......................................................................                                                              Raszyn dnia  08.10.2018 r.

Znak sprawy RPF.271.2.5.2018.KD

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, tel. (22) 701-77-77, faks (22) 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie:

 

Wyposażenie pomieszczeń w budynku Ogniska Wychowawczego w Jaworowej,  Gmina Raszyn w celu realizacji projektu „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+”

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub na całość zamówienia:

Część I - dostawa i montaż podestów scenicznych i schodów z poręczą do podestów scenicznych,

Część II - dostawa i montaż kuchni elektrycznej oraz lodówki,

Część III - dostawa i montaż ławy, stołu oraz 4 sztuk krzeseł,

Część IV - dostawa i montaż luster, podajników na ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz na papier toaletowy.

2.      Specyfika głównych wymagań oraz zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) oraz Przedmiarze (zał. nr 2).

3.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV 39290000-1 Wyposażenie różne, CPV 39220000-0 Sprzęt kuchenny, CPV 39141000-2 -Meble i wyposażenie kuchni, CPV 44410000-7 artykuły łazienkowe i kuchenne.

5.      Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

7.      Realizacja: zgodnie z umową, Opisem przedmiotu zamówienia i Przedmiarem.

8.      Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30.11.2018 r.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

·         wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 4,

·         kosztorys ofertowy wykonany wg metody kalkulacji uproszczonej za poszczególne elementy wyposażenia opisane w „Opisie przedmiotu zamówienia” oraz Przedmiarze.

·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

Katarzyna Dombska, nr tel. (22) 701-78-73, fax. (22) 701-77-78, e-mail: kdombska@raszyn.pl.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: poniedziałek - piątek w godz. 9 - 13.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 16.10.2018 r. do godz. 10:00, w siedzibie Zamawiającego: 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Wyposażenie pomieszczeń w budynku Ogniska Wychowawczego w Jaworowej,  Gmina Raszyn w celu realizacji projektu „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+”

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 16.10.2018 r.  godz. 10:00

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za dostawę i montaż poszczególnych elementów wyposażenia. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc                po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach.

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1,
  2. Przedmiar – zał. nr 2
  3. Wzór umowy – zał. nr 3,
  4. Wzór Formularza ofertowo-cenowego – zał. nr 4 (załącznik do wypełnienia),