Raszyn, dnia 2018-09-18

 

OŚGK.271.31.2018.JK(7)

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /
Dz.U. 2017 r., poz. 1579/

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 60/09 z dnia 25.02.2009 r., nr 70/09 z dnia 4.03.2009 r. i nr 257/09 z dnia 20.07.2009 r.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań;

1) Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji następujący przedmiot umowy: Wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych - przedłużenie decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 60/09 z dnia 25.02.2009 r., nr 70/09 z dnia 4.03.2009 r. i nr 257/09 z dnia 20.07.2009 r.

2) Decyzje (3 oddzielnie) o których mowa w ust. 1 mają być kontynuacją decyzji Starosty Pruszkowskiego.

3) Przedmiot umowy obejmuje wykonanie operatów wodnoprawnych i niezbędnej dokumentacji wraz  z  uzgodnieniami,  opracowaniami  niezbędnymi  do uzyskania decyzji o których mowa w ust. 1 w zakresie o który mowa w ust. 2.

4) Usługę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca winien wykonać zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (Dz. U. 2017 r. poz.1566 ze zm.).

5) Wykonawca zamówienia własnym kosztem i staraniem uzyska wszelkie niezbędne do wykonania  przedmiotu  zamówienia  informacje  i  materiały  tj.  m.in.:  mapy sytuacyjno-wysokościowe, mapy  ewidencyjne,  decyzje  itp., konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia wymagane przez właściwy organ administracji publicznej.

2. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do  czynnego udziału w postępowaniu.

3.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

4.      Termin wykonania zadania:

Wykonawca dostarczy:

1) do zaakceptowania wnioski oraz operaty wodnoprawne po 1 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF z możliwością zaznaczania tekstu na płycie CD do każdego egzemplarza do dnia 9.11.2018 r.

2) wymienione w § 1 decyzje z poświadczeniem prawomocności/ostateczności pozwolenia wodnoprawne oraz dokumenty (w tym operaty wodnoprawne) i uzgodnienia niezbędne do uzyskania tych decyzji w terminie do dnia 15.02.2019 r.”

Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71319000-7

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego- zał. nr 1,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy,

3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2,

4) projekt umowy – zał. nr 3.

5) referencje potwierdzające właściwe wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem co najmniej 3-ch pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych w okresie 3-ch ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz  przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Jarosław Kozłowski tel. nr (22) 701 79 05.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: pn. 8.00-17.30, wt. - czw. 8.00-15.30, pt. 8.00-13.30.

 

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, pok. 15,  05-090 Raszyn w terminie do dnia 26.09.2018 r. do godz. 12.00.  Liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.

2.      Wykonawca winien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.31.2018.JK pozwolenie wodnoprawne nie otwierać przed dniem 26.09.2018 r. do godz. 12.00.”.

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1

2.      Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2

3.      Projekt umowy – zał. nr 3.

4.      Decyzja Starosty Pruszkowskiego nr 60/09.

5.      Decyzja Starosty Pruszkowskiego nr 70/09.

6.      Decyzja Starosty Pruszkowskiego nr 257/09.