania ceny

1. Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę  brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2. Wartość cenowa należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII Informacje o formalnościach

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownej oceny.

4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.