OŚGK.271.14.2018.BL

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm./


I. Zamawiający: Gmina  Raszyn
Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 701-77-70, faks 701-77-78
1. Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw oraz tereny rekreacyjne na terenie Gminy Raszyn”


II. Opis przedmiotu zamówienia
Specyfikacja głównych wymagań:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw oraz tereny rekreacyjne na terenie Gminy Raszyn w zakresie n/w zadań:


Zadanie 1:
1) Dostawa i montaż trampoliny na plac zabaw przy OSP w Falentach w ramach zadania budżetowego pn.: Zakup trampoliny na plac zabaw – Fundusz Sołecki – Osiedle Falenty,
2) Dostawa i montaż 1 szt. karuzeli tarczowej z siedziskiem na  plac zabaw przy ul. Wierzbowej w Słominie w ramach zadania budżetowego pn.: Zakup sprzętu na plac zabaw w Słominie - Fundusz Sołecki – Sołectwo Słomin,
3) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym w Jaworowej przy ul. Warszawskiej 95 w ramach zadania budżetowego pn.: zakup wyposażenia na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym –Fundusz Sołecki – Sołectwo Jaworowa II.

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych:
1) trampolina – 1 szt.
Dane techniczne trampoliny:
- średnica trampoliny  -  min. 480 cm, średnica maty 420 cm,
- wysokość od podłoża do maty – 90 cm,
- wysokość siatki – 180 cm,
- konstrukcja trampoliny – wykonana ze stali hartowanej, odpornej na odkształcenia, profile galwanizowane i ocynkowane,
- mata do odbić: poszycie maty wykonane z polipropylenu  z gęstymi splotami z wysoką odpornością na UV
- osłona na sprężyny: materiał osłonki na sprężyny wykonany z PCV ora gąbki zakrywającej sprężyny,
- siatka do trampoliny: wykonana z grubego poliestru, zamykana na zamek,
- sprężyny: ocynkowane, hartowane.
2) karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.
Dane techniczne karuzeli tarczowej z kierownicą:
- konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo,
- kolorowe siedziska i kierownica wykonane z trwałego i odpornego na warunki atmosferyczne tworzywa HDPE,
- podwójny system ułożyskowania,
- powierzchnia tarczy – antypoślizgowa – wykonana z ocynkowanej blachy ryflowanej,
- wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone zaślepkami z tworzywa.
3) drabinka pozioma – 1 szt.
Dane techniczne drabinki:
- wymiary: (dł. x szer. x wys.) 2,33 m x 129 m x 219m,
- konstrukcja: stal ocynkowana proszkowo, malowana proszkowo,
- śruby: wszelkie śruby i mocowania wystawione na warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach,
- szczeble drabinki wykonane z rurek stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo,
- urządzenie do zakotwienia w betonie lub z gotowym prefabrykatem do wkopania  w podłoże.
4) bujak na sprężynie, stylizowany na zwierzęta , np. konik – szt. 1
Dane materiałowo - konstrukcyjne:
- bujak przeznaczony dla jednego dziecka, w pozycji siedzącej,
- siedzisko bez oparcia,
- elementy nośne wykonane ze stali zabezpieczone antykorozyjnie, malowane lakierem akrylowym strukturalnym,
- sprężyna stalowa o grubości min. 18 mm,
- przeguby metalowo-gumowe,
- elementy płytowe z płyt HDPE, frezowane,
- gwinty śrub zabezpieczone kapslami ochronnymi wykonanymi z tworzywa,
- wymiary urządzenia: wysokość min – 80 cm, wysokość do siedziska max- 45 cm, długość min. 80 cm, szerokość 50 cm,
- max. wysokość swobodnego upadku 50 cm,
- urządzenie do zakotwienia w betonie lub z gotowym prefabrykatem do wkopania w podłoże.
5) piaskownica kwadratowa z siedziskami – 1 szt.
Dane materiałowo - konstrukcyjne:
wymiary: 185 x 185 x 34 cm,
- strefa bezpieczeństwa: 489 x 489 cm,
- konstrukcja  ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo,
- ścianki i siedziska wykonane z płyty polietylenowej HDPE,
- śruby z antykorozyjnej stali zabezpieczone plastikowymi zaślepkami od wewnętrznej strony piaskownicy.

Zadanie 2.
Dostawa i montaż zestawu sprawnościowo – zabawowego na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym Jaworowa przy ul. Warszawskiej 95 w ramach zadania budżetowego pn.: Zakup wyposażenia na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym – Fundusz Sołecki – Sołectwo Jaworowa I.

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę  i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego:
1) zestaw sprawnościowo – zabawowy:
Elementy składowe zestawu:
- 6 x słup nośny,
- 2 x podest kwadratowy,
- 1 x podest półkole,
- 1 x daszek spadzisty,
- 1 x panel z okienkiem bulaj,
- 1 x zjeżdżalnia prawoskrętna dwutorowa – wys.: 1,20 m,
- 1 x zjeżdżalnia prosta pojedyncza – wys. 0,85 m,
- 2 x drabinka wejściowa,
- 2 x uchwyt wejściowy,
- 1 x barierka łukowa
Dane techniczne zestawu zabawowego:
- konstrukcja modułowa skręcana- połączenia śrubowe,
- słupy nośne wykonane ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo, pozostałe elementy metalowe wykonane z rur stalowych,
- elementy plastikowe wykonane z tworzywa LLDPE o min. grubości 8 mm,
- podesty wykonane z blachy stalowej, perforowane , pokryte warstwą tworzywa gumowego,
- obejmy mocujące, łączniki paneli bocznych oraz nakładki zaślepiające słupy nośne wykonane ze stopu aluminium,
- nakrętki i wystające śruby zakryte zaślepkami z tworzywa,
- wymiary zestawu: ( dł. x szer. x wys. )  6,00 x 3,00 x 4,20 m.
- wysokość urządzenia min. 84 cm,
- długość min. 139 cm, 
- urządzenie nie wymaga fundamentowania.

2. Ogólne wymagania dotyczące urządzeń zabawowych
1) wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, tzn. żadna część lub całość nie może być wcześniej używana,
2) wszystkie montowane urządzenia muszą być wykonane zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, potwierdzających zgodność z serią norm  PN-EN 1176,
3) dostarczone urządzenia zabawowe muszą posiadać minimum (3) trzyletnią gwarancję jakości, licząc od dnia odbioru,
4)urządzenia muszą charakteryzować się wysoką odpornością na wpływ warunków atmosferycznych ( deszcz, słońce, śnieg, itp.), odpornością na próby zniszczenia, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń osób,
5) każde urządzenie zabawowe musi posiadać tabliczkę znamionową, która podaje informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano,
6) Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem urządzeń, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem oraz montażem tych urządzeń,
7) urządzenia muszą być zamontowane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi,
8) wszystkie urządzenia zabawowe należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN1176-7-2009 oraz instrukcją producenta,
9) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych w projektach budowlano wykonawczych zagospodarowania terenów,
10) Wykonawca winien posiadać na terenie Polski własny serwis i autoryzacje producenta urządzeń, jeśli sam ich nie wykonał,
11) Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykonania odpowiedniej nawierzchni amortyzującej upadek.

Zadanie 3.
Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej -  w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Puchały

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej:
a) Urządzenie siłowni zewnętrznej – narciarz biegowy podwójny + słupek – 1 szt.
b) Urządzenie siłowni zewnętrznej – rowerek – mini pedały – 2 szt.

2.Ogólne wymagania dotyczące urządzeń siłowni zewnętrznej
1) wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, tzn. żadna część lub całość nie może być wcześniej używana,
2) dostarczone urządzenia siłowni zewnętrznej muszą posiadać minimum (3) trzyletnią gwarancję jakości, licząc od dnia odbioru,
3) urządzenia muszą charakteryzować się wysoką odpornością na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg, itp.), odpornością na próby zniszczenia, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń osób.
4) urządzenia muszą być wykonane z elementów stalowych, z rur stalowych, ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo; konstrukcja o zaokrąglonych kształtach,
5) słup – element do którego mocowane będzie urządzenie - stalowa rura  ocynkowana ogniowo i dwukrotnie malowana proszkowo, wysokość słupa min. 170cm od podłoża,
6) elementy swobodnie opadające wyposażone  w ograniczniki lub amortyzatory,
7) konstrukcja hamulca bezinwazyjna, uniemożliwiająca zakleszczenie palców,
8) stopnice metalowe, wykonane z blachy nierdzewnej, odporne na warunki atmosferyczne,
9) siedziska i oparcia metalowe wykonane z blachy nierdzewnej, odporne na warunki atmosferyczne,
10) uchwyty, rączki wykonane z tworzywa sztucznego lub gumowe o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i odporne na warunki atmosferyczne, wygodne do chwytania,
11) złączki, śruby, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej,
12) końcówki rur zamknięte, śruby zabezpieczone zaślepkami,
13) elementy ochronne i zabezpieczające trwałe, bez możliwości łatwego ich zdejmowania,
14) fundamenty betonowe, zbrojone, wylewane,
15) maksymalna waga użytkownika nie mniej niż 120 kg,
16) urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być zgodne z wymaganiami norm PN-EN 1176-1-2009, PN-EN 1176-7-2009 i PN-EN 957-1-2006 oraz posiadać stosowne certyfikaty wydane przez akredytowane niezależne jednostki certyfikujące, 
17) każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, kartę techniczną i instrukcję użytkowania, które Wykonawca dostarcza wraz z ich dostawą w miejscu montażu,
18) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych w projekcie zagospodarowania terenu oraz obowiązujących przepisów,
19) urządzenia siłowni muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporną na warunki atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń ( instrukcja  obrazkowa i literowa) trwale  naniesiona sitodrukiem na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się stosowania naklejek,
20) posadowienie: zakotwienie w gruncie przez zabetonowanie,
21) kolor urządzeń: żółty/ popiel

2. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania/ lub zadanie.

UWAGA:
1) Przykładowych zdjęć urządzeń zabawowych (Zał. nr 1) oraz urządzeń siłowni zewnętrznej (Zał. Nr 2) nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia zabawowe i urządzenia siłowni zewnętrznej zaproponowane w załącznikach do zapytania ofertowego mają charakter poglądowy. Wykonawca może zaoferować własne urządzenia zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być  o standardzie i parametrach technicznych co najmniej takich samych lub wyższych od opisanych w niniejszym zapytaniu oraz że będą one pełniły tę samą funkcję.
2) Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z zadania lub części zadania (zmniejszenie ilości urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia).
3) Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Przedmiot zamówienia opisany został wg  następujących kodów kodu CPV- 37535200-9, 37410000
5) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
7) Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2018r. odpowiednio dla każdego z zadań.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy). 
3) kartę katalogową  oferowanego urządzenia zabawowego oraz oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej zawierającą wizualizację proponowanych urządzeń oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.14.2018.BL - „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na place zabaw i tereny rekreacyjne na terenie Gmina Raszyn” w terminie do dnia 22.05.2018. r. godz. 11:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.