OŚGK.271.32.2018.BL

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm./

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn
Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 701-77-70, faks 701-77-78
1. Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Dostawę i montaż nowego zestawu zabawowego na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym przy ul. Warszawskiej 95, Jaworowa, Gm. Raszyn oraz nowych urządzeń siłowni zewnętrznej na teren rekreacyjny przy ul. Centralnej, Puchały, Gm. Raszyn”.

II. Opis przedmiotu zamówienia
Specyfikacja głównych wymagań:
Dostawa i montaż nowego zestawu zabawowego  oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na plac zabaw oraz teren rekreacyjny na terenie Gminy Raszyn w zakresie n/w zadań:

Zadanie 1.
Dostawa i montaż zestawu sprawnościowo – zabawowego na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym Jaworowa przy ul. Warszawskiej 95 w ramach zadania budżetowego pn.: Zakup wyposażenia na plac zabaw przy Ognisku Wychowawczym – Fundusz Sołecki – Sołectwo Jaworowa I.

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę  i montaż fabrycznie nowego urządzenia zabawowego:
1) zestaw sprawnościowo – zabawowy:
Elementy składowe zestawu:
- 6 x słup nośny,
- 2 x podest kwadratowy,
- 1 x podest półkole,
- 1 x daszek spadzisty,
- 1 x panel z okienkiem bulaj,
- 1 x zjeżdżalnia prawoskrętna dwutorowa – wys.: 1,20 m,
- 1 x zjeżdżalnia prosta pojedyńcza – wys. 0,85 m,
- 2 x drabinka wejściowa,
- 2 x uchwyt wejściowy,
- 1 x barierka łukowa
Dane techniczne zestawu zabawowego:
- konstrukcja modułowa skręcana- połączenia śrubowe,
- słupy nośne wykonane ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo, pozostałe elementy metalowe wykonane z rur stalowych,
- elementy plastikowe wykonane z tworzywa LLDPE o min. grubości 8 mm,
- podesty wykonane z blachy stalowej, perforowane , pokryte warstwą tworzywa gumowego,
-obejmy mocujące, łączniki paneli bocznych oraz nakładki zaślepiające słupy nośne wykonane ze stopu aluminium,
- nakrętki i wystające śruby zakryte zaślepkami z tworzywa,
- wymiary zestawu: ( dł. x szer. x wys. )  6,00 x 3,00 x 4,20 m.
- wysokość urządzenia min. 84 cm,
- długość min. 139 cm, 
 - urządzenie nie wymaga fundamentowania.

2. Ogólne wymagania dotyczące urządzenia zabawowego
1) dostarczone i zamontowane urządzenie zabawowe musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, tzn. żadna część lub całość nie może być wcześniej używana,
2) montowane urządzenie musi być wykonane zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA, potwierdzających zgodność z serią norm  PN-EN 1176,
3) dostarczone urządzenie zabawowe musi posiadać minimum (3) trzyletnią gwarancję jakości, licząc od dnia odbioru,
4) urządzenie musi charakteryzawać się wysoką odpornością na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg, itp.), odpornością na próby zniszczenia, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tego urządzenia dzieci,
5) urządzenie zabawowe musi posiadać tabliczkę znamionową, która podaje informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano,
6) Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem urządzenie, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem oraz montażem tego urządzenia,
7) urządzenie musi być zamontowane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym,
8) urządzenie zabawowe należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN1176-7-2009 oraz instrukcją producenta,
9) dla urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych w projekcie budowlano - wykonawczym zagospodarowania terenu,
10) Wykonawca winien posiadać na terenie Polski własny serwis i autoryzacje producenta urządzenia, jeśli sam go nie wykonał,
11) Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykonania odpowiedniej nawierzchni amortyzującej upadek.
- elementy plastikowe wykonane z tworzywa LLDPE o min. grubości 8 mm,

Zadanie 2.
Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej -  w ramach Funduszy Sołeckich – Sołectwo Puchały.

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej:
a) Urządzenie siłowni zewnętrznej podwójne – narciarz / narciarz + słupek  - 1 szt.
b) Urządzenie siłowni zewnętrznej – rowerek – mini pedały  dla dwóch osób – komplet.

2.Ogólne wymagania dotyczące urządzeń siłowni zewnętrznej
1) wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, tzn. żadna część lub całość nie może być wcześniej używana,
2) dostarczone urządzenia siłowni zewnętrznej  muszą posiadać minimum (3) trzyletnią gwarancję jakości, licząc od dnia odbioru,
3) urządzenia muszą charakteryzawać się wysoką odpornością na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg, itp.), odpornością na próby zniszczenia, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń osób.
4) urządzenia muszą być wykonane z elementów stalowych, z rur stalowych, ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo; konstrukcja o zaokrąglonych kształtach,
5) słup – element do którego mocowane będzie urządzenie - stalowa rura ocynkowana ogniowo i dwukrotnie malowana proszkowo, wysokość słupa min. 170 cm od podłoża,
6) elementy swobodnie opadające wyposażone  w ograniczniki lub amortyzatory,
7) konstrukcja hamulca bezinwazyjna, uniemożliwiająca zakleszczenie palców,
8) stopnice metalowe, wykonane z blachy nierdzewnej, odporne na warunki atmosferyczne,
9) siedziska i oparcia metalowe wykonane z blachy nierdzewnej, odporne na warunki atmosferyczne,
10) uchwyty, rączki wykonane z tworzywa sztucznego lub gumowe o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i odporne na warunki atmosferyczne, wygodne do chwytania,
11) złączki, śruby, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej,
12) końcówki rur zamknięte, śruby zabezpieczone zaślepkami,
13) elementy ochronne i zabezpieczające trwałe, bez możliwości łatwego ich zdejmowania,
14) fundamenty betonowe, zbrojone, wylewane,
15) maksymalna waga użytkownika nie mniej niż 120 kg,
16) urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być zgodne z wymaganiami norm PN-EN 1176-1-2009, PN-EN 1176-7-2009 i PN-EN 957-1-2006 oraz posiadać stosowne certyfikaty wydane przez akredytowane niezależne jednostki certyfikujące,
17) każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, kartę techniczną i instrukcję użytkowania, które Wykonawca dostarcza wraz z ich dostawą w miejscu montażu,
18) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych w projekcie zagospodarowania terenu oraz obowiązujących przepisów,
19) urządzenia siłowni muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporną na warunki atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń (instrukcja  obrazkowa i literowa) trwale  naniesiona sitodrukiem na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się stosowania naklejek,
20) posadowienie: zakotwienie w gruncie przez zabetonowanie,
21) kolor urządzeń: żółty/ popiel

2. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Wykonawca może przedłożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane zadanie.
UWAGA:
1) Przykładowego zdjęcia zestawu zabawowego (zał. nr 1) oraz urządzeń siłowni zewnętrznej (zał. nr 2) nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Zestaw zabawowy i urządzenia siłowni zewnętrznej zaproponowane w załącznikach do zapytania ofertowego mają charakter poglądowy. Wykonawca może zaoferować własne urządzenia zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być  o standardzie i parametrach technicznych co najmniej takich samych lub wyższych od opisanych w niniejszym zapytaniu oraz że będą one pełniły tę samą funkcję.
2) Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z zadania lub części zadania (zmniejszenie urządzeń siłowni zewnętrznej w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia).
3. Wzór umowy na dostawę i montaż zestawu zabawowego stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wzór umowy na dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Montaż zestawu zabawowego oraz urządzeń siłowni zewnętrznej zgodnie z dokumentacją projektową  zagospodarowania terenów (zał. nr 5 i nr 6) do niniejszego zapytania ofertowego.
Zakazuje się wykorzystywania projektu w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.
6. Przedmiot zamówienia opisany został wg  następujących kodów kodu CPV- 37535200-9, 37410000
7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
9. Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 17 sierpnia 2018r. odpowiednio dla każdego z zadań.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
3) kartę katalogową oferowanego urządzenia zabawowego oraz oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej zawierającą wizualizację proponowanych urządzeń oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w szczególności: materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.32.2018.BL - „Dostawa i montaż nowego zestawu zabawowego  oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na plac zabaw oraz teren rekreacyjny na terenie Gminy Raszyn” w terminie do dnia 12.07.2018. r. godz. 12:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie/udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania..
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.