Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w latach 2019/2020
27/09/2018 S186 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Raszyn: Usługi związane z odpadami 2018/S 186-420223 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Legal Basis: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Szkoła Podstawowa w Ładach im. Księcia Józefa Poniatowskiego ul. Długa 49 Dawidy Bankowe 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego ul. Wierzbowa 5 Słomin 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą” ul. Pruszkowska 21 c Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Przedszkole nr 2 „W Stumilowym Lesie” ul. Lotnicza 43A Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Przedszkole nr 3 „Wyspa Skarbów” ul. Poniatowskiego 18 Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Przedszkole w Falentach ul. Opackiego 44 Falenty 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Przedszkole w Dawidach ul. Warszawska 210 Dawidy Bankowe 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Przedszkole w Sękocinie ul. Sękocińska 20 Sękocin Stary 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Ognisko Wychowawcze w Jaworowej ul. Warszawska 95 Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Świetlica Środowiskowa „Świetlik” ul. Spokojna 23 Raszyn-Rybie 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Gminny Ośrodek Sportu w Raszynie ul. Sportowa 20 Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Centrum Kultury Raszyn Al. Krakowska 29A Raszyn 05-090 Polska Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.1)Nazwa i adresy Gminna Biblioteka Publiczna w Raszynie ul. Poniatowskiego 20 Raszyn 05-090 Polska Tel.: +48 227017803 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5)Główny przedmiot działalności Środowisko Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn z latach 2019/2020 Numer referencyjny: ZP.271.1.40.2018.DC II.1.2)Główny kod CPV 90500000 II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w latach 2019/2020 z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn w tym: a) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Urzędu Gminy Raszyn; b) utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn; c) mycie wiat przystankowych; d) opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn; d) wywóz nieczystości ciekłych z budynków komunalnych na terenie Gminy Raszyn. Zadanie nr 2 - Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn Zadanie nr 3 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn Zadanie nr 4 - Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak - Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części Instytucja zamawiająca zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybrane zadanie lub kilka wybranych zadań. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 1 „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn” Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90500000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn” Do zakresu zamówienia należy: a) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Urzędu Gminy Raszyn; b) utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn; c) mycie wiat przystankowych; d) opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn; d) wywóz nieczystości ciekłych z budynków komunalnych na terenie Gminy Raszyn. Szczegółowy zakres usługi objętej zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia – Załączniku A1 do SIWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: odległość uprzątnięcia odpadów i innych zanieczyszczeń znajdujących się wokół kosza (promień) / Waga: 40 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług z przedmiotem zamówienia, zg. z art. 67.1.6 Ustawy Pzp. Usługi udzielone zostaną na podstawie odrębnej umowy i będą polegały na utrzymaniu czystości na terenie Gminy Raszyn II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 2 Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90510000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn. Do zakresu zamówienia należy całodobowe przyjmowanie zgłoszeń i usuwanie zwłok padłych zwierząt z terenu Gminy Raszyn oraz ich utylizacja. Szczegółowy zakres usług objęty zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku A2 do SIWZ II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: czas dojazdu do miejsca padłego zwierzęcia wskazanego przez Zamawiającego od chwili powiadomienia / Waga: 40 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług z przedmiotem zamówienia, zg. z art. 67.1.6 Ustawy Pzp. Usługi udzielone zostaną na podstawie odrębnej umowy i będą polegały na utrzymaniu czystości na terenie Gminy Raszyn. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90512000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn. Do zakresu zamówienia należy: podstawienie koszy, opróżnienie oraz wywóz nieczystości stałych zmieszanych, zebranych sleketywnie a także odpadów wielkogabarytowych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn. Szczegółowy zakres usługi objętej zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku A3 do SIWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: termin płatności faktury / Waga: 40 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Zadanie nr 4 Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511300 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn. Do zakresu zamówienia należy: zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów stanowiących tzw. dzikie wysypiska wraz z ich unieszkodliwieniem lub/ i odzyskaniem z terenu Gminy Raszyn. Szczegółowy zakres usługi objętej zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku A4 do SIWZ II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60 Kryterium kosztu - Nazwa: czas reakcji na zgłoszenie likwidacji dzikiego wysypiska / Waga: 40 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług z przedmiotem zamówienia, zg. z art. 67.1.6 Ustawy Pzp. Usługi udzielone zostaną na podstawie odrębnej umowy i będą polegały na utrzymaniu czystości na terenie Gminy Raszyn II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że posiada odpowiednio: — aktualne na czas realizacji usługi zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Raszyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - podstawa prawna: art.9c ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1454) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3; — aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności W zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych - podstawa prawna: ustawa z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 1454 z póź. zm.) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; — aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na transport odpadów – ustawa z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.)– w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3 lub zadanie nr 4; — aktualną umowę ze składowiskiem odpadów, których nie można odzyskać – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3 lub zadanie nr 4, — aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych, w tym padłych zwierząt – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2, — aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, do przewożenia padłych zwierząt – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2, — aktualną umowę na odbiór padłych zwierząt do utylizacji – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej: 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związane z usuwaniem i utylizacją zwłok padłych zwierząt o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 PLN każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców– w przypadku składania oferty na zadanie nr 3; 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. związane z likwidacją dzikich wysypisk o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców– w przypadku składania oferty na zadanie nr 4. III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.2.2)Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji umowy określone zostały w załączniku do SIWZ - wzór umowy III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 05/11/2018 Czas lokalny: 10:30 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert) IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 05/11/2018 Czas lokalny: 10:40 Miejsce: Siedziba Zamawiającego: Sala konferencyjna Urzędu Gminy, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, POLSKA. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3)Informacje dodatkowe: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych), Zadanie nr 2 – 500,00 PLN (pięćset złotych), Zadanie nr 3 – 5 000,00 PLN (pięć tysiące złotych), Zadanie nr 4 – 6 000,00 PLN (sześć tysięcy złotych) Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: agodula@raszyn.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w latach 2019/2020” znak: ZP.271.1.40.2018.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do prostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Na ofertę składa się: a) wypełniony JEDZ – zakodowany i przesłany do Zamawiającego elektronicznie zg. z wytycznymi określonymi w pkt XII SIWZ, b) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z wypełnionym załącznikiem – wycena w zakresie Zadania nr 2 – Załącznik nr 2.1 oraz wycena w zakresie Zadania nr 3 – Załącznik nr 3.2 – (dot. odpowiednio Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3), c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy, w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu oferty, d) informacyjnie dowód wniesienia wadium. VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska VI.4.3)Składanie odwołań VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24/09/2018
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801
Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Tel.: +48 227017803
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Nazwa i adresy
Urząd Gminy Raszyn ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska Tel.: +48 227017803 E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Faks: +48 227017801, Kod NUTS: PL913 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego ul. Szkolna 2a Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Szkoła Podstawowa w Ładach im. Księcia Józefa Poniatowskiego ul. Duga 49 Dawidy Bankowe 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego ul. Wierzbowa 5 Słomin 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 "Pod Topolą" ul. Pruszkowska 21 c Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803 E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Przedszkole nr 2 "W Stumilowym Lesie" ul. Lotnicza 43A Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Przedszkole nr 3 "Wyspa Skarbów" ul. Poniatowskiego 18 Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Przedszkole w Falentach ul. Opackiego 44 Falenty 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Przedszkole w Dawidach ul. Warszawska 210 Dawidy Bankowe 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Przedszkole w Sękocinie ul. Sękocińska 20 Sękocin Stary 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Ognisko Wychowawcze w Jaworowej ul. Warszawska 95 Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Świetlica Środowiskowa "Świetlik" ul. Spokojna 23 Raszyn-Rybie 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Gminny Ośrodek Sportu w Raszynie ul. Sportowa 20 Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Centrum Kultury Raszyn Al. Krakowska 29A Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
I.1) Nazwa i adresy
Gminna Biblioteka Publiczna w Raszynie ul. Poniatowskiego 20 Raszyn 05-090 Polska
Tel.: +48 227017803, E-mail: zam.publ@raszyn.pl Faks: +48 227017801 Kod NUTS: PL913
Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl
1.2) Informacja o zamówieniu wspólnym W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
1.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.raszyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
1.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
1.5) Główny przedmiot działalności Środowisko
Sekcja II: Przedmiot
Wielkość lub zakres zamówienia
11.1.1) Nazwa:
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w latach 2019/2020
Numer referencyjny: ZP.271.1.40.2018.DC
11.1.2) Główny kod CPV 90500000
11.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi
11.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w latach 2019/2020 z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn w tym:
a) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Urzędu Gminy Raszyn;
b) utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn;
c) mycie wiat przystankowych;
d) opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn;
e) wywóz nieczystości ciekłych z budynków komunalnych na terenie Gminy Raszyn.
Zadanie nr 2 - Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn
Zadanie nr 3 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn
Zadanie nr 4 - Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn
11.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
11.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Instytucja zamawiająca zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybrane zadanie lub kilka wybranych zadań.
II.2) Opis
11.2.1) Nazwa: Zadanie nr 1 „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn" Część nr: 1
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 90500000
11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
11.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn" Do zakresu zamówienia należy:
a) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Urzędu Gminy Raszyn;
b) utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn;
c) mycie wiat przystankowych;
d) opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn;
d) wywóz nieczystości ciekłych z budynków komunalnych na terenie Gminy Raszyn.
Szczegółowy zakres usługi objętej zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia – Załączniku A1 do SIWZ.
11.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: odległość uprzątnięcia odpadów i innych zanieczyszczeń znajdujących się wokół kosza (promień) / Waga: 40
11.2.6) Szacunkowa wartość
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług z przedmiotem zamówienia, zg. z art. 67.1.6 Ustawy Pzp. Usługi udzielone zostaną na podstawie odrębnej umowy i będą polegały na utrzymaniu czystości na terenie Gminy Raszyn
11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
11.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
11.2.1) Nazwa: Zadanie nr 2 Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn Część nr: 2
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 90510000
11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
11.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn Do zakresu zamówienia należy całodobowe przyjmowanie zgłoszeń i usuwanie zwłok padłych zwierząt z terenu Gminy Raszyn oraz ich utylizacja.
Szczegółowy zakres usług objęty zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku A2 do SIWZ
11.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: czas dojazdu do miejsca padłego zwierzęcia wskazanego przez Zamawiającego od chwili powiadomienia / Waga: 40
11.2.6) Szacunkowa wartość
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług z przedmiotem zamówienia, zg. z art. 67.1.6 Ustawy Pzp. Usługi udzielone zostaną na podstawie odrębnej umowy i będą polegały na utrzymaniu czystości na terenie Gminy Raszyn.
11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
11.2.1) Nazwa: Zadanie nr 3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn Część nr: 3
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 90512000
11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
11.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn. Do zakresu zamówienia należy: podstawienie koszy, opróżnienie oraz wywóz nieczystości stałych zmieszanych, zebranych selektywnie a także odpadów wielkogabarytowych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn.
Szczegółowy zakres usługi objętej zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku A3 do SIWZ.
11.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: termin płatności faktury / Waga: 40
11.2.6) Szacunkowa wartość
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
11.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
11.2.1) Nazwa: Zadanie nr 4 Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn Część nr: 4
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 90511300
11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn
11.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn. Do zakresu zamówienia należy: zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów stanowiących tzw. dzikie wysypiska wraz z ich unieszkodliwieniem lub/ i odzyskaniem z terenu Gminy Raszyn.
Szczegółowy zakres usługi objętej zamówieniem zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku A4 do SIWZ
11.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: czas reakcji na zgłoszenie likwidacji dzikiego wysypiska / Waga: 40
11.2.6) Szacunkowa wartość
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019 Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień:
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług z przedmiotem zamówienia, zg. z art. 67.1.6 Ustawy Pzp. Usługi udzielone zostaną na podstawie odrębnej umowy i będą polegały na utrzymaniu czystości na terenie Gminy Raszyn
11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
11.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że posiada odpowiednio:
- aktualne na czas realizacji usługi zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Raszyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości -podstawa prawna: art.9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3;
- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych - podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z póź. zm.) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
0 aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na transport odpadów - ustawa z 14 grudnia 2012 r. odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.)- w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3 lub zadanie nr 4;
- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów, których nie można odzyskać - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 3 lub zadanie nr 4;
- aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych, w tym padłych zwierząt - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
- aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, do przewożenia padłych zwierząt - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
- aktualną umowę na odbiór padłych zwierząt do utylizacji- w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1 . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy;
111.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
111.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej:
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem
1 wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związane z usuwaniem i utylizacją zwłok padłych zwierząt o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem
i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 3; 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. związane z likwidacją dzikich wysypisk
0 wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
1 odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 4.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2) Warunki dotyczące zamówienia
111.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
111.2.2) Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji umowy określone zostały w załączniku do SIWZ - wzór umowy
111.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 05/11/2018 Czas lokalny: 10:30
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 05/11/2018 Czas lokalny: 10:40
Miejsce: siedziba Zamawiającego: Sala konferencyjna Urzędu Gminy ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych),
Zadanie nr 2 - 500,00 zł (pięćset złotych),
Zadanie nr 3 - 5 000,00 zł (pięć tysiące złotych),
Zadanie nr 4 - 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych)
Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: agodula@raszyn.pl . Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w latach 2019/2020" znak: ZP.271.1.40.2018.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych da-nych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do prostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania da-nych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Na ofertę składa się:
a)wypełniony JEDZ - zakodowany i przesłany do Zamawiającego elektronicznie zg. z wytycznymi określonymi w pkt XII SIWZ, b) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z wypełnionym załącznikiem - wycena w zakresie Zadania nr 2 - Załącznik nr 2.1 oraz wycena w zakresie Zadania nr 3 - Załącznik nr 3.2 - (dot. odpowiednio Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3), c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy, w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu oferty, d) informacyjnie dowód wniesienia wadium.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/09/2018
Załączniki (16) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2018-09-24 17:35:41 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2018-09-24 17:36:52 |
Ostatnia zmiana: | 2018-12-31 08:27:18 |
Ilość wyświetleń: | 1844 |